Tkrabben

Mangler gave inspiration

12 indlæg i dette emne

Ja vi er ude i RIGTIG god tid (ved det godt ;) ) men jeg plejer altid at skulle tykke lidt på det, før de gode gaveideer dukker op. Denne gang er de bare ikke rigtig kommet til mig som jeg havde håbet, så nu har jeg virkelig brug for jeres hjælp.

Vi skal til et meget lille rådhusbryllup, hvor det kun er den aller nærmeste familie der skal med, samt et enkelt vennepar. Dvs at der ikke er noget storslået over det, og de vil gerne have at der ikke bliver gjort for meget ud af det. Jeg håber dog at finde en gave der på en eller anden måde kan være lidt speciel, og som kan være med til at minde dem om dagen mange år fremover, da de jo netop ikke får ret mange andre gaver. Men jeg er blank for ideer, så håber på lidt panikhjælp fra alle jer dejlige Quinder her inde :)

Nogen der har lidt gode ideer?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Eller Piet Hein lysestagerne - de er så fine synes jeg. De findes jo i forskellige højder, så de kan både stå i en klynge, men du kan sagtens nøjes med at købe en enkelt, det vil også se pænt ud.

Der er 4 i serien, de hedder

Mars = 15 cm til 349,-

Venus = 21 cm til 399,-

Jupiter = 30 cm til 449,-

Saturn = 36 cm til 499,-

De kan købes i de fleste bolig forretninger (Bahne, Imerco, Inspiration osv).

Vi har selv givet dem til venner i bryllupsgave, og de tænker på os når de tænder lysene :)

post-3-0-68167000-1314818773.jpg

Model Venus

post-3-0-40632100-1314818954.jpg

Og hele familien

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurtig update, da jeg er monster hængt op i denne uge ;)

Prislejet ved jeg egentlig ikke helt. tror det er mere vigtig at vi finder "gavEN" og om den så koster 300 eller 600 er nok egetlig knap så vigtig. Og ja, det er nogle fine bud I er kommet med. Er selv helt vild med lysestagerne og har også tænkt på Smartbox'ene, men vil nok helst give en fysisk gave, som de kan have i mange år og huske fra dagen, men stadig ikke ngoet der er så "hverdagsagtig" at det bare er noget man lige går ud og køber hvis man mangler. Og faktisk meget gerne noget med datoen på for bryllupsdagen eller sådan noget. Kunne godt være bilens indregistrerings dato Martin, så jo, ikke nogen dum idé :thumbsupsmileyanim:

Nå, vi har til lørdag formiidag, så går det helt galt, må vi jo købe den lige inden vi skal på rådhuset :fløjt: (selvom mit ordens-gen faktisk helst ville have haft den købt for mindst 14 dage siden!!!! :blush: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er en del tøser herinde der i morgengave til manden har købt et nyt navneskilt til døren - emaljeskilt el lign ..... måske det kunne være en ide .... ?!? Men ellers syns jeg faktisk, at ideen med at købe nogen glas eller kunne være nogen håndklæder osv med deres navne på og evt dato - kunne være en ide. Nu er det self fredag, så tvivler på, at du måske er rettidigt nok ude her lol.

Hvis du vil ha noget, som skal vare ved i mange år og som de kan kigge tilbage på osv .... så tror jeg måske, vi er ovre i en el anden form for en design klassiker .... noget Kaj Bojesen el lign måske ? Ved godt, at den måske kan være lidt kliche-agtig .... men han har jo lavet mange dyr, så kunne jo være 2 stks, der hver repræsenterer det dyr, de hver især minder mest om, hehe

Dunno om det kan nås .... måske ikke .... men kunne også være et billede, der er malet med astrologien for øje - dvs et el andet ift. den dato, de bliver gift (imorgen) .... der må en el anden kreativ sjæl der :P Fx nogen kendetegn for datoen imorgen el lign

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja så er dagen jo overstået, og betænktningstiden er dermed udløbet. Gaven endte med at blive en gaveæske af Piet Heins Lysestager: Mars, Venus og Jupitor i en sampak til 699,- fra Inspiration.

De havde så godt nok nogle stykker af dem i forvejen :fløjt: -men okay, så er vi jo da sikker på at de kan lide dem :blush:

I får mange tak for hjælpen, og så tror jeg faktisk den der med håndklæderne der kan broderes i, er en vi kunne finde på at give dem på et andet tidspunkt, f.eks. i 1 års bryllupsgave eller sådan noget. Så tak for den idé. Mangler ofte en idé i den stil, men da der efterhånden ikke er ret mange glasslibere tilbage i landet, er det ret svært at få det arrangeret med en speciallavet vase, som jeg ellers tidligere har været glad for at give. Måske håndklæderne kan tage over der så?

Nå, men i hvertfald tusind tak for hjælpen alle mand :heart::super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja så er dagen jo overstået, og betænktningstiden er dermed udløbet. Gaven endte med at blive en gaveæske af Piet Heins Lysestager: Mars, Venus og Jupitor i en sampak til 699,- fra Inspiration.

De havde så godt nok nogle stykker af dem i forvejen :fløjt: -men okay, så er vi jo da sikker på at de kan lide dem :blush:

I får mange tak for hjælpen, og så tror jeg faktisk den der med håndklæderne der kan broderes i, er en vi kunne finde på at give dem på et andet tidspunkt, f.eks. i 1 års bryllupsgave eller sådan noget. Så tak for den idé. Mangler ofte en idé i den stil, men da der efterhånden ikke er ret mange glasslibere tilbage i landet, er det ret svært at få det arrangeret med en speciallavet vase, som jeg ellers tidligere har været glad for at give. Måske håndklæderne kan tage over der så?

Nå, men i hvertfald tusind tak for hjælpen alle mand :heart::super:

Det var godt nok billigt 699 for dem alle - et fund vil jeg sige :rolleyes:

Men du ramte da plet med smagen ja :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer