Pehrson

Pyller & Dalles Abefest Ü 21.4.12 - en gift kone :)

645 posts in this topic

Ih, jeg synes faktisk rigtig godt om din tale. Jeg er ikke selv til det alt for emotionelle og tårefrembringende, og din er tilpas sjov uden at blive plat (og alligevel lidt rørende:)), og jeg synes, det er fint, at du får takket dine forældre lige i starten.

0

Annonce ♥

Pehrson... jeg har sendt en PM.... :)

Tak for din rettelse, tager det overhovedet ikke negativt. Det talene sprog bliver altid anderledes. Ordet kælling bruge vi ikke ;) Et KS er et kejsersnit.

"Hold kæft kælling" var også ment for sjov... det er jo en rimeligt brugt term af bl.a. danske stand-up komikere. Så jeg tror at frasen bliver forbundet med noget sjovt af de fleste...

Jeg er dog bevidst om at det kan virke anstødeligt på nogen - derfor jeg skrev det i en parantes og med spørgsmålstegn. Du kender trods alt jeres jargon bedre :)

Talesprog er helt sikkert noget andet end skriftsprog.. Der var bare nogle småting som jeg tænkte var smuttet i "farten".

Anyway.. håber da at du kunne bruge det på en eller anden måde.

Super god tale.

Glæder mig til at læse hvordan det gik med den... :)

PS: Jeg er klar over at KS = kejsersnit..

Jeg sad bare og læste lidt om det her på nettet.. man kan bruge begge udtryg.. altså... født ved kejsersnit og taget ved kejsersnit... skrev ligeledes dette i parantes fordi det kunne være et alternativ. I mine ører lyder "født ved kejsersnit" bedre, men det kommer jo igen an på ørerne der hører det (hvis man kan sige det?.. hehe)

0

Fortalte Dalle i går jeg jeg stor set havde min tale til ham på plads. Nu har han lige skrevet til mig at han er meget nervøs for at holde sin for mig, men glædede sig til at holde den for mig :loveshower: Det skal lige nævnes at han har kun har holdt EN tale før, og det var en forlover tale til min søster og svogers bryllup, og det var en jeg havde skrevet. Han gjorde det skide godt men fandt ud af forlede dag da vi øvede brudevals at han ikke bryder sig om at være i centrum....

0

Annonce ♥

TAK TAK :biggrin:

Fik bestilt min smukke ring i går, er bare så glad for den, nåede det lige før lukketid. Det var også sidste øjeblik vi fik den bestilt,havde ikke lige tænk på at mange firmaer ikke arbejder i påsken. GLÆDER mig bare sådan til at få den på, sådan i rigtig str. Blev lidt i tvivl om om det nu også også skulle være den farve steen, for den findes også med sort steen og er mega fedt, men valgt godt nok med klar/hvid(??) steen, det virker lidt mere gifte agtigt. Det er jo ikke en "rigtig" vielses ring. Det skulle også lige pludselig også besluttes hvad der skulle stå i den. Har leget med tanken længe, for synes ikek der bare skulle stå Daniel i den. Der står Pyller i hans. Der var mange forskellige kombinationer og endte med "Hieronymus 21.4.2012" og er bare så glad for det var det vi besluttede. Det er Dalles mellemnavn, ungerne hedder det og blvier også mit nye mellemnavn. Det har så stor en betydning for mig, kan ikek lige forklare hvorfor..

0

Annonce ♥

Er så gal, er i skole og kan slet ikke fokuserer. Ryster over hele kroppen (stik mig en bajer og en smøg!) UNDSKYLD mit danske FUCKING HELVEDE FANDEN SGU kan ikke flere grimme ord. Der kommer lige en opfølgning i aften når jeg lige har fået snakket med Daniel. Men det er den tidl. nævnte konflikt med Dalles kusine. FOR FADNEN :shooter:

0

Annonce ♥

Er så gal, er i skole og kan slet ikke fokuserer. Ryster over hele kroppen (stik mig en bajer og en smøg!) UNDSKYLD mit danske FUCKING HELVEDE FANDEN SGU kan ikke flere grimme ord. Der kommer lige en opfølgning i aften når jeg lige har fået snakket med Daniel. Men det er den tidl. nævnte konflikt med Dalles kusine. FOR FADNEN :shooter:

Py ha ja du lyder til at være opppe i det røde feldt..... :pokey: Jeg husker ikke lige episoden med Dalles kusine....men er spændt på at høre fra dig i aften.....men UD MED DET......... :angry: Vi er her for dig......... :shooter:

0

Annonce ♥

I er bare de dejligt damer, det er lige før i får et "jeg elsker jer" :-P i får lige den fulde opdatering i morgen når jeg kommer til computeren. Undskyld det ikke bliver før men dalle er hjemme og det kommer ikke lige ham ved at jeg brokker mig så meget, han er ked nok af det i forvejen. Bliver bare endnu mere hidsig ved at se hvor dårligt han har over det...

0

Annonce ♥

Har jo lovet en opdatering på balladen. Men blev kidnappet igår til PA, så der kommer både opdatering og beretning senere, hvis ikk i dag så morgen;-) har det ikk så godt i dag;-)

1

Har jo lovet en opdatering på balladen. Men blev kidnappet igår til PA, så der kommer både opdatering og beretning senere, hvis ikk i dag så morgen;-) har det ikk så godt i dag;-)

Ej hvor fedt - glæder mig til at høre om din PA.....håber du havde en super dag..... :cheerleader3: Vil sf også gerne høre om kusinene........ :wink:

0