Anis

frisør/makeup søges

12 posts in this topic

Annonce ♥

Der var faktisk een for et par mdr siden, som spurgte hvor man kunne ordnet det i Odense, da hun ikke var fra Fyn ..... jeg foreslog Trend of Hair og hun havde ringet derind og fået en pris på 650 kr.... det lyder lidt billigt, men ihvertfald er de super dygtige der :)

0

Annonce ♥

Jeg skulle have brugt Trend of Hair i Odense, men de glemte liiige at informere mig om at frisøren (de havde én fast til brudehår) var stoppet! :shooter: Jeg fandt kun ud af det fordi jeg ringede derind og ville have en tid inden brylluppet!

I stedet brugte jeg Salon Helle i Åsum og de kan helt sikkert anbefales!

Jeg fik kun sat håret der, men de ordner også makeup... I hår lige et par billeder af mit hår:

post-36041-0-09186700-1314884420.jpg

post-36041-0-65246400-1314884435.jpg

Edited by Felixia
0

Jeg skulle have brugt Trend of Hair i Odense, men de glemte liiige at informere mig om at frisøren (de havde én fast til brudehår) var stoppet! :shooter: Jeg fandt kun ud af det fordi jeg ringede derind og ville have en tid inden brylluppet!

I stedet brugte jeg Salon Helle i Åsum og de kan helt sikkert anbefales!

Jeg fik kun sat håret der, men de ordner også makeup... I hår lige et par billeder af mit hår:

post-36041-0-09186700-1314884420.jpg

post-36041-0-65246400-1314884435.jpg

Er du gal, hvor er du smuk!!!!!!!:blink:

Det er bare lige i min ånd den måde dit hår, slør og kjole sidder på dig. Håber at jeg bliver bare halvt så flot, til mit bryllup!!!:7himmel:

0

Annonce ♥

Der er også Hair Obsession. Sissel (hende der ejer salonen) Er rigtig dygtig! Hun har været i alle de fine saloner i Odense og underviser selv både i DK og på messer i udlandet! og for tiden har hun Danmarksmesteren i makeup ansat også. det koster 1700 kr for det hele. De er også rigtig søde! :thumbsupsmileyanim:

0

Min barndoms veninde er negletekneikker i CND negle samt frisør elev, hun score 10 taller ret tit. Hun skal ordne mig fra top til tå til okt 12.

Hun er godt nok fra vestsjælland, men er sikker på at hun gerne køre ud på selve dagen hvis ikke hun skal arbejde.

Meget service mindet grundig elev ! (Hun overrakset mig da hun lavede mit hår) Men hun gør meget i at måle, at det hele er lige, holdbart osv.

Hun har familie osv. og mig i odense på vej over broen, jeg har ikke talt med hende om det, men er ret sikker på at hun er til at tale med, og tror ikke hun er ret dyr.

Kontakt evt. Camilla Lysholm Gundtoft på Facebook og forhør jer om det kunne være noget for hende, det koster ingen ting. :)

0

Annonce ♥