Røde

Nivi og Kim - nu lykkelig gift - fotografens billeder side 33....

659 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold nu fast på hat og briller hvor er du smuk!!! über fantastisk kjole, slør og hår!! Perfekt buket. Årh hvor jeg glæder mig til flere billeder! Den kjole er vidunderlig smuk til dig! Wow er helt sprachlos!!

0

Annonce ♥

jeg skal nok komme med opdatering igen.. hehe.. men der sker bare så mange ting lige nu..

pt. har jeg lige 40 minutters ventetid i en skibsoperation, regner med at kunne køre hjem kl. 4, måske 5.. men så har jeg også sovet i eftermiddag ;)

Men en ting kan jeg dog sige på den anden side, at vi ikke umiddelbart kan anbefale hotel britannia.. Jeg skal nok komme med lidt mere, når vi lige har været nede til møde med dem.. Der var flere ting der ikke var godt nok, især at brud og brudgom var nødt til at reagere og diskutere ret bestemt med tjenerne kl 2 om natten da dj'en sagde nu var det ved at være sidste dans.. Det var slet ikke aftalen, og havde vi ikke reageret og været der, så var festen sluttet kl. 2..

Min egen fest sluttede så der, for så blev jeg i mega dårligt humør efter diskussion med tjener og lynhurtigt blev jeg bare træt og sengeklar. øv bøv.

Men dagen var fantastisk! Og jeg er lykkelig gift :) Men hold da op hvor går sådan en dag bare sindssygt hurtigt!!! Nå, jeg må tilbage til arbejdet

0

Et alt for sent, men stadig meget stort, TILLYKKE! :cheerleader3: Og hvor ser du dog fantastisk ud!

Jeg er ærgerlig over at læse, at I havde en lidt skidt oplevelse med hotellet. Det betyder selvfølgelig ikke at I er mindre lykkelige; men bare skide irriterende at bruge energi på sådan noget på sin bryllupsdag. Jeg håber de kan komme med en god undskyldning til mødet.

0

Annonce ♥

Stort tillykke med brylluppet. Det ser ud til at ha været en skøn dag. Må vi ikke se lidt billeder fra fotografen ? ( vi har jo booket samme fotograf så jeg er lidt eksta nysgerrig :-)

0

Hej igen - og undskyld jeg har været så langt væk... Jeg har bare været..... mæt.. har slet heller ikke rigtig kunne se på fotografens billeder - det var alt for tæt på.. lidt mærkelig fornemmelse.. Ja og så skulle vi jo også lige have styr på vores mellemværende med Britannia desværre.. Men men...

lidt foto? fra fotografen???

0

Annonce ♥

Stort tillykke med brylluppet. Det ser ud til at ha været en skøn dag. Må vi ikke se lidt billeder fra fotografen ? ( vi har jo booket samme fotograf så jeg er lidt eksta nysgerrig :-)

Jeg var rigtig glad for at vi havde booket Mark.. Han er super sød, ung og frisk.. Og meget interesseret i at høre hvad vi sagde til billederne bagefter.. Enormt hjælpsom.. :) Og han gav også lige et lift hjem fra frisøren hehe... Og jeg er bare vild med vores billeder.. Det er så dejligt at have..

men du kan jo se billederne hvad du synes :)

Edited by Røde
0

Annonce ♥