Helle M

Jørgen og Helle's fantastiske bryllupsdag 27/8-2011

151 indlæg i dette emne

Hej Helle

Nu har jeg læst din beretning og hvor er den dog dejlig :7himmel: Smuk kjole ( :tunge: ), smukke billeder, dejlig fortælling - egentlig bare skønt det hele :loveshower:

Og så selvfølgelig stort tillykke med den kommende familieforøgelse, det lyder som om i har kæmpet hårdt for den og jeg er helt sikker på at I bliver vidunderlige forældre !!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har kristrup kirke desværre den regel at der ikke må kastes med ris, så vi fik ingen ris DER.

Det små regnede også da vi kom ud af kirken, derfor kørte vores gæster også hurtigt fra kirken og op på hotellet, hvor festen skulle holdes.

Vi tog faktisk sidst afsted...pånær et hold venner som ville vinke til os når vi kørte :thumbsupsmileyanim:

Selvom at det regnede en smule, gjorde det os ikke ret meget, jeg var faktisk så ligeglad, jeg var bare så lykkelig og glad. Godt nok stod vi med store paraplyer, men vi var glade.

Uden at jeg helt kan huske det, har jeg åbenbart også sagt det højt. Jeg kunne i hvert fald læse på mit arbejdes intern computer system, at en af mine kollegaer havde skrevet at de havde været ude i kirken og at det havde været et smukt bryllup og at bruden havde udtalt at, det at det, regnede "var jeg så ligeglad med". hihihihi.

Vi havde købt et lagn til når jeg skulle ind og ud af bilen. Så jeg blev pakket ind, min svoger hjalp mig...hihihi....

Så havde min skønne mand husket en helt speciel flaske asti, som vi havde fået af en af mine veninder. Den hedder "det første kys" hvilket jo er meget sigene når man lige har kysset hinanden for første gang som mand og kone :loveshower:

Så den nød vi fra Randers til Hobro. Der er lige et billede vi tog i bilen på vejen :cheerleader3:

Hvor ser I smukke ud!! Det syner, at det har været en helt igennem fantastisk dag!! :) Og skøn beretning at læse... :)

Skal lige høre, hvad det er for en fin bil I blev fragtet I... Altså, en Audi A? Min kommende H2B og jeg drømmer om at blive fragtet i en sort eller hvid A8'er, men ved ikke, hvor vi skal søge :)

Kærlige hilsner fra endnu en Randerspige :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har kristrup kirke desværre den regel at der ikke må kastes med ris, så vi fik ingen ris DER.

Det små regnede også da vi kom ud af kirken, derfor kørte vores gæster også hurtigt fra kirken og op på hotellet, hvor festen skulle holdes.

Vi tog faktisk sidst afsted...pånær et hold venner som ville vinke til os når vi kørte :thumbsupsmileyanim:

Selvom at det regnede en smule, gjorde det os ikke ret meget, jeg var faktisk så ligeglad, jeg var bare så lykkelig og glad. Godt nok stod vi med store paraplyer, men vi var glade.

Uden at jeg helt kan huske det, har jeg åbenbart også sagt det højt. Jeg kunne i hvert fald læse på mit arbejdes intern computer system, at en af mine kollegaer havde skrevet at de havde været ude i kirken og at det havde været et smukt bryllup og at bruden havde udtalt at, det at det, regnede "var jeg så ligeglad med". hihihihi.

Vi havde købt et lagn til når jeg skulle ind og ud af bilen. Så jeg blev pakket ind, min svoger hjalp mig...hihihi....

Så havde min skønne mand husket en helt speciel flaske asti, som vi havde fået af en af mine veninder. Den hedder "det første kys" hvilket jo er meget sigene når man lige har kysset hinanden for første gang som mand og kone :loveshower:

Så den nød vi fra Randers til Hobro. Der er lige et billede vi tog i bilen på vejen :cheerleader3:

Hvor ser I smukke ud!! Det syner, at det har været en helt igennem fantastisk dag!! :) Og skøn beretning at læse... :)

Skal lige høre, hvad det er for en fin bil I blev fragtet I... Altså, en Audi A? Min kommende H2B og jeg drømmer om at blive fragtet i en sort eller hvid A8'er, men ved ikke, hvor vi skal søge :)

Kærlige hilsner fra endnu en Randerspige :)

Du kan via Avis biludlejning blandt andet leje Audi A8'ere, hvilket vi selv har overvejet. Mener det koster ca. 1800 kr. for en hel dag. Men deres priser kan du finde på deres hjemmeside.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har lige læst jeres dejlige/smukke beretning. Gud, hvor er du smuk :fløjt: , selvom det er lidt sent så mange gange tillykke med jeres store dag og tillykke med lillepigen. Håber i alle har det godt.

Knus fra Susanne i Gilleleje

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige læst jeres dejlige/smukke beretning. Gud, hvor er du smuk :fløjt: , selvom det er lidt sent så mange gange tillykke med jeres store dag og tillykke med lillepigen. Håber i alle har det godt.

Knus fra Susanne i Gilleleje

Mange tak, rødmer jo helt.

Vi har det helt fantastisk alle 3. Lillepigen vokser og ligeså gør jeg. Der er nu kun 10 dage til vi har været gift i et halvt år. Tiden flyver og vi nyder det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Jeg har læst og set hele din beretning her i min pause imens mine dagplejebørn sover til middag. :wink: Flere gange har tårerne trillet ned ad mine kinder. Den måde du skriver på er SÅ rørende. Og jeg føler helt jeg lærer dig at kende. Det er min første læste beretning, jeg er ny herinde. Men manner hvor er den god!!!!

Og nu skal du snart have en baby-pige... :7himmel: Jamen er da glad for jeg fik hele beretningen på en gang. :cheerleader3:

TUSIND TUSIND tak for beretningen, billederne og ikke mindst det lille indsigt jeg fik i jeres liv.

Gid solen altid på skinne på jeres vej, og ja regner det " så er vi skide ligeglade" ;)

Mange Kram fra Nynne :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej :)

Jeg har læst og set hele din beretning her i min pause imens mine dagplejebørn sover til middag. :wink: Flere gange har tårerne trillet ned ad mine kinder. Den måde du skriver på er SÅ rørende. Og jeg føler helt jeg lærer dig at kende. Det er min første læste beretning, jeg er ny herinde. Men manner hvor er den god!!!!

Og nu skal du snart have en baby-pige... :7himmel: Jamen er da glad for jeg fik hele beretningen på en gang. :cheerleader3:

TUSIND TUSIND tak for beretningen, billederne og ikke mindst det lille indsigt jeg fik i jeres liv.

Gid solen altid på skinne på jeres vej, og ja regner det " så er vi skide ligeglade" ;)

Mange Kram fra Nynne :thumbsupsmileyanim:

Tusinde tak Nynne.

Jeg er glad for at høre at vores dag har rørt dig.

Det var også en smuk dag. Vi snakkede meget om, både under og efter at der ikke var noget vi ville ændre, overhovedet.

Det var for os, den perfekte dag. Med smil, regn, tårer og grin. Plus en masse kærlighed i luften.

Ja, og nu venter vi på bettepigen melder sin ankomst inden for senest de næste 6 uger(incl, tiden man kan gå over.)

Hendes værelse er næsten færdig, hvilket er rart, for hun er ved at være lidt tung med hendes 2500 gr, at stå på en stige med. Men Jørgen passer godt på os og støtter og holder mig. Det må virkelig se sjovt ud.

Plus at jeg render rundt i hans arbejdstrøje og fylder den godt ud.....hahahahahahaha.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Jeg har læst og set hele din beretning her i min pause imens mine dagplejebørn sover til middag. :wink: Flere gange har tårerne trillet ned ad mine kinder. Den måde du skriver på er SÅ rørende. Og jeg føler helt jeg lærer dig at kende. Det er min første læste beretning, jeg er ny herinde. Men manner hvor er den god!!!!

Og nu skal du snart have en baby-pige... :7himmel: Jamen er da glad for jeg fik hele beretningen på en gang. :cheerleader3:

TUSIND TUSIND tak for beretningen, billederne og ikke mindst det lille indsigt jeg fik i jeres liv.

Gid solen altid på skinne på jeres vej, og ja regner det " så er vi skide ligeglade" ;)

Mange Kram fra Nynne :thumbsupsmileyanim:

Tusinde tak Nynne.

Jeg er glad for at høre at vores dag har rørt dig.

Det var også en smuk dag. Vi snakkede meget om, både under og efter at der ikke var noget vi ville ændre, overhovedet.

Det var for os, den perfekte dag. Med smil, regn, tårer og grin. Plus en masse kærlighed i luften.

Ja, og nu venter vi på bettepigen melder sin ankomst inden for senest de næste 6 uger(incl, tiden man kan gå over.)

Hendes værelse er næsten færdig, hvilket er rart, for hun er ved at være lidt tung med hendes 2500 gr, at stå på en stige med. Men Jørgen passer godt på os og støtter og holder mig. Det må virkelig se sjovt ud.

Plus at jeg render rundt i hans arbejdstrøje og fylder den godt ud.....hahahahahahaha.

Dejligt at han passer godt på jer.. :) Håber du blir ved at skrive beretning lidt endnu.. Det er blevet som en roman jeg bare MÅ følge med i... :)

Vores liv er meget forskelligt, he he. Vi har tilsammen 5 børn og jeg er dagplejemor. ;) Så er vrimler med liv. Derfor rørte det mig at det lykkeds jer at blive gravid. :)

Vores piger er 3 og 4..vores drenge 10,12 og 17 år.. Så jeg går fra at vænne ble fra til kæresteproblemer ;) Der er noget der skal rummes, he he. Men jeg ville ikke bytte med NOGEN.. Vi er lige kommet hjem fra restaurant besøg.. 1625 kr... Jow jow... :) Så reddede vi da deres indtjening i aften.. Hver gang et barn kan spise fint med kniv og gaffel er vi ude og spise og hver gang der er en der har fødselsdag. Nu er der ikke flere der skal lære at spise med kniv og gaffel, men fødselsdage er der nok af ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fantastisk beretning. Jeg var tæt på at knibe en tåre over din mads tale. Superflot hårsmukke du har fået I, Hvor har du fundet det henne?

Fantastisk flot bryllupskage, du har fået lavet der og super ide med hoptimisterne :wink:

Super billedespam.

Stort tillykke med den lille nye pige :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tænk at der snart er gået et år siden vi blev gift.

Vi har fået den dejligste datter for 10 uger siden. D. 3 juni, Astrid skal hun hedde.

I får lige et par billeder.

dem i sort/hvid er taget af Medine, fra "little angles by medine" der er hun 4 dage gammel.

post-48824-0-82593700-1345478511.jpg

post-48824-0-31277200-1345478672.jpg

post-48824-0-11069400-1345478702.png

post-48824-0-18178400-1345478747.jpg

post-48824-0-79286200-1345478772.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, så så man lige mig sidde og hyle. Puha. Først bliver man grebet over jeres historie med ikke at kunne få børn. Så det mest fantastiske eventyrbryllup og hvad titter frem til sidst. En lille guldklump. STORT tillykke med at drømmen endelig lykkedes, hun er da bare helt fantastisk. Det er nogle super gode billeder der er blevet taget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay, jeg ved godt det er ved at være lææænge siden i blev gift, men nu faldt jeg lige over din bryllups beretning, og eeej hvor lyder det bare som en helt perfekt dag! Jeg vil også giftes!! :P

Og hooold nu op en smuk kjole! Hvor ser du bare godt ud! Og en masse dejlige billeder. Blev virkelig rørt mange gange mens jeg læste beretningen :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, jeg ved godt det er ved at være lææænge siden i blev gift, men nu faldt jeg lige over din bryllups beretning, og eeej hvor lyder det bare som en helt perfekt dag! Jeg vil også giftes!! :P

Og hooold nu op en smuk kjole! Hvor ser du bare godt ud! Og en masse dejlige billeder. Blev virkelig rørt mange gange mens jeg læste beretningen :loveboard:

Dejligt at nogen stadigvæk læser om vores skønne dag. Tak for de søde ord. Jeg logger også nogen gange ind for bare lige at blive taget tilbage til den dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan livet blive bedre :-D

Først drømme hus - så drømme bryllup - så fik vi vores drømme pige (ivf behandling) og nu venter vi en lille drøm mere, EN DRENG på den helt naturlige måde.

Livet er FANTASTISK.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej altså.... :loveshower:

Læste både planlægning og beretning indenfor en time (Faldt lige over den, på grund af dine hoptimister)... På en i forvejen meget stemningsfyldt dag... (Godt der blevet grædt nok det sidste år, så man kunne nøjes med kæmpe klump i halsen og tårer i øjnene...)

Men først wow... Efter min søster og et par veninder har haft problemer med at blive gravide, kunne jeg både på søsterstadie og venindestadie følge den sorg i må have været igennem... For derefter at læse om den lykke at få ønskebarnet og så nu en til... Iiiih.. hvor fantastisk..

Og selvom tiden er gået siden brylluppet, er jeg ikke i tvivl om at I husker dagen som igår.. Men alligevel stort tillykke på jeres nu snart 2års bryllupsdag...

Glæder mig til at se billeder af prinsen når han engang melder sin ankomst...(Og gerne nutidige billeder af prinsessen...) :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej altså.... :loveshower:

Læste både planlægning og beretning indenfor en time (Faldt lige over den, på grund af dine hoptimister)... På en i forvejen meget stemningsfyldt dag... (Godt der blevet grædt nok det sidste år, så man kunne nøjes med kæmpe klump i halsen og tårer i øjnene...)

Men først wow... Efter min søster og et par veninder har haft problemer med at blive gravide, kunne jeg både på søsterstadie og venindestadie følge den sorg i må have været igennem... For derefter at læse om den lykke at få ønskebarnet og så nu en til... Iiiih.. hvor fantastisk..

Og selvom tiden er gået siden brylluppet, er jeg ikke i tvivl om at I husker dagen som igår.. Men alligevel stort tillykke på jeres nu snart 2års bryllupsdag...

Glæder mig til at se billeder af prinsen når han engang melder sin ankomst...(Og gerne nutidige billeder af prinsessen...) :7himmel:

Wauw......tænk, at du har læst begge tråde ;-) tak for det. Ja, dagen står meget tydeligt hos os. På vores 2 års bryllupsdag var vi tilbage på hotel Amerika , hvor bryllupet blev holdt og spise. Sååååååå lækkert.

Ja, det er en kamp, som fyldte meget og som var hård. men nu er vi så lykkelige med vores snart to børn.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer