Sign in to follow this  
Followers 0
Miss

OB STRÆMPEBÅND !

5 posts in this topic

Nogen der er lidt fikse på fingerne ? :)

Hvis ikke hvor kan man få fat i sådan et?

0

Annonce ♥

Mit bedste bud er nok, at du får printet noget stof med OBs logo på og så får lavet et strømpebånd derud fra ..... jeg tror ikke, du kan finde noget hvor logoet er lille nok ellers. Muligheden er self også, at du tar ud i shoppen (hvis de har sådan een - ligesom der findes i Parken) og så køber et el andet stykke tøj, hvor logoet er på og så syr det på selve strømpebåndet .... men kommer nok til at se lidt kikset ud, da det jo så er alt for stort, men kan self prøves. Hvis der ikke ligger en OB-shop ude på Odense Stadion, ved jeg, at du ihvertfald kan få OB merchandise inde i Sportsmaster i Kongensgade. Held og lykke :)

0

"Annies Slør" er en forretning, og hun laver strømpebånd efter ønske... På hendes hjemmeside kan du endda se et OB-strømpebånd. Mener at kunne huske, at alle pigerne der har købt derfra har været fuldt ud tilfredse!

0

"Annies Slør" er en forretning, og hun laver strømpebånd efter ønske... På hendes hjemmeside kan du endda se et OB-strømpebånd. Mener at kunne huske, at alle pigerne der har købt derfra har været fuldt ud tilfredse!

Jeg giver Annie min anbefaling, hun laver flotte strømpebånd. Min mand blev glad for vores BMW strømpebånd.

Hun er her:

http://www.annies-sloer.dk/3274275

0

Annonce ♥

Ellers køb en pin og sæt i et alm strømpebånd.. Du kan jo kaste dig ud i at lave det selv, der ligger en forklaring inde under DIY step by step. jeg regner med selv at lave mit selv i manchester united farver. Og har købt en pin fra unisport jeg sætter på i midten. Den passer helt perfekt i størrelsen.

0