Røde

Nivi og Kim - nu lykkelig gift - fotografens billeder side 33....

650 posts in this topic

Annonce ♥

Åhh hvor er I søde.. Tale må vi se på i morgen v frisøren hehe.. Haft en hyggelig aften med de nærmeste som er kommet til Esbjerg og kjole + slør + ræv har Stina fixet - så.. Dejlig dejlig - og nu nat nat - i morgen er det fru sort Holck og de lover tørvejr - så fedt..

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold nu fast på hat og briller hvor er du smuk!!! über fantastisk kjole, slør og hår!! Perfekt buket. Årh hvor jeg glæder mig til flere billeder! Den kjole er vidunderlig smuk til dig! Wow er helt sprachlos!!

0

jeg skal nok komme med opdatering igen.. hehe.. men der sker bare så mange ting lige nu..

pt. har jeg lige 40 minutters ventetid i en skibsoperation, regner med at kunne køre hjem kl. 4, måske 5.. men så har jeg også sovet i eftermiddag ;)

Men en ting kan jeg dog sige på den anden side, at vi ikke umiddelbart kan anbefale hotel britannia.. Jeg skal nok komme med lidt mere, når vi lige har været nede til møde med dem.. Der var flere ting der ikke var godt nok, især at brud og brudgom var nødt til at reagere og diskutere ret bestemt med tjenerne kl 2 om natten da dj'en sagde nu var det ved at være sidste dans.. Det var slet ikke aftalen, og havde vi ikke reageret og været der, så var festen sluttet kl. 2..

Min egen fest sluttede så der, for så blev jeg i mega dårligt humør efter diskussion med tjener og lynhurtigt blev jeg bare træt og sengeklar. øv bøv.

Men dagen var fantastisk! Og jeg er lykkelig gift :) Men hold da op hvor går sådan en dag bare sindssygt hurtigt!!! Nå, jeg må tilbage til arbejdet

0