Røde

Nivi og Kim - nu lykkelig gift - fotografens billeder side 33....

659 posts in this topic

Annonce ♥

syntes godt du kunne have sat mig og Nessie til at smage kage og bobler, mmh :lol:

Enig :)

Hvordan går det ellers? Er du kommet igennem bunken med opgaver?

Hihi kage og bobler fundet :) og så lørdag nåede jeg helt tilfældigt at vågne og i bad - så stod hele polterholdet i mit køkken da jeg kom i morgenkåbe med tandbørste i munden - tihi Såå der er ikke sket noget praktisk men jeg har haft det sjovt.. Og lige vågnet fordi Kim har ringet - jubii han er afmønstret og været i byen i Nuuk - flyver i morgen hjem til mig... Nu tilbage og sove lidt mere

Edited by Røde
0

Annonce ♥

syntes godt du kunne have sat mig og Nessie til at smage kage og bobler, mmh :lol:

Enig :)

Hvordan går det ellers? Er du kommet igennem bunken med opgaver?

Hihi kage og bobler fundet :) og så lørdag nåede jeg helt tilfældigt at vågne og i bad - så stod hele polterholdet i mit køkken da jeg kom i morgenkåbe med tandbørste i munden - tihi Såå der er ikke sket noget praktisk men jeg har haft det sjovt.. Og lige vågnet fordi Kim har ringet - jubii han er afmønstret og været i byen i Nuuk - flyver i morgen hjem til mig... Nu tilbage og sove lidt mere

Ih hvor lyder det dejligt! Håber du havde en skøn PA, du må lige skrive hvad i lavede når du vågner igen :wink:

0

Hehe hej igen.. Jammen jeg hyggede mig.. og det var med lyserødt slør og et patronbælte med underberg - mest til mig..

Ej det var ret fantastisk.. Jeg havde Stina på besøg, og var lige vågnet lørdag, stod op hilste på Stina, trængte meget til et bad, så afsted med mig - 10 minutter senere kom jeg ind i køkkenet iført morgenkåbe med en tandbørste i munden - og så var huset fyldt med tøser hehe...

Fik morgenmad og så afsted - kørte gokart - og jeg vandt!!! og så hjem i min ene venindes garage, hvor resten af dagen foregik.. fik også danset mavedans og ellers hygget - snakket, fortalt, drukket, quizzet (i viden om min kommende mand, og hans viden om mig)... og bare ja - dagen forsvandt så hurtigt, men den var god... Der blev også filmet min mavedanserdans, ikke så spændene måske.. Hehe...

Men men har fået ordnet lidt have og en smule klippeklistre med nogle af tøserne hjemme i dag..

Egentlig var det jo min vagtweekend, og jeg skulle min. have et skib søndag - men det havde de jo fixet med chefen at det blev taget andet steds fra.. ;) Har bare et skib hvor jeg skal møde tidligt i morgen og forberede - nærmere betegnet 5.30... Åhh møg

0

post-43200-0-96387800-1349632361.jpg

Her er eksempel på dagens arbejde.. Har haft tøserne til at hjælpe med 50 poser/navneskilte... Og Stina har brændt lidt af mine udklippede søkort.. Så lidt havearbejde og dagen er gået. Er mega træt, nu skal jeg lige stene Forbrydelse og sove.. Og op igen kl. bæ.. :td:

Men natten til tirsdag kommer Kim hjeeeeeeeeeeeem.... Dejligt.... :cheerleader3::a1221:

0

Annonce ♥

Haha det lyder fedt - og ret meget dig, ik? ;) Vil altså gerne se dig danse mavedans i Underbergbelte! :lol:

mwn jeg fik lov at danse uden, var bange for at underbergflaskerne ville falde ud..

0

Annonce ♥

Hehe det er jo mine pa veninder jeg har sat til en del af det ;) nu jeg havde dem

God resourceudnyttelse kalder jeg det! Og smukt resultat!

I second that! Smart tænkt - udnyt den gratis arbejdskraft :wink:

0

Hehe det er jo mine pa veninder jeg har sat til en del af det ;) nu jeg havde dem

Sii mangler bare at brænde 42 søkort endnu - men vi når det hele med tiden

Edited by Røde
0

Annonce ♥

Hehe hej igen.. Jammen jeg hyggede mig.. og det var med lyserødt slør og et patronbælte med underberg - mest til mig..

