KiZZer

Jææi så fik jeg også min PA, og en helt fantastisk af slagsen :-)

8 indlæg i dette emne

Jææi så blev det endelig min tur.

Har ikke rørt alkohol de sidste 3 mdr. grundet vægttab, men denne weekend havde jeg givet mig selv guleroden - at jeg måtte tage i byen igen, med det hele ( grundet Tønder festival, som er en stor begivenhed for os lokale)

For et år siden da vi snakkede bryllup første gang, lagde vi op til at hvis vi kunne ønske noget, ville vi helst ikke have vores PA i denne weekend, da vi egentlig bare gerne ville nyde festivallen, for den fest det var.

Fredag aften skulle vi selvfølgelig også "langs" (afsted i byen) , og jeg havde da den geniale ide, at jeg da også ville drikke her (hvilket skulle vise sig at være dumt hi hi ) Heldigvis kom vi dog ordentlig tid i seng, min kære kommende mand og mig.

Vækkeuret var sat til kl.9, da jeg skulle op og bage til vi jo angiveligt skulle have huset fuldt af gæster til festivallen fra middag. Men som den fantastiske kæreste min kommende er, havde han helt andre planer end at skulle tidligt op, hvilket også skulle vise sig at være fortalt - fordi der kort tid efter holdt en BUS i vores indkørsel med 20 feststemte knejte DOOH ! :a1093: turn off det var :fløjt:

Drengene invaderede vores hjem med rundstykker osv og begyndte at joke med, hvad jeg nu skulle lave resten af dagen...... Tjaaa og der gik liiige præcis lang tid nok, til at jeg virkelig begyndte at blive lidt nervøs for, om der overhovedet ville ske noget for mig også den dag.

Men jo jo så kom mine kære svigerinder, med "udklædningstøj" og bevæbnet med to MEGET store heste ( JEG ER IKKE HESTEPIGE ) Nå med standmæssigt i det "pæne" tøj kom jeg afsted på hest ( er glad for, at jeg kom op på hesten, bare sådan nogenlunde med min værdighed i behold ) og afsted det gik igennem hele byen ( Bor heldigvis i en lille by ) Hesten var pænt pyntet med banner og alt muligt. Nå men om til min min veninde det gik, som bor ca 1 km. fra os. Der stod 18 piger og ventede med flag og alt muligt, klar til at spise morgenmad med mig. Helt vildt fantastisk, at have så dejlige piger omkring sig, én havde endda trodset forhindringen at hun kom stort set direkte fra en nattevagt for at være med. Vildt respekt for det !

Nå men masser af shots/ øl og champagne og fantastisk morgenmad, så skulle vi afsted. :help:

Min brudepige reklamerede kraftigt for at jeg skulle køre med dem, da de havde drikkevare ! :super: Men ja lidt inde i bilturen, måtte de jo så indrømme at de faktisk selv havde drukket alt i bilen ned til mig, så bilen var tørlagt GP respet tøser :-)

Efter en 35 mins kørsel var vi ankommet til en paint ball bane, men det skulle vise sig at være meget andet. Vi skulle nemlig lave 5 kamp, hvor vi både skulle skyde med bue/pil, luftbøsse og meget mere. Super fedt fordi vi ALLE kunne være med, også de gravide. Det var bare fedt. Vi havde to tip top instruktøre, som forstod at holde gang i os tøser, og selvom vi ikke måtte have egne drikkevare med på banen, klarede pigerne at holde mig og sig selv med indsmuglede drikkevare i 3 timer. Banditter :-) Uheldigvis var jeg SÅ dårlig til at ramme noget, at mit hold tabte stort, og vi som straft skulle opføre et lille karaokeshow for de andre. Troede dermed det var slut med nej nej, så skulle vi ud i kæmpe sumo dragter og kæmpe, og fordi jeg var bruden fik jeg en kamp mod alle.... Hmmm behøver jeg sige, hvor smadret jeg var efterfølgende ? :toot:

Derefter gik det hjem til min veninde til lækre hjemmelavede sandwich og uden en anelse om hvad der skulle ske videre. MEN så kom drengene hjem :-) Men ak der gik kun kort tid, så blev jeg kidnappet af drengene, og skulle så langs med dem resten af dagen ( Totalt fedt planlagt at poltergeisterne. Jeg har kun brødre, og min kæreste kun søstre som søskende, så poltergeisterne synes også vi skulle opleve noget sammen med vores søskende, mega fedt ) Så jeg tog med drengene ud, at køre BMX ræs - MEGA funny lavede godt nok nogle vilde styrt, og har mange blå mærker i dag,( og jeg var slet ikke i nærheden af at være så hurtig som drengene, men det var bare grineren at være afsted med dem. )

Efter dette gik det videre mod Tønder, med et kort stop hjemme, fordi brudgommen hårdt havde brug for tørt tøj hi hi ( det regnede jo pænt meget dagen igennem)

Hos min veninde i Tønder, havde de dækket op med det største partytelt, der var mega flot pyntet, og de var tændt op i grillen. Lækkert.

Efter en hyggelig fællesspisning, skulle mig og min kommende så danne to hold der skulle kæmpe mod hinanden i de næste konkurrencer, der inkludere balance med mønt, vingummibamsekast og ølstafet.

Alt blev sluttet af med fyrværkeri, og en fællestur ned til Tønder festivallen, hvor det faktisk lykkedes mig at holde ud til kl. 2 om natten.

Selvom vi havde sagt, vi helst ikke ville have PA i denne weekend - så gjorde det bare SLET ikke noget. Der var en kanon stemning hele dagen, og hvor vildt 40 mennesker valgte at planlægge en SÅ fantastisk dag for os. Jeg har idag mega mange blå mærker, og er øm i hele kroppen, men gør det bare ingenting når man har oplevet sådan en fantastisk dag. Min kæreste havde også haft en fantastisk dag, og vi hygger os med at kunne udveksle hvad vi hver især har lavet. Man må sige dem der har planlagt det, ramte totalt plet, med hvem jeg er. ( Har brug for lidt action )

Nu er vi vist klar til bryllup om 12 dage ()()

Håber for jer andre der venter endnu, at I også må opleve en helt fantastisk dag. :17:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder bare som en vildt fed PA! Dejlige venner i har, og super at du og din HTB fik delt noget af dagen sammen, det synes jeg personligt var rigtig dejligt. :thumbsupsmileyanim:

Held og lykke med den aller sidste planlægning!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EEEjjj, det lyder præcis, som sådan en PA, jeg gerne selv vil have. Aktiv og med masser af grin, og helt genialt, at i mixer det op og møder drengene. Lyder helt fantastisk - meget misundelig :super:

Kh

Camilla

Ja det kan stærkt anbefales - har aldrig selv været med til et polterabend hvor man byttede poltergeister, og ville da heller ikke helt tro på drengene, da de sagde at jeg skulle tage tøj på og følge med dem. Men det var simpelthen bare genialt, at lære drengene at kende på den måde. Nogle af drengene, kendte jeg jo ikke så godt ( min mands fætre - mærkeligt at jeg nu må skrive min mand :cheerleader3: ) Men det gør jeg nu. Det gav også en helt anden stemning til brylluppet :-)

Brylluppet var heldigvis alt hvad vi havde drømt om, og som vores PA fyldt med action, grin, tårer og og fantastisk stemning :-)

Ønsker dig al mulig held og lykke med dit bryllup, og håber du også får lige den PA du drømmer om :bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en fantastisk dag! Fedt at du også kom ud med drengern :cheerleader3:

Meget ja.... Og hvad der så blev afsløret til brylluppet var, at mens jeg var med drengene, havde min mand lavet en "fræk" kalender til mig sammen med tøserne. (y) Den fik jeg til brylluppet sammen med et slotsophold på 1500 kr til os begge. Det var overskuddet fra PA´en som de syntes vi skulle have :-) Det er dejligt med SÅ gode venner og familie.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer