Cath82

Hvornår kontakter man borgerrepræsentanterne?

6 indlæg i dette emne

Oprindeligt havde min H2B og jeg jeg tænkt at vi skulle giftes i kirke (min H2B er oprindeligt katolsk), men efter møde med præsten har vi fundet ud af at det slet ikke er os alligevel.

Vi vil nu vies borgerligt men vil helst undgå rådhuset, så vi tænker at kontakte brogerrepræsentant fra Københvans kommune til at komme og vie os.

Jer, der har erfaringer med dette, hvornår kan/skal man begynde at kontakte dem? Vi har endnu ikke helt fastsat datoen (men det bliver august 2012) og ved heller ikke hvor det skal være.

Håber nogen kan hjælpe!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev viet af en borgerrepræsentant for 1½ måned siden.

Vi begyndte at kontakte borgerrepræsentanterne i december - lige så snart vi vidste, at det var det, vi ville.

Altså i princippet: Jo før, jo bedre. Men vær forberedt på, at mange ikke kan give et svar, da der kan komme noget sommerferie på tværs.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal også turen igennem med at kontakte. I første omgange ville det være fjollet at kontakte nogen før der har været kommunalvalg. Min h2b og jeg følger trofast luksusfælden, så jeg er lidt ærgerlig over, at Mette Reissmann fra luksusfælden stiller op til folketingsvalget - det kunne have været sjovt at blive viet af hende. Men nu er vores dato også lige i skolernes ferie, så vi må vist bare tage hvad vi kan få, og hvis vi ikke kan få nogen ud, så tager vi på rådhuset dagen før eller måske ugen før festen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar :thumbsupsmileyanim:

Jeg har stadig tid inden jeg skal gaa i panik ;-)

Jeg har ikke boet i DK saa laenge, saa jeg er ikke helt med paa hvordan og hvornaar endnu, men er kommunalvalg ikke foerst i 2013?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer