Luise N

Invitationer

12 indlæg i dette emne

Vi skal i gang med designe vores indbydelser, men er lidt i tvivl om hvor mange informationer vi skal give vores gæster i den.

Skal vi vedlægge ønskeseddel, oplyse hvilke andre gæster der er invitereret , skrive dagens program osv. Eller skal vi lave en hjemmeside.

Hvad har I andre gjort?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde følgende med i indbydelsen:

1. Indbydelse

2. Dagens program

3. Praktiske oplysninger (påklædning, S.U., Info til vegetarer/allergikere og en henvisning til vores hjemmeside)

4. Adresser (kirke og restaurant)

5. Kort og rutevejledning mellem kirke og restaurant

6. Overnatning (adresser)

7. Oversigtskort over beliggenheden mellem overnatning, kirke og restaurant

8. Kontaktoplysninger (Toastmaster, forlover, os selv)

Jeg lavede et lille hæfte, og man kan jo gøre, som man synes. Jeg synes nemlig også de helt enkle, stringente invitationer er ret fine.

God fornøjelse med det biggrin.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi kommer til at have alle informationer i indbydelsen + ønskeliste ..... jeg nævnte for H2B for en uges tid siden, at jeg ville lave en bryllupshjemmeside og hans kommentar var: "Nu stopper du fandme .... det er altså for zilla-agtigt! Vi skal IKKE ha nogen hjemmeside"

grin.gif

- så derfor .... jeg valgte at der nok kom vigtigere kampe at kæmpe, så vi skal derfor ikke ha nogen hjemmeside, haha

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, vi har/er så i gang med at lave en bryllupshjemmeside, da vi simpelthen synes, at vi havde så mange praktiske information, at det blev for voldsom at skrive i indbydelsen.

Så i vores bliver der kun info om dato, tid og sted og su - og så skrives linket til hjemmesiden, hvor vi skriver der vil være info om toastmaster, gavekoordinator, info om overnatning, transport og adresser - alt simpelthen alt andet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores kommer til at indeholde følgende:

Dato, tid, sted, klokslet, adresser på kirke og feststed, tlf numre til feststed (mht. bestilling af værelser), tlf numre til toastmaster, tlf nummer til musikere...

Desuden kommer der en ønskeseddel og info omkring dagens program (kirke, reception og fest)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, vi har/er så i gang med at lave en bryllupshjemmeside, da vi simpelthen synes, at vi havde så mange praktiske information, at det blev for voldsom at skrive i indbydelsen.

Så i vores bliver der kun info om dato, tid og sted og su - og så skrives linket til hjemmesiden, hvor vi skriver der vil være info om toastmaster, gavekoordinator, info om overnatning, transport og adresser - alt simpelthen alt andet :thumbsupsmileyanim:

Det er også sådan vi har gjort. På den måde behøver vi heller ikke at ahve alting på plads inden indbydelsen sendes ud, for vi kan løbende rette til på hjemmesiden! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dato, tid og sted

receptionssted

Feststed

Adresser

pålædning

svar udbedes

overnatningsmuligheder

henvisning til vores bryllupshjemmeside

gavekoordinator

toastmaster

Brudeparret

Dagens program

På hjemmesiden er der flere praktiske oplysninger osv. fx kørselsvejledninger, info omrking overnatning, ønskeliste, frieriet, dagens program, regler i kirken,kontaktoplysninger, om receptionen, feststedet med meget mere :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi gjorde det, at vi skrev en invation med tid/sted, og så vedlagde vi et stykke papir med praktiske informationer: Dress code, taxa numre, buslinjer, forventet tidsplan etc. Men ingen ønskeseddel. Det synes jeg ikke, man skal sende ud med invitationen. Men vi havde i praktisk info lavet et punkt der hed "Ønsker" og skrevet noget i stil med - mest af alt ønsker vi os, at du kommer og fejrer dagen med os, men hvis du alligevel har lyst til at give os en lille ting, kan ideer og inspiration hentes hos den og den person. Man kan sige - at selvfølgelig forventer jeg at mine gæster kommer med en bryllupsgave, men jeg lader som om, jeg ikke gør ;-) Og det er heller ikke det, der skal være afgørende for, om folk kommer eller ej.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde egentlig planer om at lave en hjemmeside, men er gået fra det igen, da jeg ender med at skrive det meste info i invitationen - ønskeseddel og gæsteliste bliver dog elektroniske, og så kommer der et link dertil i invitationen :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer