Conni

Medgang & modgang - C&E 23.06.12 - [ Nu som Fru, med sneakpeak! ]

1,060 indlæg i dette emne

Prøveopsætning

Puha tiden går de damer! Nå, men i fredags var jeg til prøveopsætning med mine veninde og brudepige som også skal have sat hår. Det var super hyggeligt og frisøren fangede begge vores visioner og vi mangler bare lidt "redskaber" for at mit kan blive perfekt, men det er på vej. Der kommer lige nogle billeder :)

Brudepige:

post-54048-0-20977800-1338322084.jpg i fuld gang

post-54048-0-50127400-1338322090.jpg vi var ved at overveje at blive ved det look :)

post-54048-0-82953800-1338322096.jpg Det færdige resultat bagfra - det skal lige pyntes med spiraler, som skulle være på vej :)

post-54048-0-45684800-1338322104.jpg Så smuk!

Mig:

post-54048-0-53413900-1338322221.jpg Udgangspunktet

post-54048-0-11758800-1338322228.jpg Så er det samlet bagpå

post-54048-0-82898800-1338322236.jpg Det sidder "til tørre"

post-54048-0-28575200-1338322243.jpg Og fluff (der skal mere krøl i på dagen)

post-54048-0-48952900-1338322250.jpg Lige fra siden

post-54048-0-90483900-1338322278.jpg Sidste hånd på værket - det endelig resultat kommer lige i næste ....

Redigeret af Conni
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Status for brylluppet

Der er nu kun 25 dage tilbage til brylluppet og jeg synes pludselig tiden går MEGET stærkt, hvis der er nogle der kan finde en pauseknap, så vil jeg gerne låne den!

Tilbagemeldinger:

Nå vi har nu fået alle tilbagemeldinger (undtagen 1, som ikke har svaret på de 3 sidste fester hun har været inviteret til, så vi får nok heller ikke svar). Status ser lige nu ud som følger:

Kommer: 81 (incl os selv) + 3 babyer

Kommer ikke: 15

Vi har dog 3 som svæver lidt fra "nej tak" til "ja tak". H2b ringede til hans forældre og søster for at høre om de vil lave deres svar om pga sagens udvikling, men deres svar var: "Det skal vi lige tænke over" - grrrr jeg gider altså ikke vente længe, jeg vil også gerne igang med at lave tingene klar.

To do listen

... den varierer konstant, så får jeg lavet noget, men så kommer jeg i tanke om noget andet der skal laves. Men der er vist styr på at det hele bliver gjort :)

Bryllup - dog ikke mit eget

Var jo til min kusines bryllup i lørdags (og barnedåb af deres barn) og tænkte at I nok ikke havde noget imod at se lidt billeder. Kjolen har en af hendes veninder syet og der er små blå sten på, det er desværre ikke tydeligt at se på billederne.

post-54048-0-40078600-1338323548.jpg På vej ind i kirken (det er i øvrigt den kirke jeg også skal giftes i)

post-54048-0-90153600-1338323555.jpg Efter vielsen og dåben og med gudmor (for den opmærksomme zilla så er gudmoren min brudepige)

post-54048-0-85780600-1338323562.jpg Elsker det her billede

post-54048-0-62252700-1338323569.jpg Jeg havde lavet underholdning hvor de havde et billede af dem selv og af den anden. Så stillede jeg f.eks. spørgsmålet "Hvem kører bedst bil" - og her har i svaret :)

post-54048-0-54620000-1338323576.jpg Den flotte kage (han er svineavler - derfor topfiguren)

post-54048-0-86442100-1338323582.jpg Og brudevals :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Medaljon

Så fik jeg også lavet billeder til min medaljon, som skal hænge på brudebuketten - jeg glæder mig rigtig meget til min bedstefars reaktion og er glad for at jeg på en måde kan have mine bedstemor med på den store dag :heart:

post-54048-0-48018400-1338387285.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhh hvor bliver du altså bare super smuk Conni!!! :thumbsupsmileyanim:

Håber din Svigerfamilie, snart giver et positivt feedback (eller bare et feeedback så du kan komme videre med planlægningen)

Og hvor er det en fin måde at have din Bedste med på! :heart:

Var det ikke lidt "syret" at være til bryllup i den kirke hvor du (I) skal giftes her lige om lidt??? Puhhh tror jeg ville få de vildeste sommerfugle (eller drager) i maven!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhhhh hvor bliver du altså bare super smuk Conni!!! :thumbsupsmileyanim:

Håber din Svigerfamilie, snart giver et positivt feedback (eller bare et feeedback så du kan komme videre med planlægningen)

Og hvor er det en fin måde at have din Bedste med på! :heart:

Var det ikke lidt "syret" at være til bryllup i den kirke hvor du (I) skal giftes her lige om lidt??? Puhhh tror jeg ville få de vildeste sommerfugle (eller drager) i maven!!

Tusind tak for de søde ord :heart: - puha kan mærke jeg bliver følelsesladet :rolleyes:

Ja bare de giver svar, men jeg synes virkelig ikke at de kan være det bekendt overfor h2b - så rækker de hånden ud og når han så også gør det, så trækker de den til sig igen, altså helt ærligt :sm::pokey::shooter:

Jo det var RET syret og er overbevist om at h2b også synes det - i kirken sad vi bare og smilede og lfettede fingre som et nyforelsket teenagerpar hver gang vi fik øjenkontakt :fløjt: :kiss:

Men det var fedt at "opleve" kirken og ligesom få en fornemmelse af forskellige ting!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

fine billeder fra bryllup og brudeopsætning. Hvor ser du glad og fin ud :loveshower: Det skal nok blive godt, når det er jer liiiiiige om lidt :cheerleader3: håber I snart får afklaring på, om svigerfamilien stadigvæk kommer...

Redigeret af sommer2012
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhh hvor bliver du altså bare super smuk Conni!!! :thumbsupsmileyanim:

Håber din Svigerfamilie, snart giver et positivt feedback (eller bare et feeedback så du kan komme videre med planlægningen)

Og hvor er det en fin måde at have din Bedste med på! :heart:

Var det ikke lidt "syret" at være til bryllup i den kirke hvor du (I) skal giftes her lige om lidt??? Puhhh tror jeg ville få de vildeste sommerfugle (eller drager) i maven!!

Tusind tak for de søde ord :heart: - puha kan mærke jeg bliver følelsesladet :rolleyes:

Ja bare de giver svar, men jeg synes virkelig ikke at de kan være det bekendt overfor h2b - så rækker de hånden ud og når han så også gør det, så trækker de den til sig igen, altså helt ærligt :sm::pokey::shooter:

Jo det var RET syret og er overbevist om at h2b også synes det - i kirken sad vi bare og smilede og lfettede fingre som et nyforelsket teenagerpar hver gang vi fik øjenkontakt :fløjt: :kiss:

Men det var fedt at "opleve" kirken og ligesom få en fornemmelse af forskellige ting!!!

:loveflag: Nårhhhh hvor er det bare super sødt!!! Turtelduer!! :7himmel::a1221:

Og så er det jo idag det er 3+3 kan jes se på din ticker! :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor er det dog en smuk frisure og slør, som du skal bære på dagen :a1221:

Og dejligt med brudebilleder selvom det så ikke er af dig... det ser ud til at have været en rigtig dejlig dag for din søster og hendes mand :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siger det ikke alt, hvis jeg siger NAM NAM??? :wink: Virkelig flot hår, du ser så smuk ud! :) Og så lige... hvor er det dejligt at høre med dine svigerforældre! Der må være faldet en sten fra både dit og din kærestes hjerte :) Så må vi bare håbe, at de også tager med til festen ... jeg kan godt forstå at du gerne vil have deres svar snart, men de har i deres egne øjne lige slugt en kæmpe kamel, så giv dem lidt snor :) Kan i ikke sige til dem, at senest d. et-eller-andet bliver i nødt til at vide det pga kok osv? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

fine billeder fra bryllup og brudeopsætning. Hvor ser du glad og fin ud Det skal nok blive godt, når det er jer liiiiiige om lidt håber I snart får afklaring på, om svigerfamilien stadigvæk kommer...

Tusind tak! :hug:

Åh Conni hvor er håret bare smukt!

Du bliver bare en skøn brud om en lille måndes tid!!!

Og det ser ud til i har haft et rigtigt hyggeligt bryllup i lørdags.

Ja det var et super hyggeligt bryllup!

Og hvor er du bare sød :loveboard:

Ih hvor er det dog en smuk frisure og slør, som du skal bære på dagen

Og dejligt med brudebilleder selvom det så ikke er af dig... det ser ud til at have været en rigtig dejlig dag for din søster og hendes mand

(Det er kusine og ikke søster :lol: )

Tusind tak! :loveflag:

Rigtig flot frisure Må være lidt specielt at være til bryllup i samme kirke Det er jo jerres tur lige om lidt Håber der snart kommer afklaring med svigerfamilien...

Ja det var meget specielt på den gode måde :rolleyes:

WOW En fin frisure du skal have, passer helt fint til dig

En fed fed fed overraskelse til h2b og føsdag, havde i en god aften?

Tusind tak :hug:

Ja det var rigtig fedt, vi var færdige af grin!

Siger det ikke alt, hvis jeg siger NAM NAM??? Virkelig flot hår, du ser så smuk ud! Og så lige... hvor er det dejligt at høre med dine svigerforældre! Der må være faldet en sten fra både dit og din kærestes hjerte Så må vi bare håbe, at de også tager med til festen ... jeg kan godt forstå at du gerne vil have deres svar snart, men de har i deres egne øjne lige slugt en kæmpe kamel, så giv dem lidt snor Kan i ikke sige til dem, at senest d. et-eller-andet bliver i nødt til at vide det pga kok osv?

(Kunne slet ikke kende dig med det nye billede!!!)

Og du har ret i at vi skal give lidt snor, det får de også, og god ide med kokken!

Tusind tak :kiss:

Hvor ser det bare super fedt ud dit hår. Og den broche er en super god ide, hvor har du fundet den henne? Jeg ville nemlig gerne ha min mor i sådan en.

Tusind tak! JEg har købt medaljonen af en herinde fra, men jeg tror de kan findes på ebay også eller etsy. Kan godt forstå du gerne vil have en :)

Rigtig flot prøveopsætning! Du skal nok blive rigtig flot på den store dag!

Ih jeg synes godt nok din liste er super kort! - Bare det var mig. Jeg er da begyndt at stresse lidt...

Du har også gooood tid endnu (det lyder meget overbevisende ikke?!)

Og tusind tak :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhh hvor bliver du altså bare super smuk Conni!!! :thumbsupsmileyanim:

Håber din Svigerfamilie, snart giver et positivt feedback (eller bare et feeedback så du kan komme videre med planlægningen)

Og hvor er det en fin måde at have din Bedste med på! :heart:

Var det ikke lidt "syret" at være til bryllup i den kirke hvor du (I) skal giftes her lige om lidt??? Puhhh tror jeg ville få de vildeste sommerfugle (eller drager) i maven!!

Tusind tak for de søde ord :heart: - puha kan mærke jeg bliver følelsesladet :rolleyes:

Ja bare de giver svar, men jeg synes virkelig ikke at de kan være det bekendt overfor h2b - så rækker de hånden ud og når han så også gør det, så trækker de den til sig igen, altså helt ærligt :sm::pokey::shooter:

Jo det var RET syret og er overbevist om at h2b også synes det - i kirken sad vi bare og smilede og lfettede fingre som et nyforelsket teenagerpar hver gang vi fik øjenkontakt :fløjt: :kiss:

Men det var fedt at "opleve" kirken og ligesom få en fornemmelse af forskellige ting!!!

:loveflag: Nårhhhh hvor er det bare super sødt!!! Turtelduer!! :7himmel::a1221:

Og så er det jo idag det er 3+3 kan jes se på din ticker! :biggrin:

Ja puha tiden går! - og er ret sikker på at det er polter-tid på lørdag! :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhhhh uhhhh Polter, :toot: ja det bliver jo inden for de næste 3 uger (hvis de ikke stjæler dig fredagen iden :o ) men du havde vist luret dem, havde du ikke? eller husker jeg fejl?

Gad vide om det bliver en omgang pink kanin :bunny_4: og samsøkartofler på torvet? :b223:(y) glæder mig til at hører om, hvad dine brudepiger finder på! :balloon:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhh uhhhh Polter, :toot: ja det bliver jo inden for de næste 3 uger (hvis de ikke stjæler dig fredagen iden :o ) men du havde vist luret dem, havde du ikke? eller husker jeg fejl?

Gad vide om det bliver en omgang pink kanin :bunny_4: og samsøkartofler på torvet? :b223:(y) glæder mig til at hører om, hvad dine brudepiger finder på! :balloon:

Jo jeg har luret dem - så jeg er 99% sikker på at det er på lørdag, men er altså godt nok spændt på hvad der skal ske :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:griner:-:balloon:-HAHA-:toot:

Mødte lige alle brudepiger med deres mænd på tanken i Odder her til aften (nogle bor f.eks. i Hadsund) = de er afsløret, der er PA i morgen!!!!

Historien kommer med i beretningen, nu vil jeg skynde mig i bad og så i seng :fløjt:

- Vi ses på den anden side

:cheerleader3:

Redigeret af Conni
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:griner:-:balloon:-HAHA-:toot:

Mødte lige alle brudepiger med deres mænd på tanken i Odder her til aften (nogle bor f.eks. i Hadsund) = de er afsløret, der er PA i morgen!!!!

Historien kommer med i beretningen, nu vil jeg skynde mig i bad og så i seng :fløjt:

- Vi ses på den anden side

:cheerleader3:

-HAHA-

UPS SIKKE EN BRØLER!!!!

:griner:-

:bunny_4: Jammen så må du jo hellere gøre dig klar til fremvisning og kyssesalg imorgen! :kiss: :kiss: :kiss:

Sov godt -hvis du altså overhovedet kan det! :fløjt:

Og god dag imorgen!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer