Lisabella

de ødelagde mine sko..

11 indlæg i dette emne

Her i sommerferien var jeg nede for at finde mine brudesko, og jeg fandt de flotteste sko fra bianco som var på udsalg. Årsagen til disse sko allerede skulle købes nu var pga. jeg har arvet min mors dejlige brudekjole og derfor skal til tilretning med den her i sep. da den også skal laves lidt om.

jeg har dog en max højde på mine sko ellers bliver kjolen for kort, og derfor skulle mine sko lige kortes lidt af ved hælen, hvilket jeg fik afvide sagtens kunne lade sig gøre. Derefter har jeg ventet over 3 uger på mine sko og da jeg så skulle hente dem i sidste uge er satinet op af hælen beskidt og der er kommet en fold på dem som IKKE var der før.

Ekspidienten står og siger til mig det ikke kan være skomagerens skyld fordi han ikke har arbejdet så højt oppe på hælen. Hun tager derefter den anden sko og piller nede ved hælen, for derefter at ligge den væk på hendes side af disken, og siger til mig de sagtens kan fjerne snavset men hun skal beholde den en ekstra dag for at se om de er rene. Jeg bliver dog noget nysgerrig over hun pillede ved den anden sko, og rækker helt ind over disken for at tage den anden sko hvorefter jeg ser satinet er fuldstændig ødelagt op af hælen. Jeg er ret fornærmet over hun ikke informere om dette og siger så til hende at skoene jo er gået i stykker og dem kan jeg jo ikke have på. Hvorefter jeg får et : "jeg kan ikke gøre noget. Du kan få dine penge igen."

Dermed står jeg nu uden sko og skal til prøvning om 3 ugers tid. Nogen forslag om hvor jeg kan nå og finde nogle sko over nettet der kan nå og komme?

Jeg er ret træt af situationen og især over jeg har ventet så længe, at skoene nu er udslogt og jeg ikke kan få den samme sko til samme dejlige pris nemlig 200 kr. Så nogle gode råd tøser?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv hvor dårligt! Betale skomageren for de ødelagte sko, altså de 200 kr du har givet for dem?

Prøv evt brandos, de leverer hurtigt og hvis ikke de passer kan du levere tilbage igen uden beregning :)

håber du finder nogle fine sko.

Et stort kram Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja undskyld mig mange gange men det der er direkte PISSE svinsk!!!! :td:

En ting er at du får pengene tilbage fra skomageren, MEN jeg ville forlange at få prisen for selve skoene også!!

Det kan ikke passe at de skal slippe godt fra at ødelægge dine sko og så løbe fra deres ansvar.!

Sikke dog en dårlig skomager må jeg sige :td:

Med hensyn til nogle andre måske skulle kigge i Bianco i Kolding.. Der er en i storcenteret og en nede i gågaden.

Den nede i gågaden har ofte udsalgssko og hvis du ikke kan finde nogle der så er der både:

Gågaden:

Havanna shoes

Skoringen

Holst sko

Bianco

Storcenteret:

Skoringen

Paw sko

Deichmann

Bianco

Der bør være en mulighed :wink:

Kæmpe krammer til dig. (jeg havde forvandlet mig til et menneskeædende monster hvis det var mig) -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft en dårlig service, sys det er mega dårligt at hun prøver at skjule for dig at de har ødelagt dem. det er bare ikke orden.

men som de andre skriver sys jeg du skal tage en smut til Odense, der er rigtig mange sko butikker både i gågaden og ude i rosengårds centret.

ellers brandos.dk, jeg har købt sko der over flere gange og kan kun anbefales, de er så søde og er altid hurtig på mail, og super hjælp somme.

håber du finder et par sko.

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak for alle jeres svar. Jeg fik vist ikke formuleret mig ordentlig, jeg får pengene igen for skoene samt pengene fra skomageren. Men syntes selv det var MEGA dårlig service!!! Jeg er normalt ikke så meget zilla men lige der var jeg stiktosset da jeg gik derfra. Syntes slet ikke hun kan være bekendt at skjule det, og forventer da heller ikke hele verden bare retter sig ind under mig, men den kvindlige ekspedient burde da kunne se jeg ikke kan have de sko på til min bryllupsdag!

Jeg kommer fra Fredericia så en lille tur til Odense kan sagtens komme ind i skemaet.

Rigtig mange tak for alle jeres svar, må på skojagt igen.. Bare SÅ træls at finde SKOENE igen igen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen tøser. Lige en lille opdatering. Fandt idag nogle nye brudesko :-) så nu er jeg klar til at prøve min dejlige kjole d 28... Jubiii.. Det er bianco model igen men højden er fin som den er, så den skal IKKE til skomager igen ;-) når jeg kommer til en stationær skal jeg nok vedhæfte billede.. Som i nok kan se går der lang tid mellem jeg sidder ved en ' rigtig' computer... Længe leve smartphones ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer