M&MN

Gæstebogs ideer

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Til vores bryllup havde nogle af vores venner lavet en kasse med hængelås på, hvori alle gæsterne smed små beskeder til os. Den må så først åbnes på vores 1-årsbryllupsdag, hvor vores venner giver os nøglen til den. Det er sådan lidt hyggeligt, synes vi.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har købt en helt almindelig gæstebog og så har vi købt et forholdsvis stort lærred og noget maling og håber at vores gæster vil male et, måske, flot billede til os. Ved godt at det er lidt corny´ og set før, men vi mangler virkelig et billede til vores spisestue og så synes jeg egentlig at det er en meget sød tanke at ens familie og venner har lavet det. :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede en lille 21X21 cm Fotobog på nettet (vista print). Købte en tus der kan skrive på billeder.

Der var et billede på hver side af os, så kunne gæsterne skrive ved siden af.

Bagefter tænkte vi på at det kunne have været billeder af gæsterne. Så kunne de skrive ud for deres eget billede.

Så er man heller ikke i tvivl hvis navn der står og den er nem at opbevare og går ikke i stykker.

Vores toastmaster havde ikke lige fanget at vi havde lavet en gæstebog. Så han opfordrede vores gæster til at skrive en hilsen bag på deres menu kort som også var bordkort. Igen smart så er man ikke i tvivl om hvem der har skrevet en hilsen, navnet står på den anden side.

Så vi endte faktisk lidt med 2 gæstebøger. Det gjorde absolut ingenting.

Der er billeder af foto bogen i min planlægnings tråd.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer