Røde

Nivi og Kim - nu lykkelig gift - fotografens billeder side 33....

659 posts in this topic

Annonce ♥

Ååhhh søde... Nu er der snart!!!! Hvordan har du det?? Spændt

Det bliver så godt!! Glæder mig til at høre om det!!

Det hsr jeg slet ikke tid til at være endnu... Men nu du er her kan fu komme med forslag til fotolokationer -gerne v havnen.. Inde og ude

har lange dage på arbejdet pt. But it`s all good

Hmmmm ved havnen??? Jamen havnen i sig selv måske!! Man kan jo sagtens gå ned ved havnen helt ud til kajen måske.... Der ligger egentlig også en masse til ophugningen, kunne give nogen fede rå billeder....

0

Så er det i morgen... Vildt. Glæder mig til kirken og til at blive fru Holck.. Har slet ikke nået at kigge på talen, er ret trist over det.. Håber jeg når det. Min far render ærinder og vi skal pakke og allersidste klargøring og rengøring... Har forresten fået forkølelelsessår.. Nitte!! Ingen kys - er på piller og salve for at nedbringe det.. Nå pakke!

0

Annonce ♥

Ønsker dig en helt igennem fantastisk dag Røde :):loveshower: Held og lykke med det hele! Og hvis du ikke når at kigge på talen, kan du måske sige det, og så bare snakke fra hjertet? Hvis du er sådan en der tør det selvfølgelig.

()() Glæder mig til billeder!

0

Det bliver så fantastisk! Kan ikke vente med at se billeder.

Sunspirit lavede en maske med A38 og havregryn som hun havde i ansigtet i et kvarter aftenen inden, det to alle knobs og bumser, måske det også hjælper mod forkølelsessår? :blink:

0

Du kigger på talen i aften inden du sover, og så kan du det næstb uden ad i morgn alligevel... Det gjorde jeg, og det gik faktik mega godt!!

Vi havde begge fået forkølelsessår op til... Mega træls!!! Det er stress!!!

0

Annonce ♥

Åhh Nivi!! Så er det snart.. Har lige fikset mig lidt op inden vi skal mødes og spise sammen.. Det er ikke en time siden du hentede kjole, slør og ræv - JEG NÅEDE DET!!!! :biggrin: Boy, jeg var ved at tvivle.. :fløjt:

Nå, men glæder mig vildt til i morgen. Det bliver en kanon dag i kærlighedens tegn. ()() (kriller det i din mave?? Det kilder i min :a1221: )

0

Åhh hvor er I søde.. Tale må vi se på i morgen v frisøren hehe.. Haft en hyggelig aften med de nærmeste som er kommet til Esbjerg og kjole + slør + ræv har Stina fixet - så.. Dejlig dejlig - og nu nat nat - i morgen er det fru sort Holck og de lover tørvejr - så fedt..

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