Miss-Lena

Hvilke vinterstøvler og - jakke har du (skal du have)?

61 indlæg i dette emne

Jeg er den herhjemme der, til fods, bringer og henter ungerne, hver dag, i al slags vejr, året rundt!!! Så de sidste par år jeg haft et par lange Bikkembergs-støvler med lammeuldsfoer - men har i år ønsket mig et par Ecco Siberia...mit fodtøj skal være praktisk, vandtæt og VARMT :thumbsupsmileyanim: Jeg har flere forskellige vinterjakker - bla. en sølvfarvet dynejakke med rævepels på hætten og en klassisk sort uldfrakke, men når det virkelig er minusgrader, så duer kun mine pelsfrakker :heart: Den varmeste af dem alle er min mormors gamle skræddersyede rulamsjakke, der både rummer god karma, kærlige minder og er så varm, at en trøje under aldrig er nødvendig :loveshower:

post-29855-0-79490700-1317838437.jpg

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til de praktiske fødder har jeg et par hilfiger og lidt pænere har jeg Gabor, begge par er fra sidte år. Jakken er fra Minimum i armygrøn, virkelig lækker, fik den af H2B i fødselsdagsgave, så ser frem til vintervejret så jeg ordenlig kan tage den i brug :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med fødselsdagen, cmtoft!!! :denmarkflag::bestwishes::birthday:

Og Mette: GUD hvor er den frakke dog smuk. Looooooooove!!!! :loveboard:

Vinterfrakkemæssigt har jeg en lysegrå uldfrakke fra sidste år, som jeg nok bare bruger igen i år. Ku' måske egentlig godt tænke mig en ny, men man må jo prioritere :rolleyes

Tilgengæld SKAL jeg have nye vinterstøvler for dem fra sidste år er definitivt DØDE. Jeg drømmer om at et par sorte Joan of Artic fra Sorel :a1221:

post-43333-0-01410600-1317841985.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, tusind tak :loveshower:

Jeg har haft en rigtig god dag og saerligt aften paa den italienske maade, med middag, fest, sang og skraal, kage, spumante og skaal :thumbsupsmileyanim:

Jeg ELSKER mine Sorel-stoevler og kan ikke se mig selv klare mig igennem en vinter uden. De er varme, vandtaette, fine og praktiske paa en og samme tid og i al slags moegvejr. Mine er i en lysgraa farve, men joooo, jeg ville nu ogsaa gerne knuselske et nyt par Joan of Arctic :loveboard:

Mette, tillykke med den fine frakke - maa I faa det dejligt sammen :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super flot jakke Mette.. Er meget misundelig...

Men kan vi ikke få flere vinterjakker herind?? Gerne med priser :)

Sorelstøvler.. De er bare lækre, men jeg har set mange der sælger deres brugt igen, så tjek trendbazar, guloggratis og dba.!

Jeg har de klassiske brune og de er gamle men gode stadigvæk.

Der er lidt forskellige såler på de støvler - der er flere mærker som er samme slags støvle.. nogle har helt glat sål andre mere ruflet og skridsikker. tænk over det i forhold til hvor du normalt går om vinteren,, mine er fra lacrosse (stadig den klassiske "sorelstøvle") og har en skridsikker sål/bund.

Ellers så går jeg selv og drømmer om merrell vinterstøvler..

70823-l.jpg70824-l.jpg70825-l.jpg

Redigeret af Røde
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mette må man spørge hvad din jakke koster.. ?

Tamaris har også nogle fine vinterstøvler med skridsikker bund. Jeg fik nogle af h2b sidste år til min fødselsdag :7himmel:

Ligger lige et billede af en af dette års modeller. De er gode varme til alm. dansk vinter - ikke lige så varme som sorelstøvlerne..

92307_350_A.jpg

Og angående vinterjakker?? Hvis man må kigge i den luksuriøse ende..... Hvor det for mit vedkommende bare er drømme og ikke realistisk.. Men jeg elsker Great Greenland.. :rolleyes:

AMULET.jpgHUNT.jpg

Redigeret af Røde
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har mine Hilfiger støvler jeg købte i januar..! Elsker dem for de er lidt specielle :thumbsupsmileyanim:

165291_10150100136786649_705956648_6280625_1036869_n.jpg

Og jakke jamen der skal jeg også ud at have en ny. Sidste vinter klarede jeg mig med en efterårsjakke og en strikbluse inden ud.. Brrr det var koldt!

Men jeg tænker på noget i stil med denne fra Levi's :thumbsupsmileyanim: Men gerne i sort.. (elsker sorte frakker) blush.gif

levis-coat-topshop-hat-tk-maxx-scarf-topshop-leggings-uniqlo-socks-doc_400.jpg

Hvor har du fundet jakken henne?

Har prøvet at sidde og søge lidt, men kan ikke lige finde den.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Røde: jakken gav jeg 3.500 kr for :)

Fik købt støvler i går... endte med disse fra vagabond:

post-39268-0-43928300-1318319165.jpg

De er lækre lune :) prøvede også sorel, synes dog jeg fik så brede fødder i dem, nok fordi jeg kun er en 36, mine fødder blev nærmest helt kvadratiske haha, men de var ellers lækre at have på!

men regner selvfølgelig med at de skal parres op med monstre lækre strikkede sokker fra bl.a. Noa Noa - elsker deres knæstrømper :D fik også købt et par lækre handsker fra Noa Noa - har desværre ikke lige noget billede...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men helt bortset fra det:

Jeg er ejer af denne skønne Minus-jakke (modelbillede) (og en længere VILA-frakke; også i sort):

post-29548-0-71060900-1318326819.jpg

og jeg knus-elsker den. Så det er faktisk kun støvler jeg mangler - og de bliver nok købt på vores bryllupsrejse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mette nøj hvor er de hansker lækre.. Jeg ved ikke lige hvad, jeg havde forestillet mig noget helt andet. Synes rigtig godt om dine vagabondstøvler.. suk hvem der bare kunne bruge mange penge hehe. Jeg elsker vintertrøjer, hansker, jakker og støvler. Men der bliver sparet lidt herhjemme nu vi lige har fundet på at tage på en super ferie hehe... Må varme mig med minder.

Jeg synes du skulle få imprægneret den jakke, når du allerede har brugt så mange penge, ville det være syndt hvis den fik en uheldig plet.. Men skulle det ske - så har jeg en lille plet bog med husmoderråd der virker. Jeg har fået blæk af uldtrøjer. Så kan jeg slå op for dig hvad du kan gøre.. ;)

Redigeret af Røde
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mette nøj hvor er de hansker lækre.. Jeg ved ikke lige hvad, jeg havde forestillet mig noget helt andet. Synes rigtig godt om dine vagabondstøvler.. suk hvem der bare kunne bruge mange penge hehe. Jeg elsker vintertrøjer, hansker, jakker og støvler. Men der bliver sparet lidt herhjemme nu vi lige har fundet på at tage på en super ferie hehe... Må varme mig med minder.

Jeg synes du skulle få imprægneret den jakke, når du allerede har brugt så mange penge, ville det være syndt hvis den fik en uheldig plet.. Men skulle det ske - så har jeg en lille plet bog med husmoderråd der virker. Jeg har fået blæk af uldtrøjer. Så kan jeg slå op for dig hvad du kan gøre.. ;)

haha fantastisk, kan være jeg kontakter dig når jeg jeg engang spilder noget grimt hele vejen ned af den ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik her i weekenden købt mig et par dejlige vinterstøvler fra La Bottine Souriante. Jeg kan desværre ikke finde noget billeder af dem, men de er virkelig dejlige at have på :biggrin:

Min vinterjakke har jeg efterhånden haft i to-tre år. Den er sort og fra Everest og den fungerer fint endnu, selvom den har været med på diverse skiture og ikke altid er blevet behandlet lige pænt :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville aldrig gå med en lys jakke når man har små børn - eller jo, men så skal man på renseri tit

kan sagtens være klodset - tror ikke der findes nogen der er mere klodset end mig, så krydser fingre for den forbliver nogenlunde hvid!! den er heldigivis ikke så hvis i det som billedet gør den til synes jeg..

godt du lige havde en mand der kunne tage beslutningen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer