Conni

Medgang & modgang - C&E 23.06.12 - [ Nu som Fru, med sneakpeak! ]

1,060 posts in this topic

Annonce ♥

Åhhh, det med polterabendmistanke er altså bare slemt. :tunge: Jeg er så nysgerrig, og kan slet ikke styre mig... :rolleyes: Har også de vildeste teorier/gætterier, men dine lyder altså ret velbegrundet :lol:

:toot: :toot:

jeg er også bare total nysgerrig, så sådan noget med hemmeligheder, det er bare ikke mig :)

0

Uh PA mistanke, det er bare så sjovt og mega spændende :-) alle de teorier man kan strikke sammen i hovedet:-):-)

man kan lave rigtig mange teorier og det er jo slet ikke sikkert at det er rigtig :)

0

Annonce ♥

Nå, jeg fik lige fundet billederne af din brudekjole-prøvning og pigerne med deres røde kjoler. Jeg synes helt klart at du valgte den rigtige. Den sidder rigtig godt på dig og det er så godt med draperingerne i livet, så man lige får lidt ekstra talje. Stort tillykke med den! :)

Pigerne så skønne ud i de røde kjoler. Det er jo klart at alle har forskellig smag men jeg vil nu sige at de ALLE ser fuldstændig vanvittigt lækre ud i de ens kjoler! Man skulle tro at de var syet til dem! Når det er sagt, ser de jo også godt ud i de kjoler de valgte :biggrin:

0

Nå, jeg fik lige fundet billederne af din brudekjole-prøvning og pigerne med deres røde kjoler. Jeg synes helt klart at du valgte den rigtige. Den sidder rigtig godt på dig og det er så godt med draperingerne i livet, så man lige får lidt ekstra talje. Stort tillykke med den! :)

Pigerne så skønne ud i de røde kjoler. Det er jo klart at alle har forskellig smag men jeg vil nu sige at de ALLE ser fuldstændig vanvittigt lækre ud i de ens kjoler! Man skulle tro at de var syet til dem! Når det er sagt, ser de jo også godt ud i de kjoler de valgte :biggrin:

Tusind tak, jeg er også rigtig rigtig glad for min kjole, og jo mere jeg ser på den, jo flere detaljer finder jeg i den :lol:

Jeg er helt enig i at de er smukke i de ens kjoler, og hvis de kun havde kostet 500kr, som jeg gavi tilskud, så havde jeg nok også kørt mere på at jeg synes de var flotte, men de kostede desværre 1900kr (vi kunne få dem til 1500kr stk), men så skulle de give 1000kr for noget, som de ikke alle følte sig godt tilpas i, så det blev forskellige kjoler. Men jeg er godt tilfreds med dem, de er alle røde, de er alle lange og de skal alle have sølv på til :)

0

Status på vores To-do-liste

Følte lige en trang til at få styr på hvordan situationen egentlig ser ud :)

Rød = endnu ikke gjort eller begyndt på

Blå = Begyndt på!

Grøn = Gjort!

Senest 9 måneder før

Bestil festlokale: Besser forsamlingshus

Bestil kirke: Onsbjerg Kirke kl 16

Bestil musik: Lars Dambæk

Lav et bryllupsbudget - er lavet og laver lige en revurdering :)

Vælg 2 vidner: Nete + Anders

Vælg brudepiger: Nete, Benedikte, Mette N & Mette R

Vælg forlovere: Tobias & Casper

Vælg toastmaster: Jacob (min storebror)

Lav en gæsteliste: Done!

Køb og design invitationer: Er også sendt ud for læææænge siden

Bestil bryllupsfotograf: 3 stk, Michael fra kirke-fest, Karina til loaction-billeder og Martin hele dagen (han er studerende)

Senest 6 måneder før

Bestil tid til brudehår, make-up og negle: Brudehår ved frisøren, Make-up klarer jeg selv, Negle af en af mine veninders veninde

Bestil transportmiddel: Har jeg ingenting at gøre med, det er overladt til H2B

Send invitationer: Er gjort! Mangler 24 svar

Senest 3 måneder før

Udarbejd en ønskeliste: Ligger på Onskelisten.dk

Arranger serveringspersonale: Det har bestyreren af forsamlingshuset tjek på

Køb brude-udstyr: Mangler kun mit undertøj

Senest 1 måned før

Bestem hvilke salmer der skal synges i kirken: Du som har tændt millioner af stjerner, I blev skabt som mand og kvinde, Det er så yndigt at følges ad for to (Regner med de salmer, men der er ikke helt tjek på det endnu.

