Pehrson

Pyller & Dalles Abefest Ü 21.4.12 - en gift kone :)

644 posts in this topic

Annonce ♥

Slips vs butterfly. Jeg vil sige det kommer an på hvad han har lyst til. Min kæreste vil ikke bruge butterfly, men vil nok også se ret underlig ud med en sådan, da han har en ret kort hals.

Men hvad med at få h2b til at prøve en og så bedømme hvad der passer ham bedst?

Og fedt med kusinen osv. Trælst at skulle dele et par, men ikke ok at han ikke kan opføre sig ordentligt.

0

Altså H2B er tøj mand så han vil helst ha bytterfly på. Men tror egenlig det er nemmest at ta stilling til når han har købt sit jakkesæt. Han har sagt jeg må bestemme. Synes jo egentlig at H2B, forlover og min far skal være ens på halsen. Men kan man godt give forlover og min far slips på hvis H2B har butterfly på eller vil det ikke se bedst ud hvis de var ens??

0

Annonce ♥

Hverken min far el. nogen af forlovers kandidaterne bryder sig ikke såda særlig meget om at ha noget om halsen :wink:

Har haft mine problemer med at få lavet invitationerne. Nu hvor jeg endelig har fået printer og computer til at samarbejde, så løber printer tør for blæk :angry:

0

Fandt lige et jakkesæt i dag som jeg virkelig håber Daniel kan li, for det var virkelig fedt og der skal helt sikkert butterfly til :thumbsupsmileyanim:

Lucca Bride åbnede ny afd. i Aalborg i dag, så fik købt slør :cheerleader3: MEEEEEN frygtede lidt at de havde MIN kjole i vinduet og det havde de slevfølgelig :td: Forstår jo godt de har den udstillet (ELSKER jo den kjole :a1221: ) Synes det er træls fordi Daniel går forbi hver eneste dag fra job, og ja sybnes bare det er træls :( MEN på den anden side kan jo egentlig gøre ski'e lige meget for igen ved at jeg ahr købt den kjole og jeg kan gå fordi der 20 gange om dagen for at få et kig på den, dog synes jeg at den er pænere på mig end på en TYND plastik dukke :tunge:

0

Ej, har da lige set at min tråd ser helt forkert ud! Mit første indlæg er slette og frieri står to gange, det må jeg da lige se at få rettet til igenm når jeg lige får tid og gider skrive hele skidtet en gang til, beklager fejlen...

0

Annonce ♥

Lidt træls med udstillingen af "din" kjole, men ved du hvad. Han ligger højest sandsynlig slet ikke mærke til den, men har mere travlt med at komme til/fra arbejde. Det er jo ikke ham, der skal have kjole - og har i hvert fald aldrig set Jesper side og kigge på kjoler/stoppe ved en kjolebutik. Så mon ikke det går - og som du siger, så ser den jo hundrede gange flottere ud på dig :)

Spændende med jakkesættet - her er Jesper heldigvis til butterfly :)

0

Lidt træls med udstillingen af "din" kjole, men ved du hvad. Han ligger højest sandsynlig slet ikke mærke til den, men har mere travlt med at komme til/fra arbejde. Det er jo ikke ham, der skal have kjole - og har i hvert fald aldrig set Jesper side og kigge på kjoler/stoppe ved en kjolebutik. Så mon ikke det går - og som du siger, så ser den jo hundrede gange flottere ud på dig :)

-HAHA- Nej kjole er heller ikke det Daniel kigger mest på, frivilligt ihvertfald har tvunget ham til at fortælle hvad han kunne li og ikk li. Og han er så bange for at se noget der minder om brudekjole, så han kigger nok ikke derind når han går forbi, han ved det er der jeg ahr købt min kjole..

0

-HAHA- Nej kjole er heller ikke det Daniel kigger mest på, frivilligt ihvertfald har tvunget ham til at fortælle hvad han kunne li og ikk li. Og han er så bange for at se noget der minder om brudekjole, så han kigger nok ikke derind når han går forbi, han ved det er der jeg ahr købt min kjole..

Tænkte jeg nok :biggrin:

Og det er heller ikke utænkelig, at han til jeres bryllup ikke vil tænke over, at han overhovedet har set den kjole før - den kan jo også nå at blive skiftet ud mange gange op til :wink:

0

Mon ikke den bliver skiftet ud om en lille mdr. Og nej hvis det er bare der det mindste mand i ham vil han overhovedet ikke tænke over om han skulle ha set den i vinduet :wink:

Fik forresten bestil tid til tilretning, den 21/1 skla jeg i kjolen igen og GLÆDER mig helt vildt :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Trode lige jeg havde fået en genial ide. Kan ikke få kuverter som passer til vores invitationer, og gider helt ærlig ikke lave dem selv. Så jeg i bahne i går, fandt nolge papir/pose lanterner tænte jeg det kunne være lidt sjovt at bruge dem som kuverter. De er virkelig fine også kunne folk søtte lys i og tænke på det forestående bryllup og måske svare hurtigt (ønske tænkning). Vi sender julekort ud sammen med invitationerne. Fortæller først min veninde om det, hun synes det lød rigtig fedt og anderledes. Jeg tænker bare FEDT jeg har fået en genial ide, her til aften lufter jeg så ideen over for Daniel som bare skyder idden HELT til jorden :shooter: Olay måske en lidt mærkelig ide men har altså haft ideer der er dårligere som han var helt med på, forstår ikke helt den mand. Han siger jeg må bestemme hvad vi skla ha at spise men han vil bestemme vhordan vores invitationer skulle se ud. Det er sgu da ikke normalt :blink:

0

Kunne jo lige flashe min kommende vielses ring. Eller vi genbruger vore kæreste ringe, fordi jeg synes de er så pæne og har rigtig meget betydning for os. MEN jeg har forelsket mig i en ring for LANG tid siden, som jeg vil ha til at sidde ved siden af min kæreste/vielses ring. Tager engang imellem ind i butikken og kigger på den :a1221: Men venter med at købe den så vi er sikre på at det blvier den rigtige str. da jeg er gået en ring str. ned. MEN her er den:

post-46722-0-94473400-1319054466.jpg

0

Kunne jo lige flashe min kommende vielses ring. Eller vi genbruger vore kæreste ringe, fordi jeg synes de er så pæne og har rigtig meget betydning for os. MEN jeg har forelsket mig i en ring for LANG tid siden, som jeg vil ha til at sidde ved siden af min kæreste/vielses ring. Tager engang imellem ind i butikken og kigger på den :a1221: Men venter med at købe den så vi er sikre på at det blvier den rigtige str. da jeg er gået en ring str. ned. MEN her er den:

post-46722-0-94473400-1319054466.jpg

Utrolig smuk ring :) kan jeg godt forstå du er vild med!

0

Annonce ♥

Borddækning, der skal lige bruges en gang fantasi. Bestikket ligger forkert (jeg spiser omvendt :tunge: ) Der kommer en rigtig serviet med et breddere bånd omkring,dug og lys i lysestagerne osv. men får lige min for-prøvedækning:

post-46722-0-69525400-1319141290.jpgpost-46722-0-49106300-1319141316.jpg

1

Annonce ♥

Den har jeg også lidt tænkt, da jeg fik det brede bånd på servietten. Men tror egentlig det er lettere at se når vi får dækket bordene.

Planen er pt at jeg vil ha sorte blok lys, men det har ændret sig en million gange, så de er ikke købt endnu :wink:

0