Conni

Medgang & modgang - C&E 23.06.12 - [ Nu som Fru, med sneakpeak! ]

1,060 posts in this topic

Annonce ♥

Personlige M&Ms

Jeg havde snakket om personlige M&Ms herinde og det havde sødeste Mighti set og tilbudt at jeg kunne få med sammen med hende. De er jo så ankommet og jeg har prøvet at tage nogle billeder af dem (jeg vil helst vente med at åbne dem). De skal bruges som "hovedfokus" på slikbuffetten, som gæsterne får som velkomst :)

post-54048-0-39785800-1333312174.jpg

post-54048-0-62445800-1333312181.jpg

post-54048-0-01844100-1333312189.jpg

post-54048-0-12614700-1333312196.jpg

post-54048-0-84048100-1333312203.jpg

post-54048-0-00390700-1333312211.jpg

1

Det er lidt svært at lade være med at åbne - ikk :smiley-eatdrink026:

Hehe jo, men nu er de pakket langt væk i den der pose jeg fik med. Har jo også lyst til at smage om de smager rigtigt :fløjt: - men nu ligger de der, nix pille :sm:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

KÆFT hvor er de fantastiske.....sådan nogle VIL jeg også have...... -HAHA-:sm: NØJ de er bare for gode.....og ja jeg have ikke kunne vente så længe med at åbne..... :griner:-

Super fede M&M's! Det er bare så blæret :thumbsupsmileyanim:

Uhh, de ser så lækre ud :loveshower:

ejjjj de er blevet fede dine m&m's!!! :cheerleader3:

Tusind tak skal I have piger - de har kostet mange bekymringer, så er altså glad for at de nu ligger trygt og sikkert hos mig :)

0

Skønne skønne zillaer !!!!

Kryds lige fingre for mig. I morgen skal jeg ind og snakke med en institution og aflevere ansøgning til en stilling som støttepædagog HER på SAMSØ!!! Og de er vist rimeligt interesserede om mig, og hvis jeg får det - så flytter vi altså til SAMSØ!!!!!! (uha jeg synes det er lidt vildt)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

:loveshower: PIGER!!!! :loveshower:

JEg har tabt mig så meget, at min kjole nu nok skal ligges ind!!!!

:bunny_4:

- selvfølgelig en ekstra udgift, men så fedt at have tabt 11kg og at kjolen i den 3. nederste snørre er snørret helt ind til hullet - det føles SÅ godt!!!!

:toot:

0

Annonce ♥

Hvor er du sej, at du har tabt så meget :thumbsupsmileyanim: Her står det desværre ret stille. Påske og fødselsdag er ikke godt for drømmen om at smide nogle kg. Det bliver spændende med jobbet også - krydser fingre for dig :loveshower:

0