Bestil bryllupskagen: Der er prøvesmagt og det hele, samt bestemt udseende.

Bestil bryllupsmenuen: Vi er enige om menuen, der mangler nogle få detaljer omkring den

Aflever ringe til gravering

Bestil blomster til borddekorationer, brudepigebuketter, kirkepynt: Alt undtagen kirkepynt er bestilt ved gartneren

Design bordkort, menukort: Bordkort er færdige, menukort skal bare printes og rettes til (alt efter hvilke tilmeldinger der kommer ved de sidste der ikke har svaret.

Lav favourbokse

Senest dagen før

Skrive tale eller anden form til mine kommende: Liiiige tidligt nok

Gennemgå vielsesritualet med præsten: Ved ikke engang hvem præsten er endnu :)

Køb morgengave

Udarbejd en bordplan: Er igang, men mangler stadig de sidste tilmeldinger

Øve på brudevalsen

Gør risposer klar: Jep jep, fuldstændig tjek

Efter brylluppet

Køb og design takkekort

Send takkekort

0

Har lige brugt (pænt mange timer) på at kigge HELE din planlægning! :fløjt:

-eller startede igår, men nåede ikke det hele inden jeg blev nød til at stoppe, så måtte jo bare fortsætte efter arbejdet!

Og sikke en masse fede detaljer!

:respekt:

Er vild med din kjole!

:loveboard: og pigerne ser da bare helt fantastiske ud i deres røde kjoler! :thumbsupsmileyanim:

Og må da sige at du har styr på det meste, allerede nu mere end 3mdr før!

GP

Tusind tak for kigget!

:thanks:

0

Annonce ♥

Har lige brugt (pænt mange timer) på at kigge HELE din planlægning! :fløjt:

-eller startede igår, men nåede ikke det hele inden jeg blev nød til at stoppe, så måtte jo bare fortsætte efter arbejdet!

Og sikke en masse fede detaljer!

:respekt:

Er vild med din kjole!

:loveboard: og pigerne ser da bare helt fantastiske ud i deres røde kjoler! :thumbsupsmileyanim:

Og må da sige at du har styr på det meste, allerede nu mere end 3mdr før!

GP

Tusind tak for kigget!

:thanks:

Waaaaaaaauuuuuuw :o - jeg er godt nok imponeret, det tager da lang tid :tunge:

Men tak fordi du kiggede forbi min tråd og tusind tak for de søde ord :kiss:

Ja jeg føler egentlig også en meget god ro omkring det bryllup, så det skal nok gå :fløjt:

0

Annonce ♥

Uha den liste blir da mere og mere grøn :thumbsupsmileyanim: Hvor er det da dejligt.

Ja det er altså bare virkelig skønt! - Er spændt på hvor langt vores m&ms er :tunge:

Så er vi to, jeg kigger i postkassen dagligt, men endnu ingen m&m's eller sedler til at afhente dem :boohoo:

Øvti bøvti, så må vi væææbne os med mere tålmodighed (kommer til Jylland i weekenden, så kunne være fedt, hvis de var kommet) :biggrin:

0

Annonce ♥

Tålmodighed??? Hvad betyder det? Men ja ku være fedt om de var ank til weekenden. vi må krydse fingre og bede til de højere magter

Tålmodighed er sådan noget...... naaaaaaah det findes ikke i min ordbog :griner:-

0

:bunny_4: Wuuuup wuuuuuup :bunny_4:

så er der

:loveshower: 3 (!) måneder til brylluppet !!! :loveshower:

Synes tiden går stærkt

Og så er det i morgen jeg tror (!) at jeg skal på polterabend

:balloon:

Tillykke med milepælen :balloons:

Uha.. det bliver spændende om du får ret imorgen... og så glæder jeg mig til at høre, hvad du skal lave :biggrin:

0

Annonce ♥