Conni

Medgang & modgang - C&E 23.06.12 - [ Nu som Fru, med sneakpeak! ]

1,060 posts in this topic

Annonce ♥

Spændende hvordan det er gået - hop nu online søde så vi kan høre!

Håber det har været en god dag med kjoleprøvning :cheerleader3:

Uhhhhh -det bliver spændende!!!!! Håber det alt går super godt, og at skræderen "gets the point" med hvordan du vil have det!

Håber I får en super tur!

Jamen det gik faktisk rigtig fint, jeg havde taget nogle billeder med, men jeg synes desværre at hun virkede meget stresset og jeg havde ligesom følelsen af "huskede vi at snakke om det hele?" Prøverummet var nu heller ikke for stort, så jeg blev nærmest afklædt og påklædt i selve butikken, som har vindue ud til en sidegade i Århus, hvor der går mange mennesker forbi, så det var ikke den fedeste oplevelse desværre :td:

Men vi fik sat noget ærme på i chiffon og hun forstod hvad jeg ville med det. Så nu er jeg MEGET spændt på resultatet, jeg skal derinde igen den 24. maj.

0

Annonce ♥

Lyder da både lovende og ikke lovende. Hvor e det du har været? Jeg mangler nemlig en skrædder i Århus

Hun er så også designer og har sine egne brudekjoler, men hun hedder L.LE-design og har butik på frederiksgade 68. Altså jeg tror at hvis hun var mindre stresset, så var hun sikkert sød nok. Hun regnede med en pris på omkring 1000kr for tilretning og 800 for ærmerne, så det synes jeg er helt fair :)

0

Det lyder da som en helt fari pris, også det jeg regnede med at skulle af med. SKriver lige hendes navn ned, så kan jeg ringe til hende om en md's tid

Ja jeg synes bestemt heller ikke at det var urimeligt :)

0

Annonce ♥

Vi har fået vores første bryllupsgave!

:a1221:

Jeg arbejder jo på en familierestaurant af og til på Samsø og jeg har haft reserveret værelser der til musikken og fotografen siden den fik nye ejere (1/4)

Nå, men vi har så besluttet at vi ikke bare vil sove hjemme ved mine forældre på bryllupsnatten (vi skal overnatte 12 eller 14 mennesker der, så der vil ikke være tid til noget romantik :a1093::tunge: ) og så vil vi gerne undvære ris i sengen :bed: - Så vi besluttede at bestille et værelse samme sted som musik og fotograf (dog en anden etage) og uden at NOGEN skal vide det, vi bilder dem ind at vi sover hjemme ved mine forældre.

Jeg skriver så en mail til min chef om at vi gerne vil reservere værelse til Emil og Jeg og samtidig bekræfte at vi har de to enkeltværelser også. Hun skriver så tilbage at vi får 100kr i rabat på hver af enkeltværelserne OG at værelset som Emil og JEg skal sove på (som er det bedste og det dyreste) er en bryllupsgave fra mine chefer! WHAT?! - Det er så lige gave for 900kr fra nogle som jeg har arbejdet for 10 gange eller sådan noget (indtil videre) - Så nu kan vi overnatte gratis og i lækre omgivelser, kan man ønske sig mere?! :loveshower:

1

Lille update

Der er sket lidt forskelligt, så der kommer lige en lille update!

Uventet tilmelding

Vi har fået en tilmelding som vi IKKE regnede med og vi er bare rigtig glade. H2Bs forældre har meldt fra, ligesom hans søster også har, og derudover havde vi fået besked om at hele hans fars side af familien også ville melde fra. Vi manglede så svar fra 5 på faderens side af familien (de andre havde meldt afbud), da den ene farbror og tante sender en sms med, at de gerne vil deltage og at de glæder sig! Er du sindssyg vi blev overrasket! Vi havde hørt lidt fra h2bs morbror og tante at de ikke vidste om de ville følge "befalingen" (faderens side skulle vist være blevet "enige" om at det var sådan de gjorde for at støtte forældrene) eller om de skulle deltage, for de havde jo ikke noget problem med os og de havde lyst til at deltage. Der havde morbrorens kone så sagt til dem at de synes det var fjollet at melde fra, hvis de havde lyst til at deltage og en uge senere fik vi så et "ja tak". Jeg har SÅ meget respekt for de mennesker lige nu og ENDELIG noget medgang fra den side. :respekt:

Hårpynt til brudepigerne

Jeg har sagt til mine brudepiger at jeg gerne vil give dem hårpynt i gave, hvis de har lyst til at få det og det har de takket ja tak til. Der er allerede blevet bestilt til de to af dem og det ser sådan her ud:

post-54048-0-98853500-1336385701.jpg

post-54048-0-75067600-1336385715.jpg

Bordpynt

Vi kunne ikke blive enige om bordpynt og efterhånden som H2b har fået et "billede" af hvordan det skal se ud, så blev vi enige om at det ikke skulle være for "vildt", så der kommer til at se sådan her ud:

post-54048-0-59555900-1336385744.jpg

"Find din plads"

Jeg har hele tiden været lidt imod den traditionelle bordoversigt, jeg synes det er kedeligt. Vi var ude i noget med billeder, men jeg har ikke billeder af h2bs side af familien og heller ikke at alle mine egne, så det gik vi væk fra igen. Så så jeg en der viste følgende ( :thanks: ):

post-54048-0-51842800-1336385760.jpg

Og blev forelsket i ideen. Det bliver dog mere "simpelt" med en tørresnor og så små sedler med navne på og hvilket bordnummer de skal gå efter. Der er en fuld bordoversigt i bordhæftet, så det passer mig super godt det her og h2b var helt enig. Så nu har vi købt klemmer på ebay til 50kr:

post-54048-0-94967900-1336385774.jpg

Slikbuffet

Vores slikbuffet er blevet en anelse udvidet ( :badgirl::oops: ) Vi skulle oprindeligt kun have 6 slags slik, men det er så blevet udvidet til en 12-14 slags (og jeg eeeeelsker det). Men det betød jo så også at vi ikke har beholdere nok, så igør var vi i ikea og jeg forelskede mig i nogle vaser, men de kostede dog 130kr for 3 stk, men de er perfekte og h2b var enig, så der er købt to omgange af dem. De, vi har i forvejen ser sådan her ud:

post-54048-0-94094400-1336385800.jpg

Og dem som vi har købt nu ser sådan her ud:

post-54048-0-38342200-1336385824.jpg

Derudover har vi bestilt slik fra en tysk hjemmeside www.worldofsweets.de som har meget billigt og forskelligt slik, så nu venter vi spændt på at det kommer!

Fyrværkeri

Vi skal have fyrværkeri, som overraskelse, efter brudevalsen, men forsmalingshuset ligger midt inde i en by, så vi skulle have lov af et firma til at skyde af fra deres grund - og det har vi fået lov til! (Vi har lovet at stille en kasse fyraftensøl til dem :tunge: ) Derudover har vi fået lov af den lokale betjent til at skyde af, vi skal bare lige ringe ugen op til OG vi har fået 2 venner til at stå for affyringen. Så nu skal vi bare have det bestilt, det er fra en hjemmeside, som sammensætter det efter vores ønsker (lidt ligesom det professionelle, men bare til en HELT anden pris), så der er snart styr på det!

Det var vist lige det for denne gang! :b223:

0

Hej Connie.

Super flot kjole den røde sag. Den sidder rigtigt flot på dig :)

Du bliver gude smuk på din bryllups dag :loveshower::bunny_4: Ja, der er ikke længe til før du står i din skønne brudekjole :c166:

Tak Susan, hvor er du altså bare sød :hug: - Nej det er godt nok ikke længe til!

0

Annonce ♥

HOLD DA OP!!!!!

Sikke travlt du har faft!!! Men hvor må det være fantastisk at få styr på så meget!! :respekt:

Og sikke en dejlig 1.bryllupsgave :a1093::badgirl:

Nu du skriver det med familien, hvor er det da bare fantastisk at der er nogle der følger deres egen mening og ikke bare retter ind efter ordre. Men syntes at kunne huske at I arbejdede lidt på at Svigerfamilien skulle med, men det er måske ikke aktuelt længere? -eller husker jeg helt forkert?

-Og er VILD med vaserne (slik beholderene) også kan de bruges efterfølgende! :thumbsupsmileyanim:

0

Hold da op hvor dejligt at de meldte til alligevel. Jeg troede ellers at tingene var begyndt at blive en mikrosmule bedre m svigerfamilien? VOksne mennesker der opfører sig som pattebørn øvøv. Men så dejligt at farbror og tante gerne vil dele jeres dejige dag :cheerleader3:

Og sikken en masse du/I har fået styr på. Fedt med værelset og fyrværkeri!!!

0

HOLD DA OP!!!!!

Sikke travlt du har faft!!! Men hvor må det være fantastisk at få styr på så meget!! :respekt:

Og sikke en dejlig 1.bryllupsgave :a1093::badgirl:

Nu du skriver det med familien, hvor er det da bare fantastisk at der er nogle der følger deres egen mening og ikke bare retter ind efter ordre. Men syntes at kunne huske at I arbejdede lidt på at Svigerfamilien skulle med, men det er måske ikke aktuelt længere? -eller husker jeg helt forkert?

-Og er VILD med vaserne (slik beholderene) også kan de bruges efterfølgende! :thumbsupsmileyanim:

Hold da op hvor dejligt at de meldte til alligevel. Jeg troede ellers at tingene var begyndt at blive en mikrosmule bedre m svigerfamilien? VOksne mennesker der opfører sig som pattebørn øvøv. Men så dejligt at farbror og tante gerne vil dele jeres dejige dag :cheerleader3:

Og sikken en masse du/I har fået styr på. Fedt med værelset og fyrværkeri!!!

I har helt ret i at der var begyndt at være lys laaaaaaaaaaaang laaaaaaaaaaaaaaang væk, men jeg tror simpelthen ikke på at de når at komme med/at de har tænkt sig at deltage. Jeg har hørt fra mange forskellige steder, at de har udtalt, at de ALDRIG ville deltage i vores bryllup og når de har sagt sådan, så tror jeg heller ikke de gør, for det bil gå udover deres stolthed, og den betyder meget for dem. Jeg synes dog det er ærgeligt for Emils vedkommende, men han er rigtig glad for at HAN nu kan fylde et bord med FAMILIE! Så det er skønt.

0

Så rykkede du lige lidt! Dejligt at få styr på endnu mere :cheerleader3:

Fedt med gaven fra cheferne. Det er flot af dem :)

Og hvor må det være så dejligt, at der kommer nogle fra Emils familie.

0

Annonce ♥

godt du kunne bruge "min" bordplan-idé :loveshower: Jeg er også stadigvæk helt forelsket i den :7himmel: Er stadigvæk lidt i tvivl hvor meget jeg vil holde mig til den oprindelige, men nu har jeg i hvert fald bestilt noget græs, jeg kan så, hvis jeg vil have det med. Herligt også, at der findes mennesker, der trodser andres regler for, hvad man må og ikke må og kommer til brylluppet fordi de har lyst :thumbsupsmileyanim:

0

Holda da op sikken en dejlig gave af få....hvor må i glæde jer til sådan en overnatning i et lækkert værelse..... :bed: Synes også det er respekt at dem på din H2B side vælger at komme.....synes det er rystende at de andre bliver væk...... :td: Skønt med slik buffet.....det bliver da et hit :thumbsupsmileyanim: Hvor har i fået raketter fra ?? Gør det noget specielt.....?? :loveshower::cheerleader3: Kunne da være fedt....!!!

0

Sikke meget du har fået på plads :)

Hvor er det skønt at modtage sådan en gave, de må være glade for dig.

Dejligt at I blev positivt overraskede med tilbagemeldingen, dejligt at folk mærker efter hvad de SELV vil.

Mmmm, den slik hjemmeside, sikke et farligt sted at bevæge sig rundt, der kan hurtigt ryge en masse ned i kurven!

Edited by Felinity
0

Så rykkede du lige lidt! Dejligt at få styr på endnu mere :cheerleader3:

Fedt med gaven fra cheferne. Det er flot af dem :)

Og hvor må det være så dejligt, at der kommer nogle fra Emils familie.

Ja selvom man íkke synes det mangler særlig meget, så er der alligevel en masse småting som man lige går og nusser med.

Og ja synes også det er en rigtig flot gave af dem, ved godt de ikke skal af med nogle penge, men jeg er overbevist om at til den tid ville de godt kunne leje det ud.

godt du kunne bruge "min" bordplan-idé :loveshower: Jeg er også stadigvæk helt forelsket i den :7himmel: Er stadigvæk lidt i tvivl hvor meget jeg vil holde mig til den oprindelige, men nu har jeg i hvert fald bestilt noget græs, jeg kan så, hvis jeg vil have det med. Herligt også, at der findes mennesker, der trodser andres regler for, hvad man må og ikke må og kommer til brylluppet fordi de har lyst :thumbsupsmileyanim:

Ja det er rigtigt, det var dig jeg havde fundet det ved, det er altså en rigtig god ide - TAK!. Vi laver ikke det der græs, men vi laver "tørresnoren".

Og ja, sikke en rygrad der skal til for at trodse reglerne, synes det er skønt og vil nyde det på den store dag.

Holda da op sikken en dejlig gave af få....hvor må i glæde jer til sådan en overnatning i et lækkert værelse..... :bed: Synes også det er respekt at dem på din H2B side vælger at komme.....synes det er rystende at de andre bliver væk...... :td: Skønt med slik buffet.....det bliver da et hit :thumbsupsmileyanim: Hvor har i fået raketter fra ?? Gør det noget specielt.....?? :loveshower::cheerleader3: Kunne da være fedt....!!!

Ja det er en skøn og ikke mindst brugbar gave! Ja jeg har også respekt for dem der kommer og de andre må selv om det, der er deres tab.

Vi har fundet en "gør-det-selv" løsning på en hjemmeside der hedder star-light.dk - det er lidt ligesom det "profesionelle" fyrværkeri, men man kan selv skyde det af og der medfølger numerering og vejledning. Det koster omkring 1-3000kr. Vi har lige prøvet at maile til dem idag, så ser vi hvad der sker. H2B er bidt af en gal raket, så det faldt os meget naturligt at vi skulle have det efter brudevalsen.

Sikke meget du har fået på plads :)

Hvor er det skønt at modtage sådan en gave, de må være glade for dig.

Dejligt at I blev positivt overraskede med tilbagemeldingen, dejligt at folk mærker efter hvad de SELV vil.

Mmmm, den slik hjemmeside, sikke et farligt sted at bevæge sig rundt, der kan hurtigt ryge en masse ned i kurven!

Ja det må de :)

Ja der er MEGET billigt og lækkert slik, det var nok også derfor vi "kom til" at bestille mere end de 6 slags som vi havde aftalt

0

Annonce ♥

Der er sket meget siden januar (hvor jeg kiggede herinde sidst).. :thumbsupsmileyanim:

Du ser SÅ smuk ud i kjolerne.. :loveshower:

Og fantastiske ideér, jeg glæder mig til at se billeder af jeres store dag.

:kiss:

0

Der er sket meget siden januar (hvor jeg kiggede herinde sidst).. :thumbsupsmileyanim:

Du ser SÅ smuk ud i kjolerne.. :loveshower:

Og fantastiske ideér, jeg glæder mig til at se billeder af jeres store dag.

:kiss:

Tusind tak, hvor er du sød. Ja der sker lidt hele tiden :)

0