Conni

Medgang & modgang - C&E 23.06.12 - [ Nu som Fru, med sneakpeak! ]

1,060 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

:denmarkflag:Tillykke med dage søde pige. :denmarkflag:

:cheerleader3: Tillykke Frøken - soon to be Fru! :cheerleader3:

Stort tillykke med din sidste fødselsdag som frøken - håber du rigtig bliver forkælet og nyder dagen :denmarkflag::balloon:

stort tillykke med fødselsdagen frøken :denmarkflag::birthday:

Stort tillykke med dagen

I dag er det Conni's fødselsdag..

:denmarkflag:

Hurra Hurra Hurra

:loveshower:

Ååååh tusind tak hvor er I søde! :hug::kiss: Jeg blev vækket på sengen af H2B og kunne mærke duften af øg og bacon i lejligheden. Han var stået op lidt over 7 og havde været ved bager og køber rundstykker og cocio og så havde han lavet æg/bacon/pølser, så det var bestemt en dejlig start på dagen. :loveflag:

Har fået et nyt kamera som jeg ønskede mig af mine forældre, min storebror, min fætter (der bor ved os) og Emil - det er sådan et olympus-smart-halløj-noget og så har jeg fået tilskud til blomster til mine krukker af hunden :denmarkflag:

I aften får jeg besøg af en masse venner, som kommer til boller, lagkage og varm kakao :balloons:

0

Ååååh tusind tak hvor er I søde! :hug::kiss: Jeg blev vækket på sengen af H2B og kunne mærke duften af øg og bacon i lejligheden. Han var stået op lidt over 7 og havde været ved bager og køber rundstykker og cocio og så havde han lavet æg/bacon/pølser, så det var bestemt en dejlig start på dagen. :loveflag:

Har fået et nyt kamera som jeg ønskede mig af mine forældre, min storebror, min fætter (der bor ved os) og Emil - det er sådan et olympus-smart-halløj-noget og så har jeg fået tilskud til blomster til mine krukker af hunden :denmarkflag:

I aften får jeg besøg af en masse venner, som kommer til boller, lagkage og varm kakao :balloons:

Sikke en god mand! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

....hvis nu vi er så uheldige (det er vi selvfølgelig ikke!!!) at have regnvejr på bryllupsdagen, hvor regner I så med at få taget bryllupsbilleder? Jeg kan bare overhovedet ikke komme på en back-up :td:

0

Ih, en god start på dagen, wiii :cheerleader3:

Tillykke med dagen.

:balloon:

:birthday: :birthday:

LYDER SOM OM DET BLIVER EN SKØN DAG!!!! :balloon::denmarkflag::balloon::balloon:

Tusind tak de damer! Bollerne er bagt, lagkagerne er pyntet og frugten er skåret, så nu kan gæsterne bare komme an - mangler bare den varme kakao og flødeskum :)

0

Annonce ♥

....hvis nu vi er så uheldige (det er vi selvfølgelig ikke!!!) at have regnvejr på bryllupsdagen, hvor regner I så med at få taget bryllupsbilleder? Jeg kan bare overhovedet ikke komme på en back-up :td:

Åh ved du hvad søde, jeg har haft samme hovedpine - nogle gange tænker jeg en "lagerbygning/værksted" og så få det der hårde mod det blide, men så tænker jeg også at det ikke helt er det som vi brænder for. Jeg ved det simpelthen ikke endnu, men hvis jeg kommer på nogle gode ideer, så skal jeg nok sige til :)

0

Åh ved du hvad søde, jeg har haft samme hovedpine - nogle gange tænker jeg en "lagerbygning/værksted" og så få det der hårde mod det blide, men så tænker jeg også at det ikke helt er det som vi brænder for. Jeg ved det simpelthen ikke endnu, men hvis jeg kommer på nogle gode ideer, så skal jeg nok sige til :)

Hvor svært kan det egentlig være? Har også tænkt noget gammel rustik lade/gård, men kender altså ikke lige sådan en. Og som du siger, så er det bare ikke lige drømmesenariet! Men tænker også at det trods alt er begrænset hvor meget vand en paraply kan tage :rolleyes:

Men tak, vil gøre det samme :)

0

Hvor svært kan det egentlig være? Har også tænkt noget gammel rustik lade/gård, men kender altså ikke lige sådan en. Og som du siger, så er det bare ikke lige drømmesenariet! Men tænker også at det trods alt er begrænset hvor meget vand en paraply kan tage :rolleyes:

Jamen jeg skal helt sikkert ud og have tjekket mulighederne - skal derover næste uge, så kan jeg lige tage nogle billeder med mit NYE kamera :)

0

Jamen jeg skal helt sikkert ud og have tjekket mulighederne - skal derover næste uge, så kan jeg lige tage nogle billeder med mit NYE kamera :)

:thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Haha ja. Er det så fra mobil du skriver eller? Tænker, at det at tænde en stationær computer er lidt en hindring! Jeg ville så gerne have en mobil der kunne alt det, med at gå på nettet og sådan, men er bange for, at den vil overophede :rolleyes::lol:

0

Svigerforældre-update

Jeg troede aldrig denne dag skulle komme, men det gjorde den altså! Jeg vil ikke forklare en masse, nogle ved hvordan sitautionen har været med mine svigerforældre, men det korte og det lange er, at jeg ikke har været på talefod med dem i over 2 år og at min h2b har valgt dem fra, for at leve med mig.

Svigerforældrene har så haft ringet til mine forældre, for at invitere os alle 4 op til dem (min mor, far, h2b og jeg), så vi kunne snakke om det hele og komme videre. Den dag var så igår.

Vi kom der op og blev pænt modtaget, min mor havde købt blomster. Vi fik en velkomstdrink, vi spiste mad og satte os hen i sofaen. De får vi så snakket lidt om begge synspunkter og vi er lidt "uenige" om situationen, men vi ender med at blive enige om at komme videre med vores liv og at vi nu ligger låg på de forgangne år. Jeg var SÅ nervøs, mit hjerte hamrede og idag er min krop helt fyldt med fred - det er sådan en dejlig følelse og jeg glæder mig til at vi kan komme videre.

Og selvfølgelig håber jeg for h2b at de vælger at lave om på deres svar og komme til brylluppet (de har egentlig sagt nej-tak).

Så no-more svigerforældreproblemer!!! :biggrin:

2

Annonce ♥

Haha ja. Er det så fra mobil du skriver eller? Tænker, at det at tænde en stationær computer er lidt en hindring! Jeg ville så gerne have en mobil der kunne alt det, med at gå på nettet og sådan, men er bange for, at den vil overophede :rolleyes::lol:

Undskyld, var overbevist om at jeg havde fået svaret dig!

Noget var fra mobilen og noget var fra den bærbare (som stort set altid står tændt)!

0

Hvor skønt for jer - det kan nemlig bare give en dejlig ro i kroppen at blive forsonet :)

Håber også for din H2B at hans forældre kommer :wink:

Åhh det var da fantastisk! Hvor er jeg glad på dine vegne! .

Tusind tak de damer. Ja det er skønt. Vi er stadig ikke helt enige, men vi kommer videre og det er jo nok også det bedste for alle.

0

Backup-location

Jeg var lige rundt på øen og kigge efter et reservested at få taget locationbilleder HVIS NU at det regner (men det gør det jo selvfølgelig ikke). Hvis vi ikke kan få vores udendørsbilleder så går vi efter det rustikke indenfor.

Men her er stederne jeg fandt:

En gammel lade på vejen fra kirken til feststedet:

post-54048-0-37340400-1337351078.jpg

Så kom h2b i tanke om at af vores venners uderum kunne være lidt rustik (tag jer ikke af rod, det skulle selvfølgelig fjernes):

post-54048-0-33627200-1337351084.jpg

post-54048-0-61429500-1337351099.jpg

Vi kørte hen mod vores udendørslocation og på vejen kørte vi forbi et andet holder venner og jeg spurgte hvordan der så ud derinde.

Der var så to steder, det ene:

post-54048-0-70079600-1337351105.jpg

post-54048-0-72409600-1337351111.jpg

Og det andet:

post-54048-0-83385600-1337351117.jpg

post-54048-0-43124800-1337351123.jpg

Vi er begge to til dem med brædderne, vi sys det er ret fedt. Der skal selvfølgelig ryddes op, men vi hååååber da at vi udvalgte location bliver mulig. Der kørte vi da også lige forbi og der er allerede flot:

post-54048-0-52392500-1337351130.jpg

post-54048-0-75554300-1337351183.jpg

0