Conni

Medgang & modgang - C&E 23.06.12 - [ Nu som Fru, med sneakpeak! ]

1,060 posts in this topic

Ej hvor ærgeligt med kjolen - hvad med en god skrædder der kan sætte snørreryg i - og dermed "udvide" den lidt? :)

Farven er super fin..

Der er ikke mulighed for snørreryg, fordi der er "elastik"ryg. Jeg har nogle i familien som gerne vil prøve den, så kan de jo bare købe den :)

Kjolen er ellers fin, men øvøv med at den ikke passer.

Ja rigtig øv.

0

Annonce ♥

Arhh synd med kjolen ....den var ellers rigtig fin! :) Mht boleroen til din mor ... åhh nu er jeg lyseslukker igen, haha .... jeg syns måske ikke, at træningstøjs-stoffet passer så godt til den mega fine galla-kjole, din mor har på :) Syns kjolen er MEGA fin og kan også super godt li boleroen, men måske mere til et par jeans ....

Anyway ... hvis hun er glad og alt, så er min mening self totalt lige gyldig, haha.

Op på hesten igen ift. kjolen. Og btw ... jeg har altså lige købt en kjole i Zizzi, hvis du er til noget mere kort .... den sidder UBER godt og gir en totalt fantastisk talje og strammer ind de rigtige steder osv.....

Er denne her - sløjfen midt på kan tages af (og på), hvilket man gerne vil, da den træffer opmærksomheden hen til det totalt forkerte sted - maven!, haha:

PxEZn.png

0

Ærgerligt med kjolen :td: Lyder som min kina-skuffelse (der så var 2 størrelser mindre end angivet, og jeg havde selv været så optimistisk at bestille den et nr. for lille, så den er urealistisk at få proppet mig i).....men når nu det skal være, så er det godt at høre, at der er nogen, der nok kan aftage den :) Håber finder noget andet, der er et hit :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

:tunge: PA - bommert = Afsløring!!! :tunge:

Uuuuuuh NU er jeg ret så sikker i min sag.

Min "maid of honnor" spurgte om jeg ikke kunne se om jeg kunne finde en weekend, hvor jeg havde tid til at tage med ud og kigge på sko.

Jo jo det kunne jeg da godt og skrev de 3 ledige weekender jeg har inden brylluppet.

Hun svarede tilbage senere at det blev den 2/6, fordi der kunne de andre brudepiger også.

"Nå nå" tænkte jeg, "det havde hun godt nok ikke snakket om, men fint nok".

Dagen efter får jeg så en sms med at den ene nok ikke kan alligevel, fordi hun skal på arbejde .

"Okay, så hun skal liiiiige skjule at det er PA, fordi det blev for åbenlyst".

Vi var så til fødselsdag hos dem igår og de har en "huskeliste" hængende på køleskabet, hvorpå der står: "Priser på mad 2/6"

- Ja hva skal hun med mad, når vi skal ud og kigge sko?!

Så jeg føler mig ret sikker i min sag. Snakkede med h2b om det og han var ret enig med mig. Så vi er blevet enige om at vi vil være søde, for han har jo indtil videre ingen planer,men det vil han jo så sørge for at det bliver sådan, medmindre det er en som skal med på PA. :fløjt:

Hihi jeg elsker at løse gåder :lol:

OG!

Så har jeg idag milepæl ....

2 f*ck*ng måneder - OMG!!!

:o

Vi har vist styr på det meste, det eneste der panikker mig lidt er at jeg endnu ikke har en stropløs bh - hvor har I andre plus-size fundet en stropløs bh? Jeg kører mod Vejle idag igen for at se om de har fået noget hjem. Ellers har vi vist styr på det meste :loveshower:

0

Jeg kommer så langt bagud i trådene...

Øv med kjolen, men håber du er mere heldig med næste køb.

Gid det var mig, der havde afsløret PA-dagen. Synes det er svært at planlægge noget, fordi jeg ikke ved, hvornår den ligger.

Og TILLYKKE med milepælen. Det er vildt, hva? :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

:oops: Ja det tyder da på de er afsløret! :tunge:

hmmmm gad vide hvad de finder på :b223: (y):balloon::toot:

og tillykke med Milepælen! -der er da ret vildt! :loveboard:

Jeg kommer så langt bagud i trådene...

Øv med kjolen, men håber du er mere heldig med næste køb.

Gid det var mig, der havde afsløret PA-dagen. Synes det er svært at planlægge noget, fordi jeg ikke ved, hvornår den ligger.

Og TILLYKKE med milepælen. Det er vildt, hva? :thumbsupsmileyanim:

Tillykke med milepælen :denmarkflag:

Hvor lyder det spændende med PA, der er da meget der tyder på at du har ret med din fornemmelse :wink: og tillykke med milepælen :loveflag:

Tillykke med milepælen! :) Tror nok at Kirstine fandt hendes stropløse i Change .... jeg har ik været ude og lede efter een endnu, men blir nok der, jeg går hen først :)

Tusind tak skal I have! - Jeg synes godt nok det kommer tæt på...

0

Uh ja... gid jeg havde luret hvornår det bliver - min PA. Jeg tror hver eneste lørdag at det da må blive idag, men der sker ikke noget - endnu. Og ved at der er arrangeret, for de har selv spurgt mig om diverse ting og sager.

Uha... 2 mdr... det kommer til at gå stærkt :rolleyes:

0

Annonce ♥

Uh ja... gid jeg havde luret hvornår det bliver - min PA. Jeg tror hver eneste lørdag at det da må blive idag, men der sker ikke noget - endnu. Og ved at der er arrangeret, for de har selv spurgt mig om diverse ting og sager.

Uha... 2 mdr... det kommer til at gå stærkt :rolleyes:

Egentligt har jeg lidt ondt af dem at jeg har luret det (hvilket jeg jo er overbevist om at jeg er), men samtidig også rart, for datoen passer mig rigtig godt :)

0

:c166: Reserve/Dansekjole :c166:

Nå så kom dansekjolen og denne gang var størrelse meget bedre! Den sidder rigtig fint og jeg synes den har nogle skønne detaljer. Det er ikke som sådan meningen at jeg skal bruge kjolen, det er kun hvis jeg er ved at dø af at have min egen kjole på, så kan jeg skifte til denne kjole. Er jo desuden så heldig at den passer ind i mit farvetema ( :lol: ) og så har den kun kostet 500kr på Ebay! (Beklager dårlig billedkvalitet)

post-54048-0-12919700-1335300177.png

(Og så lige et par støttetrusser, så hjælper det på sagerne, orkede det bare ikke lige)

Sådan ser den ud på modellen:

post-54048-0-27772100-1335300395.jpg

post-54048-0-04258400-1335300401.jpg

Edited by Conni
0

Det synes jeg da er et yderst godt bud på en dansekjole - hvis brudekjolen skulle blive for tung og træls! :) Smuk farve - og den klær dig godt... :) Så tillykke med et godt køb - det var heller ikke dyrt for en fin kjole - som man jo kan anvende til andre fester i fremtiden! :wink:

0

Annonce ♥

Det synes jeg da er et yderst godt bud på en dansekjole - hvis brudekjolen skulle blive for tung og træls! :) Smuk farve - og den klær dig godt... :) Så tillykke med et godt køb - det var heller ikke dyrt for en fin kjole - som man jo kan anvende til andre fester i fremtiden! :wink:

Super fin farve til dig, dejligt at den passer og det hele :) Altid svært at bestille over nettet, synes jeg.

Rigtig flot kjole - den ser rigtig sommeragtig og fin ud :a1221:

Tusind tak damer - Ja jeg skal også bruge den til min kusines bryllup :)

0