Guest cool&relaxed

Klipper man "bøjlestropperne" af sin kjole?

7 indlæg i dette emne

Overskriften skulle gerne være sigende...

Der er 4 små ivory-farvede stropper i min kjole som er synlige, hvis man kigger ordentligt efter - i toppen af korsettet - klipper man dem af, eller skal man sprætte op eller lader man dem bare være?

Hvad gjorde/gør I?

Påtænker at lade dem sidde til det sidste, så kjolen kan hænge pænt og ikke krølle...

men hvad så derefter...?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis de ikke generer plejer jeg at lade de stropper sidde, så tøjet også kan komme pænt ind at hænge efter brug ;)

Hvis de generer dig, eller er synligt skal du selvfølgelig pille dem af, måske bare to af dem.. Ville nok prøve at sprætte dem forsigtigt op, da man godt kan fumle rundt med en saks.. ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm, jeg lod dem sidde i da jeg tænkte at kjolen nok skal hænge på bøjle fra nu af (efter brylluppet) - men den ene tittede altså lidt op et par gange i løbet af dagen. Så ville nok tage den af hvis jeg kunne gøre det om, og så gemme kjolen i en æske fremover istedet for på en bøjle ;)

KH Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg fik at vide at det var meget vigtigt jeg klippede dem af, det gjorde man i brudekjoler ;) for ja, det ødelægger altså bare MANGE billeder hvis den lige stritter op, så kan man få sat nogle nye i bagefter eller have kjolen i en æske. tænk på hvor mange penge man bruger på en lækker kjole, så vil det bare være super ærgeligt hvis man hele aftenen har en snor hængende ud man ikke har opdaget ;)

mine blev klippet af på dagen da jeg skulle i kjolen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep af med dem! Klippede også mine af på dagen efter rådet fra skrædderen.

Men synes godt nok, det er irriterende nu, hvor jeg mangler dem til at få kjolen til at hænge så fint som før :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer