Guest SigneFlor

Citat om at være stærk og anderledes.

8 indlæg i dette emne

Når jeg holder talen for min kommende kone, vil jeg som det første starte med et citat/lille historie, som jeg læser op, og baserer talen på...

Vi er lesbiske, og har kæmpet nogle svære kampe... Bla. imod modstandere af vore seksualitet, min kæreste som har været psykisk syg (prøvet at begå selvmord 2 gange hvor jeg fandt hende), er nu komplet rask efter megen behandling (o:

Da jeg fandt hende var jeg i et forhold med en mand, som gik fra ham til hende....

Hvilken skrivelse/citat/andet passer overordnet til ovenstående ? (Jeg vil naturligvis ikke komme ind på de konkrete hændelser i vores forhold), men det er vigtigt for mig at beskrive at vi har haft vores kampe, vundet dem, og det har gjort os stærkere sammmen..............

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa...

Jeg ved det ikke helt...

Jeg har selv psykiske problemer og har kæmpet mine kampe sammen med med H2B... :) men jeg har lyttet meget til Beth Hart. Hun er en fantastisk sangerinde som selv har haft og har psykiske problem, så måske er der noget i hendes sange du kan bruge... Hun skriver meget om hendes kamp... :)

håber I får en super dag og du finder noget du kan bruge.

smil fra dutte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

en lille smule off topic, men jeg kan ikke lige finde den tråd, du oprettede med din frustration over, at I ikke kan blive kirkeligt viet. Se lige den her artikel - og lad os så få en rød regering, så vi kan få det ændret cheerleader3.gif

http://politiken.dk/politik/ECE1384671/roed-valgsejr-vil-sikre-homoseksuelle-aegteskaber/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

When I am down and, oh my soul, so weary;

When troubles come and my heart burdened be;

Then, I am still and wait here in the silence,

Until you come and sit awhile with me.

You raise me up, so I can stand on mountains;

You raise me up, to walk on stormy seas;

I am strong, when I am on your shoulders;

You raise me up: To more than I can be.

synes jeg måske godt kunne passe på jer?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer