CharlottevM

Satte I pris på det lækre hotelværelse?

13 indlæg i dette emne

Vores feststed ligger heldigvis lige op af et dejligt hotel.

Men vi skal jo selv op og rydde op dagen efter, så er det i virkeligheden spild af penge at booke bryllupssuiten?

Jeg har lavet en aftale med hotellet, så vores gæster også kan booke billige værelser.

Vi står derfor imellem om vi skal booke et almindelig værelse til 740 kr (normalpris 950), den lille bryllupssuite til 925 kr.(normalpris 1600) eller den store bryllupssuite til 1000 kr.(normalpris 1900).

Selvfølgelig vil det være mere lækkert med en af suiterne, men når man overhovedet at nyde det, når man alligevel skal op og rydde feststedet op dagen derpå? Eller kan vi lige så godt booke et almindeligt dobbeltværelse til de 740 kr.?!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sov bare derhjemme, så jeg kan som sådan ikke svare dig, men hvis I under alle omstændigheder skal have et værelse, så er forskellen på det billigste og det dyreste kun 260 kr., og selvom mange bække små osv. også betyder noget, når man skal spare på udgifterne, tror jeg da bare jeg ville reservere den store brudesuite :-) Ellers kunne I evt. høre hotellet, om I måtte se brudesuiterne først, så I kan se, om I synes, I går glip af noget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal du klaede om der? saa skal du have den store.

Vi sov hjemme, saa jeg ved ikke om det ville betyde saa meget om det var en stor eller lille brudesuite. Men paa min brudenat havde jeg valgt brudesuite og jeg synes ikke, I skal spekulere saa meget i om I bruger vaerelset, men mere om I ikke vil nyde at have det bryllupsstjernedrys paa jeres bryllupsnat.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi fik faktisk ikke brugt vores bryllupssuite mere end 3 timer - og der sov vi haha!! men der var der alligevel et eller andet hyggeligt over det, men altså, ville have haft mere ud af at overnatte et lækkert sted dagen efter fx...

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal du klaede om der? saa skal du have den store.

Vi sov hjemme, saa jeg ved ikke om det ville betyde saa meget om det var en stor eller lille brudesuite. Men paa min brudenat havde jeg valgt brudesuite og jeg synes ikke, I skal spekulere saa meget i om I bruger vaerelset, men mere om I ikke vil nyde at have det bryllupsstjernedrys paa jeres bryllupsnat.

Nej, jeg regner med at overnatte hjemme hos mine forældre om fredagen, så der skal jeg i kjolen.

Jeg skal selvf. have kjolen af om natten, men det er ikke noget problem - dengang jeg prøvede den var det inde på kontoret hjemme ved min veninde = ikke særligt meget plads.

Vi har tænkt os at overnatte på hotellet uanset hvad. Men jeg er ikke en af de der "Det er mit bryllup, så jeg skal bare have det bedste/største/fineste"-brude, så hvis man vitterligt ikke lægger mærke til det, så ser jeg ingen grund til at bruge 260 kr. ekstra på bryllupssuiten ift. et alm. dobbeltværelse.:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den eneste forskel jeg kan 'se' er måske at der tit følger champagne osv med i brudesuiten? :) Hvis i kun skal sove der, og sikkert ik i ret mange timer - så havde jeg heller ikke booket brudesuiten.. Ikke for pengenes skyld, fordi som du siger så er der kun 260krs forskel - men jeg ville ærge mig over at have så lækkert et værelse og så ik kunne nyde det... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal du klaede om der? saa skal du have den store.

Vi sov hjemme, saa jeg ved ikke om det ville betyde saa meget om det var en stor eller lille brudesuite. Men paa min brudenat havde jeg valgt brudesuite og jeg synes ikke, I skal spekulere saa meget i om I bruger vaerelset, men mere om I ikke vil nyde at have det bryllupsstjernedrys paa jeres bryllupsnat.

Nej, jeg regner med at overnatte hjemme hos mine forældre om fredagen, så der skal jeg i kjolen.

Jeg skal selvf. have kjolen af om natten, men det er ikke noget problem - dengang jeg prøvede den var det inde på kontoret hjemme ved min veninde = ikke særligt meget plads.

Vi har tænkt os at overnatte på hotellet uanset hvad. Men jeg er ikke en af de der "Det er mit bryllup, så jeg skal bare have det bedste/største/fineste"-brude, så hvis man vitterligt ikke lægger mærke til det, så ser jeg ingen grund til at bruge 260 kr. ekstra på bryllupssuiten ift. et alm. dobbeltværelse.:)

Ok, saa betyder pladsen jo ikke det store. Jeg sov i en lejlighed sammen med mine veninder, hvor der var en balsal af et smukt bruderum med makeupborde osv. Hjemme hos os var der god plads til at faa kjolen af og haarnaalene ud, men det kunne ogsa have vaeret meget mindre, saa det skulle ikke vaere derfor jeg ville vaelge en brudesuite.

Men jeg ville nok tage den lille brudesuite, bare fordi...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi overnattede på et hotel efter vores bryllup og selvom vi havde familien til at rydde op dagen efter, så benyttede vi os ikke særlig meget af vores værelse.

Da vi vågnede gav vi hinanden morgengaver, stod op, spiste morgenmad, pakkede bilen, tjekkede ud og kørte - vi er sådan at når vi alligevel skal ud et sted fra så er der ingen grund til at blive hængende. Om vi så havde haft den største suite med spabad og hvad man ellers kunne tænke sig tror jeg ikke vi var blevet der.

Så mit svar er, nej - tag det almindelige værelse det bliver alligevel ikke rigtig brugt til andet end at sove lidt i :)

og det er da iøvrigt nogle virkelig gode priser I har fundet jer der - vi gav mere for et værelse end I skal give for den store suite :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi valgte et bedre værelse end vi havde gjort normalt, og vi bestille romance pakke inkl. champagne og jordbær.

Det var også kun nogle få 100 kr dyrere, men synes det var alle pengene værd. Da forskellen for jer er så lille, så ville jeg helt klart tage det store værelse. Det er jo også en rigtig god deal! :thumbsupsmileyanim:

Og man ved aldrig hvor længe man ender med at være i værelset... :badgirl:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det snakkede H2B og jeg faktisk om. For efter den billedtråd med værelser, overvejede jeg et kort sekund at booke et stort værelse på Hotel Kolding Fjord (meget dyrt sted) men det blev i mit hoved hurtigt et nej, da jeg med sikkerhed ved at jeg falder i søvn så snart mit hoved rammer puden. Og som Mette Holm siger, så er det jo ikke helt vildt mange timer man kommer til at bruge det. Men jeg håber da at vi i gange får et kro ophold og ellers så finder vi et lækkert sted til dagene efter. :biggrin:

Men for at vende tilbage, så får vi et gratis alm. dobbeltværelse gratis til os, når vi holder fest der. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke booke brudesuiten. Vi nåede stort set ikke at være på hotellet. Vi sov tre timer og så skulle vi op og rydde op på feststedet ligesom I skal. På vores værelse var der champagne og jordbær men vi rørte hverken det ene eller andet. Vi ville bare gerne sove. Vi havde fået rigeligt i løbet af dagen og aftenen så vi trængte ikke til hverken vådt eller tørt.

Faktisk synes jeg efterfølgende at det var lidt spild af penge at vi havde sovet på hotel. Hvis I skal have brudesuiten vil jeg anbefale at I tager en ekstra overnatnign så I kan nå at nyde det lidt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer