Conni

Medgang & modgang - C&E 23.06.12 - [ Nu som Fru, med sneakpeak! ]

1,060 posts in this topic

Nej, hvor er det dog fantastisk, at der ikke længere er svigerforældre-problemer! :cheerleader3:

Og dine "back up locations"-billeder er der en masse potentiale i! :thumbsupsmileyanim: Men jeg kan nu også rigtig godt lide det grove og rustikke.

0

Annonce ♥

Fantastisk, at der blev snakket ud om det og at de faktisk tog initiativet selv til at få tingene løst .... hvis det var jer, så ville troen på, at tingene ville blive bedre måske være mindre! :)

Men håber inderligt, at I kommer videre, for der er intet mere irriterende end at spilde livet på at være uvenner! :) Vi aflyste jo brylluppet herhjemme for et par mdr siden nu og venter stadig på, at mine forældre lissom ligger stilen om .... intet er rigtig sket endnu, men Rom blev self heller ik bygget på een dag :) hehe. Men bare hav tålmodighed .... er mit eneste råd, hehe. Men om de kommer til brylluppet el ej kan man jo sige lissom er en indikation af, om de er klar til at komme videre el ej :)

Og ift. locations billeder ... syns de indendørs er super fede som backup! :) Jeg er dog nok mere til "væggen"-baggrunden end brædderne, hehe. Måske fordi der er mindre, der skal ryddes lidt op :fløjt: :lol: Men klart super gode alternativer begge 2 :)

Edited by MariaSchmidt
0

Fantastisk i har fået snakket ud! er så glad på jeres vegne :cheerleader3:

Rigtig fine backup locations i har fundet :) Det skal nok blive nogle fede billeder hvis det nu skulle blive regnvejr (som det jo self ikke gør):)

0

Aiiiiiiii Conni, det er da næsten det bedste der kunne ske for jer. Hvor er det da vildt at dine svigerforældre SELV tog teten og inviterede jer alle sammen. Jeg sidder her med et kømpe smil fra øre til øre, er bare så glad på jeres vegne!

Og sikken nogle lokations, den med brædderne :thumbsupsmileyanim: der kan der rigtigt leges med lys og skygge!!!

0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: SUPER godt at høre, at I er kommet så langt, og at der er vilje begge veje til at få det til at fungere :cheerleader3: Mon ikke også, de gerne vil deltage i brylluppet så? Jeg håber, det bliver ved med at gå den rigtige vej :loveshower:
0

Annonce ♥

Fine backup locations og hvor er det dog skønt at i er blevet forsonet! :)

Jeg overvejede altså også lindt om ikke austin-musseet kunne være en fed backup?

Men tror nu vores plan vil være at trække i gummistøvler og paraply hvis det (som det selvfølgelig IKKE gør!!!) skulle regne! :)

0

Hvor lyder der bare dejligt at I fik snakket ud om det med svigerfamilien :thumbsupsmileyanim: det kunne da være rigtig dejligt hvis de kom til brylluppet alligevel :)

Rigtig smukke locations. Er helt vild med udendørs billederne :heart: og rigtige gode indendørs alternativer. Især dem med brædderne som baggrund :thumbsupsmileyanim:

0

Nej, hvor er det dog fantastisk, at der ikke længere er svigerforældre-problemer!

Og dine "back up locations"-billeder er der en masse potentiale i! Men jeg kan nu også rigtig godt lide det grove og rustikke.

Ja det er skønt! Ja de er jo en helt anden kontrast end de udendørs :biggrin:

0

Annonce ♥

Fantastisk, at der blev snakket ud om det og at de faktisk tog initiativet selv til at få tingene løst .... hvis det var jer, så ville troen på, at tingene ville blive bedre måske være mindre!

Men håber inderligt, at I kommer videre, for der er intet mere irriterende end at spilde livet på at være uvenner! Vi aflyste jo brylluppet herhjemme for et par mdr siden nu og venter stadig på, at mine forældre lissom ligger stilen om .... intet er rigtig sket endnu, men Rom blev self heller ik bygget på een dag hehe. Men bare hav tålmodighed .... er mit eneste råd, hehe. Men om de kommer til brylluppet el ej kan man jo sige lissom er en indikation af, om de er klar til at komme videre el ej

Og ift. locations billeder ... syns de indendørs er super fede som backup! Jeg er dog nok mere til "væggen"-baggrunden end brædderne, hehe. Måske fordi der er mindre, der skal ryddes lidt op Men klart super gode alternativer begge 2

Jamen vi havde "opgivet" attage initiativet, fordi det ville der ikke kome noget godt ud af. Og nej Rom blev bestemt ikke bygget på en dag, men jeg håber at det løser sig for jer også!

Haha og der er klart noget der skal ryddes op, men det må være en opgave for h2b og forlovere :lol:

Fantastisk i har fået snakket ud! er så glad på jeres vegne

Rigtig fine backup locations i har fundet Det skal nok blive nogle fede billeder hvis det nu skulle blive regnvejr (som det jo self ikke gør)

Ja det er rart at have på plads med noget backup - hvis nu det regner! :rolleyes:

Aiiiiiiii Conni, det er da næsten det bedste der kunne ske for jer. Hvor er det da vildt at dine svigerforældre SELV tog teten og inviterede jer alle sammen. Jeg sidder her med et kømpe smil fra øre til øre, er bare så glad på jeres vegne!

Og sikken nogle lokations, den med brædderne :thumbsupsmileyanim: der kan der rigtigt leges med lys og skygge!!!