Ej det var ret fantastisk.. Jeg havde Stina på besøg, og var lige vågnet lørdag, stod op hilste på Stina, trængte meget til et bad, så afsted med mig - 10 minutter senere kom jeg ind i køkkenet iført morgenkåbe med en tandbørste i munden - og så var huset fyldt med tøser hehe...

Fik morgenmad og så afsted - kørte gokart - og jeg vandt!!! og så hjem i min ene venindes garage, hvor resten af dagen foregik.. fik også danset mavedans og ellers hygget - snakket, fortalt, drukket, quizzet (i viden om min kommende mand, og hans viden om mig)... og bare ja - dagen forsvandt så hurtigt, men den var god... Der blev også filmet min mavedanserdans, ikke så spændene måske.. Hehe...

Men men har fået ordnet lidt have og en smule klippeklistre med nogle af tøserne hjemme i dag..

Egentlig var det jo min vagtweekend, og jeg skulle min. have et skib søndag - men det havde de jo fixet med chefen at det blev taget andet steds fra.. ;) Har bare et skib hvor jeg skal møde tidligt i morgen og forberede - nærmere betegnet 5.30... Åhh møg

Hvor lyder det bare helt fantastisk! Gokart og mavedans. Og er vild med patronbæltet med underberg, super idé ;)

Det er helt vildt sødt af pigerne at de havde fixet arbejdet også, det er god stil!

Åh hvor er det tidligt, så forstår jeg bedre at du så tit er på kl L**T om morgenen :rolleyes:

0

post-43200-0-96387800-1349632361.jpg

Her er eksempel på dagens arbejde.. Har haft tøserne til at hjælpe med 50 poser/navneskilte... Og Stina har brændt lidt af mine udklippede søkort.. Så lidt havearbejde og dagen er gået. Er mega træt, nu skal jeg lige stene Forbrydelse og sove.. Og op igen kl. bæ.. :td:

Men natten til tirsdag kommer Kim hjeeeeeeeeeeeem.... Dejligt.... :cheerleader3::a1221:

Hvor er de blevet fine Nivi! Dem kan du godt være stolte af og så er det jo altid rart med lidt hjælp til diverse. Sov sødt! tror du trænger til det. :happy:

YAY, det bliver så dejligt, kun 1 dag til :loveshower:

0

Lys blinker - skibet har forhalet så de ligger lige i øjet til de vinger han skal laste - nu skal jeg ha læsset grej m min kajmand, finde noget jern, sikre mig at lugerne er af kl 7 og mønstre arbejdere - så er jeg klar til min første rigtige skib helt selv

Og Kim kommer snart hjem

0

Annonce ♥

Ihh flyet var forsinket så fik ikke Kim hjem i nat.. Til gengæld får han sovet ud i Kbh og så kommer han hjem. Han er i dk :)

Nu til skrædder igen - spændene

Øv øv, men så bliver det ekstra dejlig at komme hjem i dag :)

Det lyder spændende, glæder mig til at høre om resultatet, den skal jo snart være færdig :)

0

Hun er en hård chef!!! Købte lige vores hjerter med top lækker morgenmad, og så blev vi ellers sat i arbejde.. Nå, det går jo nok. Var jo i Esbjerg for at hjælpe, sååh skyldte jo lidt..

0

Kjolen er hjemme.. Sidder perfekt, underberglommer er i orden, tyl i skørtet, sløret er mega og det hele er lige smidt af hos min veninde på vejen hjem fra arbejde.. Dejligt med manden hjemme.. Har lovet ikke at snakke bryllup før i morgen, men svært når vi er bagud hehe...

0

Hun er en hård chef!!! Købte lige vores hjerter med top lækker morgenmad, og så blev vi ellers sat i arbejde.. Nå, det går jo nok. Var jo i Esbjerg for at hjælpe, sååh skyldte jo lidt..

Jeeeep og du kommer bare og planter de sidste to planter også ;) Hehe

0