Sign in to follow this  
Followers 0
Mighti

Polterabend v/ andet bryllup

33 posts in this topic

Man kan kun have respekt for den beslutning og for mig at se gjorde du det helt rigtige ved at aflyse. Det virker meget barnligt at afvise to piger på 19 og 22 år som er dem du er tættest knyttet til på grund af alder. Selvflølgelig kan de da indgå i et polterabend-slæng på samme måde som at de selv når tid engang er formentlig også vil have mor med på deres polterabends. Derfor er deltagerkredsen ved polterabends ofte meget spredt og kan ikke sammenlignes med en egentlig "pige-aften". Der er jo ingen som siger at I skal til Enkebal på Damhuskroen og i givet fald så ville pigerne helt sikkert også hygge sig med det. :rolleyes:

0

Annonce ♥

Nej lige præcis...kan forstå at det sku ha været noget cd indspilning..noget ponyridning og noget med fødderne i vand hos nogle fisk...og så spisning og i byen om aftenen...som alt i alt kunne ha været en hyggelig dag :balloon: og tro mig...mine piger elsker at ha deres mor med i byen (y)

0

Ja de er vel ovre den alder hvor man bare kan svare "hvad koster det" når de lige har åbnet munden og nået at sige øh far... That's my daughter :)

0

Dine veninder kan da hvis ikke rigtig finde ud af hvad de vil :huh: og synes ikke at de kan tillade sig at sige at de ikke vil være med hvis der er "børn" med,

de er jo voksen mennesker og ville da bliver såret og skuffet, hvis de blev holdt udenfor!!!!!!

Håber for dig at der kommer styr på det og at du får en PA :lol:

0

Annonce ♥

Jeg ville aldrig tøve med at smide en polterabend efter mine veninder - uanset om det var 1. eller 4. gang, de skulle giftes.

Håber for dig at en af dine andre veninder tænker det samme, så du får en skøn polterabend.

Og hvad er det for noget fis med sådan et ledende spørgsmål. Så hellere melde klart ud, at hun ikke synes, at det er passende med en polter nr. 2.

:balloons:

0

uha altså.. jeg ville nyde at skulle være med til at skulle holde PA for nogen af mine søskende eller andre hvis de bliv skilt og skulle giftes igen..

0

Ville så gerne arrangere polter igen. Men øv mine veninder er i fuld gang i babyproduktion og har ingen planer om at blive gift. Jeg er den eneste der skal giftes og kan jo ikke arrangere min egen PA (håber jeg får en, og en sjov en uden børn og her taler jeg babyer!) Jeg har en veninde som har kobberbryllup om et par år. Hvis de fejrer det kan man så holde PA? - for ellers kommer vi jo aldrig på PA i min vennekreds. Forstår slet ikke at din veninde ikke vil arrangere PA bare fordi det er 2. gang.

Jeg må indrømme at jeg er meget i tvivl om jeg ville tage med til min mor's polter hvis hun skulle giftes igen. Der er kun 20 års aldersforskel på os, men hun har engang (godtnok for 10 år siden da jeg var 22) sagt at hun i hvert tilfælde, ikke ville med til min hvis jeg skulle giftes (tror det stadig gælder). Jeg ville lade det være op til hendes veninder om jeg skulle med, og hvis de inviterede mig ville jeg være sikker på min mor gerne ville have jeg kom.

0

Kobberbryllup: Ja selvfølgelig kan I da det. Ikke at det er normalt og I skal nok også varsko vedkommende men ja det kan I da på præcist samme måde som at I kan lave en venindeaften o.l.

0

Annonce ♥