Hullahop

Hjælp til mine pers. flasker

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

De er da vildt fede!!! :thumbsupsmileyanim:

Hvis der mangler noget?? Hmm, kan jeg ikke lige se... Måske lidt farve? Men hvis i ikke har farve i jeres tema, så er de da perfekte...

Ja du har helt ret... der mangler nemlig farve!!! Jeg er allerede nu ved at køre helt træt i sort og hvid... men H2B vil ikke have farve med :'(

Er glad for du kan li' dem - måske gæsterne så også vil.

Jeg er nok også selv den værste kritiker - har meget svært ved at være tilfreds med de ting jeg laver... haha... kan altid lave det bedre. hmm

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:cheerleader3: Jeg synes de er blevet fine!!!! :loveboard:

Jeg kan bedst lide den med monogrammet!!!

Måske han kan gå med til et strejf af grønt - det er fint at holde det i sort og hvidt men kan godt forstå hvad su mener med at køre træt i det.

Der mangler tal under stregkoden - eller der plejer der i hvert fald at sidde tal

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er fede! Skal også selv snart igang med mine...

Jeg synes du skal skrive bryllupsdatoen i tal under stregkoden

Jeg har tænkt mig at putte gennemsigtigt pakketape over mine. Altså inden de kommer på, for at undgå at farven løber. Det er bare en tanke, ved ikke hvordan resultatet bliver :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er da flotte og en rigtig god ide, vil jeg lige tilføje :thumbsupsmileyanim: . Jeg kan nok også godt lide lidt farve. Du kan jo prøve og lave lidt farver på og så vise ham det. Det kan jo være han ændrer mening :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske su skulle overveje at lave grundfarven hvid eller eller en anden farve for synes det bliver meget sort/hvid og man ser mere den sorte farve end hvad der står.

Men det er jo også min personlige mening skal vi huske på. :biggrin:

Og hvis du vil have sort som grundfarve skulle du måske overveje nogle rammer eller skygger på bogstaverne. evt. et pattern i det sorte..

Jeg ved ikke helt hvordan jeres andre ting ser ud, men er der et mønster kan det jo passes ind i..

Og måske skrive deklarationen på dansk.. evt. bruge jeres bryllupsdato som numre på stregkoden :)

:bearhug:

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer