Lyng

September bryllup

8 indlæg i dette emne

Hej kære september brude og alle andre :balloons:

Nu nærmer jeres dag sig snart :cheerleader3:

Ville bare høre om i ser jeres bryllup som et efterårs eller sensommer bryllup??

Går jo selv med planer om et eventuelt september bryllup. Nu hvor det nærmer sig, at der kun er 2 år igen og planlægningen så småt skal til at begynde, bliver jeg lidt i tvivl, om denne dato er rigtig for os. Jeg elsker mest af alt foråret og kan ikke lide gul/orange, som bladene jo begynder at blive på denne årstid. Men synes ikke rigtig, at der er andre datoer i 2013, som passer til os. Den 7/9 er desuden min afdøde farfars fødselsdag, og så synes jeg datoen 7.9.13 er lidt sjov. Vi mødte hinanden d. 14/2 og blev kærster d.21/2, men der er ikke rigtig nogen datoer med 14 eller 21 andet end senere i september.

Sikke en lang smørre, men ser i det som efterår eller sensommer?

Hilsen Lyng

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev gift d. 11. september og jeg er, ifgl. min mening, gift i efteråret. Det starter 1. september hvis man går efter årstidernes måneder..... men det er jo ikke ensbetydende at ALT er gul/orange. Sådan husker jeg ikke vores bryllup, det gik den vej men ikke "hovedfarven" på træerne.

På billedet kan du se træerne ved kirken.

post-43541-0-61665100-1314442985.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tjjjaaa både og vil jeg sige...

Jeg skal giftes om 3 UGER. puha, og jeg har hele tiden sagt efterårsbryllup,, men dog har jeg her i sommer sagt at vi sikkert får sensommer, eftersom at vi ikke har haft så meget sommer... Men lige nu, syntes jeg altså det tyder på at det er ved at være efterår.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du tog det emne op, jeg står nemlig i samme sitaution - endda samme dato :biggrin:

Jeg hælder oss mere til sensommer end efterår. Det er som regel i september det gode vejr kommer :biggrin:

Vi er kommet frem til farverne - hvid, elfenben, vanillje, creme, champagne og guld.

Held og lykke med det :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal giftes til oktober næste år, som jo absolut er efteråret, MEN jeg har ikke tænkt mig at gå amok i orange og alle de varme faver... Er vild med tanken om råhvid/ivory og varm chokoladebrun og så med et lille twist af grønt, a la det her:

post-52754-0-39771000-1314472994.jpg

Og så bare mere brunt, mindre grønt... Men er blot et inspirationsbillede... Går også lidt efter vintagestilen:

post-52754-0-24807000-1314473063.jpg

Så sys heeelt du kan gøre som du vil på din dag.... Ved jo godt at udendørsbilleder bliver med efterårstræer og blade... Men det sys jeg ikke gør at det hele partout skal være orange...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt du tog det emne op, jeg står nemlig i samme sitaution - endda samme dato :biggrin:

Jeg hælder oss mere til sensommer end efterår. Det er som regel i september det gode vejr kommer :biggrin:

Vi er kommet frem til farverne - hvid, elfenben, vanillje, creme, champagne og guld.

Held og lykke med det :wink:

Mange tak følte ellers, at i måske ville synes, at det var et skørt emne. Men i giver jo som altid gode svar, så glad for at have fundet dette forum :ilovebryllupsklar:

Ja håber også på godt vejr i september. Vil lige prøve, at vurdere hvad jeg synes om denne september og så tage en endelig beslutning.

Jeg overvejer to farvetemeaer:

- lilla (i form af primært lyng), creme/elfenben/hvid evt. med noget mokka farvet.

- eller cereme/hvid, rigtig rød (enten i form af mørkerøde roser eller måske mørke hyben) og guld (der er guldstole på det sted vi overvejer til festen)

Dejligt med en "dato søster" :balloons: så føler jeg heller ikke helt så meget, at jeg er den eneste som er gået igang i ekstremt god tid :blush:

Lyng

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer