Sign in to follow this  
Followers 0
Cindiej

? til de gifte brude. Hurtig svar skal giftes imorgen.

13 posts in this topic

Hej tøser.

Håber i er hurtige på tasterne nu. Jeg skal giftes imorgen, og pludselig tænker jeg hvordan i alverden jeg klare mine toiletbesøg, med min store brudekjole på, og det total stive skørt jeg har på.

Min kjole fylder godt, og har en slæb på omkring 1,5 m. Overvejer selv om man skal sidde omvendt på toilettet :rolleyes:

Håber i skønne tøser kan hjælpe mig :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

et godt råd ejeg fik var at sidde omvendt på toilettet, men jeg havde INGEN problemer, løftede bare godt op i det hele. havde masser af tyl, stivere og kjolen sad ellers tæt om hoften, men alt gik UDEN problemer :)

Ha en FANTASTISK dag i morgen :)

0

UUUha det blir spndende imorgen, og stort tillykke og held og lykke :bestwishes:

Da min kusine blev ift sidste år havde toastmasteren uddelegeret forskellige opgaver....blandt ande skulle en af min kusines veninder være med hende når hun skulle på wc, netop pga den store kjole.....så måske du skulle finde en af dine gæster som kunne hjælpe dig med at holde din kjole også??? Lidt pinligt men hva faen :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg klarede den også helt selv (fra andet toiletbesøg og resten af dagen) ved at sidde omvendt. :)

Hvis der er et handicaptoilet, så brug det, så har du mere plads :)

Og hvis du har hoftholder, så drop den indtil kjolen skal af :rolleyes: (Eller tag trusserne på udenpå)

Og hav en FANTASTISK dag imorgen!!! :loveshower:

0

Annonce ♥

UUUha det blir spndende imorgen, og stort tillykke og held og lykke :bestwishes:

Da min kusine blev ift sidste år havde toastmasteren uddelegeret forskellige opgaver....blandt ande skulle en af min kusines veninder være med hende når hun skulle på wc, netop pga den store kjole.....så måske du skulle finde en af dine gæster som kunne hjælpe dig med at holde din kjole også??? Lidt pinligt men hva faen :thumbsupsmileyanim:

Jeg havde min mands kusine til at hjælpe mig med første toiletbesøg og det var faktisk overraskende u-akavet. Det er så sjovt med alt det kjole over det hele, at man slet ikke "opdager" det pinlige i at nogen er med på toilettet. Sådan var det i hvert fald for mig. :) Og jeg kender hende altså ikke sådan særlig godt... Men hun var utrolig sød, og som hun sagde: Hun er sygeplejeske, så hun er vant til toiletbesøg :tunge: Vi morede os meget, især fordi hans andre kusiner også var med (dog ikke inde i selve båsen), og de elskede at være "mine tissekoner". Virkelig bizar del af min bryllupsdag, men jeg ville ikke have undværet den! :tunge:

0

Jeg havde fogså hørt om dem med at sidde omvendt på toilettet. Jeg havde allieret mig med min brudepige, men det var faktisk ikke noget problem at sidde "normalt". Så tag det roligt, du kommer ikke til at tisse i bukserne.

Tillykke med dagen.

0

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar, det er guld værd :thumbsupsmileyanim: . Min brudepige er min søster, så hende prøver jeg at tage med de første par gange, og ser hvad der er nemmest også får vi sikkert et godt grin ud af det :griner:-

Og tak vi skal nok få en helt igennem fantastisk dag, selvom de ikke lover for godt vejr.

0

jeg havde min brudepige med. og ringskørtet var faktisk en større hjælp end hindring. for hun tog fat i den nedersted ring og løftede ellers op. så var alt kjole tyl osv jo med oppe og jeg kunne frit komme på toilettet. og nej det er ikke akavet for hverken hjælperen eller dig selv kan se andet end kjole :-P

0

Jeg sad omvendt på toilettet. Så havde jeg styr på hele kjolen uden at være bange for at dyppe noget i toilettet. :)

Jeg havde skiftevis min mor og søster med ude og hjælpe mig. Jeg kunne nemlig ikke selv få mine trusser af os på. Allan var vist også med mig på et tidspunkt. Haha. :griner:-

0

Annonce ♥