NulleVB

Betaling af musik, fotograf, transport og lign.

8 indlæg i dette emne

Hej :D

Jeg er godt klar over, at det er os der skal betale, for gildet, men jeg synes det vil ødelægge lidt af min dag, hvis jeg skal ha styr på penge og sørge for at få betalt for tingene også.

Hvordan har i andre gjort det?

- Jeg tænker, jeg vil hæve de kontanter der skal være til de forskellige ting, og putte dem i kuverter med navn på, så kunne jeg så og sige godt selv sørge for at betale for tingene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

alle dem, som vi brugte, der skulle de først have betalingen efterfølgende. Så vi skulle ikke rende rundt med kontanter.

vi havde dog betalt et dipositium til hver af dem, som vi benyttede - bortset fra feststedet

Men jeg ville udvælge en, som i havde tillid til, og få denne til at betale...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have kuverter med navne og beløb udenpå regner jeg med, og så bliver de opbevaret i en bankboks på hotellet, og det bliver min far der kommer til at stå for at få betalt dem der skal have penge! :)

Det er jo faktisk mange penge man skal af med sådan en dag..

Men tror da måske der er nogle der laver aftaler om at betale forud, betale med dankort (feststedet) eller betale dep. og så betale resten senere (fotografer) Det eneste jeg tænker der nok SKAL betales på dagen er frisør og kørsel måske?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror altså også, at man kan betale bagefter de fleste steder. Jeg tænker mest, at hos os er det serveringstøserne, der skal ha penge på selve dagen og det er lidt det .... jo og så self frisøren, men der kører jeg jo bare dankortet igennem thumbsupsmileyanim.gif

selv pølsevognen vi skal ha ud til natmad .... han sender bare en regning bagefter....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Langt de fleste af vores kunder betaler via bank inden dagen netop fordi de ikke vil rende rundt med så mange penge på dagen. Det er ret sjældent at vi får betaling på selve dagen og når vi gør så er det som regel enten toastmasteren eller gommen der afregner. Vi har da også nogle der betaler efterfølgende men det er ikke mange.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer