Sign in to follow this  
Followers 0
Lenna1985

Kjolen til en overvægtig.....

19 posts in this topic

Jeg skal giftes til næste sommer :cheerleader3: jeg glæder mig bare for vildt!

Det eneste der bare slår skår i glæden er de forbandede ekstra kg, da jeg er noget overvægtig, og virkelig ØNSKER jeg kunne tabe mig inden næste år, men med en lille dreng på 6 mdr der til tider kræver en del, ja så har jeg bare endnu ikke haft overskud/energi til en masse motion og gøre en masse ud af at ændre spisevanerne, men håber virkelig det snart vender. Jeg føler ikke selv jeg vil være smuk som.... tyk brud HUUG ved godt det er en tåbelig tanke...

Men nogle der kan anbefale steder hvor de har SMUKKE kjoler også til os med noget ekstra på sidebenene i en str ca 50 ? :)

0

Annonce ♥

Op med humøret... Brude ER smukke i alle størrelser - og det er altså ikke alle der bliver gift i en størrelse 34 selvom det er det som man ser i bladene... Hvis man prøver en kjole som man har set i et blad på en sådan størrelse, så er det jo klart at man synes det hele ser forkert ud. Prøv at tage de andre briller på og se hvor smuk hende her er :-)

Big%20Beautiful%20Brides-Tegan.jpg

Beautiful%20Brides%20Plus-Allspice.jpg

Desuden står der en mand for enden af kirkegulvet og venter på dig - og for ham vil du være den smukkeste kvinde i verden. Tusind gange tillykke med det kommende bryllup og velkommen herind.

Pissst: Prøv at søg på "beautiful plus size bride" i google og så er der billeder og kjoler til timevis af drømme :cheerleader3:

0

Tillykke :cheerleader3::cheerleader3:

Bare rolig du skl nok finde en kjole du ser gudeskøn i. Brudekjoler har en magiske evne til at gøre sin brud smuk.

Du skal bare ud og finde lige "din" kjole, og fotvivl ikke hvis det ikke lige er den du har drømt om. vi er flere herinde der er endt i en helt anden end den i vores drøm.

Jeg drømte om det helt store med tyl og ja alt, men stod brud i en A-facon. Jeg er også en 50 ca. men i de franske størrelser er det en 54 (suk)

post-43541-0-82126300-1315486269.jpg

0

TUSIND TAK hvor er I bare søde :loveshower: og ja de billeder I viser er jo også det tydelige bevis at på trods af overflødige kg kan man altså godt være en smuk brud :thumbsupsmileyanim:

Er bare så bange for at føle mig fed i alle de kjoler jeg kommer til at prøve :boohoo:

0

Annonce ♥

hejsa...

Jeg er selv overvægt og frygtede at skulle prøve kjoler... men jeg har heldig at finde drømmekjolen brugt men da jeg kom i den forsvandt alle tanker om tykke arme og maven... jeg følte mig som en prinesse og jeg havde det så godt i den kjole...

så jeg kan kun sige glæd dig og nyd det... du bliver en skøn brude...

men et godt råd... tag nogle med til kjoleprøvningen som du stoler på og som vil siger deres mening... det hjælper...

go fornøjelse...

smil fra dutte

0

Kender det godt! :bearhug:

Jeg bruger en str. 56 i bukser, og en str. 54 i bluser.. Og mine tanker inden jeg skulle prøve kjoler var - at jeg kom til at stå der og måtte have 2 til at holde kjolen sammen for at den kunne lukkes i ryggen, og at jeg fik at vide alle steder at SÅ store kjole fandtes ikke.. :blink:

Det første sted jeg var - var Lilly.. Og jeg var SÅ positivt overrasket.. Tro mig - en brudekjole gør UNDERVÆRKER for en fuld figur..

Jeg prøvede den her kjole i en str. 50, og fik at vide at hun faktisk mente den var lidt for stor.. :blush:

296239_10150295768569096_554759095_7619382_7775593_n.jpg

Og mht. armene - som jeg ikke selv vil vise frem på min bryllupsdag - der findes 100.000 forskellige muligheder for at "skjule" dem - bolero, stola, slør, sjal, pels, bluse, tyl - osv osv osv... :)

Ved også godt det er svært at "stole på" hvad andre siger når det handler om selvværdet - men.. TRO mig - din kjole er derude et sted, og du kommer til at ligne en million - OGSÅ i en str. 50! :):heart:

0

Jeg vil heller ikke rigtig vise mine overarme osv frem, vil se om jeg kan finde en måde at skjule dem lidt på :cheerleader3:

Hvor er det skønt I vil komme med jeres erfaringer, det beroliger mig meget !!!

0

Kender en der valgte et slør med bred blondekant som lå lidt over skuldrene og skjulte de ømme steder

0

Annonce ♥

Stort tillykke med det kommende bryllup - du bliver meget SMUK, også selvom du er en pige med lidt ekstra på sidebenene :fløjt:

Jeg blev gift for lidt over en måned siden i en brudekjole i str. 52 og jeg følte mig meget smuk. Vidste heller ikke, hvad jeg skulle gøre med de (delle)arme, men besluttede mig for, at de var som de var, så havde helt bare skuldre, men et slør med bred blondekant til at dække lidt.

Kjolen er købt i House of Brides og jeg overvejer også at sælge den.

Men vedhæfter lige lidt billeder her, så du kan se, at man godt kan være en brud, selvom man er en plus pige :bunny_4:

post-42958-0-09751900-1315508547.jpg

post-42958-0-14821800-1315508562.jpg

0

Hejsa.

Der findes mange smukke kjoler rundt omkring til store størrelser.

Jeg selv blev gift i maj månede og kjolen er en str. 56 (fransk størrelse)..

2ai1paa.jpg

Se evt min beretning for flere billeder.

Marianne..... Som er sikker på at du finder DRØMMEKJOLEN...

0

Du står slet ikke alene med alle de bekymringer :) Tror jeg ALLE der ikke kan smyge sig ned i en max str 42 har :) Jeg er ca samme str som dig og sidder med akkurat den samme frygt: "Har de overhovedet noget i en str, som jeg kan være i, nu hvor jeg er så fed". Og jeg er igang med at tabe mig nogen kilo (well, der er ik sket så meget endnu + jeg har døjer med nogen akillesenebetændelse, yay) .... men tag en kigger på alle de skønne kvinder :)

Jeg vil specielt fremhæve Shedevil - også fordi jeg har fulgt en del med i hendes kjoleprøvninger i hendes tråd.... prøv lige at tage en tjekker!! Hun får totalt flad mave (glad for du valget at vise den kjole ud af alle sammen, haha) ....og ser overhovedet ikke tyk ud i den - faktisk det modsatte! Jeg er totalt in love ... og hun er altså str 56. Efter hun har været ude er jeg faktisk blevet fortrøstningsfuld - fordi jeg syns hun ser skide godt ud!

0

SKØNNE billeder :cheerleader3: tak fordi I vil dele dem med mig!!

0

Annonce ♥

Hej med dig

Jeg er selv str. 50 og kan virkelig godt forstå dig. Jeg synes du skal tage et kig på denne side: http://www.kennedys.dk/default.asp?id=194&galleri=61 - jeg ELSKER især de første kjoler :)

Iøvrigt så skal jeg slet ikke giftes endnu (intet frieri), men derfor kan man jo godt drømme.

Jeg håber du finder din drømmekjole!

Kh herfra

0

Jeg er oss oppe i den størrelse og har oss haft mange "grimme" tanker omkring det med kjolen. Men som en anden oss skriver, så står manden i dit liv ved alteret og venter på DIG.

Jeg har fundet et par kjoler hos abc-brudekjoler. De har op til størrelse 60 - mener jeg.

post-54063-0-68146300-1315568384.jpg

post-54063-0-93432100-1315568403.jpg

post-54063-0-32769300-1315568418.jpg

post-54063-0-67769600-1315568485.jpg

post-54063-0-36035500-1315568496.jpg

post-54063-0-48761600-1315568505.jpg

0

Der er masser af kjoler til os plus piger :cheerleader3:

Da jeg skulle ud og prøve kjoler sidste år havde jeg det på samme måde, var meget i tvivl om hvad der ville gøre godt for min figur, syntes selv jeg fandt en hel fantastisk kjole. på det tidspunkt jeg købte kjolen var jeg en str. ca 50.

Efterfølgende inden brylluppet tabte jeg mig 15 kg. og det var lige det før at overdelen ikke kunne syes nok ind.

Så mit råd er hvis du har planner om at tabe dig inden så tag lidt forbehold for at du ikke køber din kjole for tidlig :thumbsupsmileyanim:

Pøj pøj med det, du skal nok finde en kjole hvor du føler du er den smukkeste brud :loveshower:

0

Du kan sagtens finde en kjole du kan passe, jeg er også en stor pige 50+ og jeg fandt en kjole hos l-design.dk nu hedder den anndesign.dk da datteren har overtaget butikken og min veninde købte også sin kjole der og er også en stor + pige, så du kan sagtens finde en. Min er i øvrigt 6 år siden i morgen lørdag 10 sep. og min venindes er 1 år søndag så du kan godt finde en kjole du kan passe, der hvor jeg købte min sagde hun at hun havde endnu ikke haft en brud hun ikke kunne give en kjole.

Jeg har vedhæftet 2 billeder så du godt kan se at det kan lade sig gøre, det ene er dog lidt mørkt men håber at ud kan se det.

post-4489-0-72552600-1315576310.jpg

post-4489-0-35767300-1315576326.jpg

0

Annonce ♥

Du kan godt finde en kjole - du skal ikke forvente der er 100% frit valg, men der er masser at vælge imellem. Prøv en masse og tab ikke modet hvis du kommer i en butik hvor de ikke lige har noget du kan bruge. Sådan er det også for str 38 brude (måske ikke lige så tit!).

Jeg købte min hos house of brides i Tåstrup og den er vist str 54 eller 56.

Jeg går normalt aldrig med bare (over)arme - men skænkede det ikke en tanke på dagen. Tilgengæld valgte jeg bevidst en kjole som havde stropper og gik højt op i ryggen - for at undgå deller ved armhulerne og på ryggen over kjolen.

Her kan du se kjolen - på dagen taget af søster da jeg er på vej ud til bilen.

P1120447.JPG

Og bagfra - til 1. kjoleprøvning. Ikke bundet ordenligt eller passet til.

P1110182.JPG

Og fra selve dagen.

large.jpg

taget af Christian Zahle

God kjolejagt.

Edited by SarahDK
0

Ingen grund til bekymring - lige netop en brudekjole er som skabt til at rette figuren, skjule det svage og fremhæve det smukke - det er jo netop dér hvor du kan blive korsetteret og løftet og draperet - den mulighed har man jo ikke med almindeligt tøj.

Jeg fik syet min kjole hos en skrædder der er ekspert i korseterede kjoler med indbygget løft til store barme og på min bryllupsdag så det ud, som om jeg var helt "au naturel" uden bh og så videre og det hele sad bare perfekt og maven var helt flad fordi der var syet løft og strammer ind i corsagen - og fordi lår, hofter og overarme var gemt bag draperinger. Jeg vil vove at påstå at jeg så mange størrelser mindre ud end jeg gør normalt. Min skrædder hed Lily Philipson og bor en lille time fra København, men jeg syntes bestemt at det var kæreturen værd! Hendes hjemmeside hedder L-Design

Så mit råd, NYD DET og få lagt lækker make up og sat håret og taget en masse proff billeder. Det er skønt at være helt perfekt for en dag og bare føle sig 100% smuk og det at man er lidt større end ønsket, er nemmere at skjule under en brudekjole end noget andet tøj!

P.S. Også skal du lige vide at de modeller som de store kjolefirmaer bruger dels er meget tynde og dels typisk kun er 15-16år gamle og slet ikke fuldt udviklede. Sådan er der INGEN der ser ud som voksne - heller ikke de små størrelser...

0

Sincerity har rigtig mange smukke kjoler til plus-piger bl.a. kennedys sælger mærket.

Jeg er selv en pluspige, og valgte en kjole i A-form, da det virkede slankende på mig.

2jd49js.jpg

0