Guest SigneFlor

Pølsevogn og Vildsvin ?

7 posts in this topic

Kan helstegt vildsvin til hovedret, og en lejet pølsevogn til natmad gå sammen ?

Eller bliver det for ''svinsk'' :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Det synes jeg sagtens det kan :)

Nu har jeg aldrig smagt vildsvin (desværre) men jeg går ud fra at det har en helt anden smag end almindelig svin, så det synes jeg slet ikke vil være et problem.

0

Sagtens !!! En pølsevogn kan gå sammen med alt :thumbsupsmileyanim: Og bliver der vildsvin i overskud kunne en specialitet jo være en vildsvine hotdog.

0

Hehe, jeg har også tænkt pølsevogn til nat mad, det blir bare SÅ godt at stå fuldstændig stadset ud og spise en ristet hotdog. Helstegt vildsvin kender jeg desværre ikke til, men hvorfor skulle det ikke kunne gå sammen. Hvis jeg selv kunne lide helstegt pattegris, havde det helt sikkert været en mulighed til vores bryllup.

0

Annonce ♥

Ja, jeg har også bestilt en pølsevogn ... MEGA glæder mig, haha. Blir kørt i stilling, som en totalt overraskelse :P Min far har godt nok sagt til H2B, at vi skal ha pølsevogn til natmad .... han forlanger en pølsevogn! Men har sagt til ham, at vi må prøve at bilde ham en løgn ind med, at det er alt for dyrt osv, hehe.

Men I gir den da bare fuld gas med svin! thumbsupsmileyanim.gif

Edited by MariaSchmidt
0

Det bliver overhovedet ikke for svinsk (og sikke et fantastisk udtryk! :thumbsupsmileyanim: ). Vi har selv planlagt helstegt pattegris, og vi overvejer meeeeget at få pølsevogn til natmad - den eneste grund til at vi evt. ikke gør det, er udelukket et økonomisk spørgsmål. Ikke fordi det bliver for svinsk :biggrin:

0

Synes også sagtens man kan det. Fik selv helstegt vidsvin til vores bryllup, så jo da. Vi havde ganske vist planlagt suppe til natmad, som aldrig kom på bordet, fordi ingen kunne spise noget som helst. Så mit råd er, at man ikke går alt for meget amok med den natmad, uanset hvad man vælger.

0