JA det er ret vildt med de svigerforældre! Glæder mig til at se hvad fremtiden bringer. Og hvor er du sød :hug:

Ej hvor dejligt at i fik talt igennem om tingene.. Så kan det blive godt alt sammen, mon ikke de laver deres nej tak om til et ja tak :)

Det håber jeg i hvert fald - det må tiden vise, svarfrist er 1. juni

0

:thumbsupsmileyanim: SUPER godt at høre, at I er kommet så langt, og at der er vilje begge veje til at få det til at fungere :cheerleader3: Mon ikke også, de gerne vil deltage i brylluppet så? Jeg håber, det bliver ved med at gå den rigtige vej :loveshower:

Tusind tak :)

Total dejlig update med svigerforældrene :kiss:

Ja ikk? :blush:

Fine backups. Hmmm skal altså også have set mig omkring i Pinsen, selvom det selvfølgelig IKKE bliver nødvendigt med backups for nogle af os!!!

Ja der er ikke rigtig andet for. MEn synes godt nok det var lidt svært :blink:

Fine backup locations og hvor er det dog skønt at i er blevet forsonet! :)

Jeg overvejede altså også lindt om ikke austin-musseet kunne være en fed backup?

Men tror nu vores plan vil være at trække i gummistøvler og paraply hvis det (som det selvfølgelig IKKE gør!!!) skulle regne! :)

Jo vi snakkede også austin, men det var h2b ikke så meget for. Men det kan da prøves. Og selvfølgelig skal I have gummistøvler og paraplyer :thumbsupsmileyanim:

0

Hvor lyder der bare dejligt at I fik snakket ud om det med svigerfamilien :thumbsupsmileyanim: det kunne da være rigtig dejligt hvis de kom til brylluppet alligevel :)

Rigtig smukke locations. Er helt vild med udendørs billederne :heart: og rigtige gode indendørs alternativer. Især dem med brædderne som baggrund :thumbsupsmileyanim:

Ja vi satser jo stærkt på de udendørs, men man ved aldrig med vejret i Danmark :tunge:

Super update med sviger-mekken! :cheerleader3:

Og nu har du backup locations, så bliver det ikke nødvendigt! lidt ligesom hvis man tager paraplyen med så regner det ikke :thumbsupsmileyanim:

:bearhug:

Uuuh det lyder da godt hvis det ikke regner fordi vi har det på plads :griner:-

0

Annonce ♥

Sad lige og kom i tanke om at om 1mdr er det sidste gang du går i seng som frøken!!!! :wink: :griner:-

1 mdr tilbage!!!! Vildt!!!! :cheerleader3:

JA puha - synes lige pludselig at stressen melder sig - det er slut med at udskyde!

0

Milepæl 1 måned!!!!

JEg har lidt forskellige updates, men jeg har simpelthen så travlt den her uge - og så har jeg fået noget vikararbejdet oveni.

Idag har vi fejret h2bs 32 års fødselsdag og i morgen skal vi bruge hans fødselsdagsgave og ind og se ørkenens sønner!!!!!

Derudover er jeg ved at kigge på morgengave.

Nå men det kort og det lange er, at nu er der 1 måned tilbage !!!!!

:o

0

Annonce ♥

Hvor er det en stor lettelse, at familieforholdene har ændret sig til det positive på den måde, tillykke med sådan en fantastisk udvikling :cheerleader3:

Der skal nok blive nogle gode billeder, på de lokations du har vist :)

Tusind tak, de har dog stadig ikke meldt tilbage og der er sidste frist den 1. juni, så nu må vi se :)

0

1 måneds update!

Puha tiden går, men her er lige hvordan min verden ser ud lige nu.

Lige lidt off-bryllup (næsten). I lørdags var vi på polterabend med min kusine og se hvor flotte de blev (de skal forresten giftes på lørdag!):

post-54048-0-28100400-1337844155.jpg

Igår havde h2b fødseldag, hurra hurra hurraaaaa:

post-54048-0-39541900-1337844202.jpg

Hehe ej det jeg ville var lige at vise reaktionen da han åbnede min gave. Hatten er altså hans egen og derfor hans undren:

post-54048-0-22281600-1337844165.jpg

post-54048-0-42672600-1337844174.jpg Og her går det så op for ham og vi skal ind og se ørkenens sønner IDAG!!!! Uuuh jeg glæder mig. De havde lavet et ekstrashow, så jeg fik pladser på forreste rækker i den ene side. Vi havde ikke råd sidst de var i Århus, men det havde jeg denne gang.

Nå tilbage til bryllup:

Slør

JEg er "kommet til" at købe et langt slør. Jeg har hele tiden været i tvivl om mit slør skulle være kort, fordi jeg alle dage har tænkt at det skulle være langt og jo flere smukke zillaer jeg så herinde så kom tvivlen frem. Så da der kom et slør frem på ebay til 100kr med levering, så kunne jeg altså ikke lade være med at købe det - og det er rigtig fint. Nu skal jeg bare have prøvet det til kjolen for at se hvad der er bedst.

Mit korte slør:

post-54048-0-50024400-1337844183.jpg

post-54048-0-08140000-1337844190.jpg

Og nu mit lange slør:

post-54048-0-47324900-1337844214.jpg

post-54048-0-38442300-1337844232.jpg

Tilretning

Idag skal jeg til "fitting" (kender ikke et dansk ord for det) for at se hvordan de forandringer hun er ved at lave på kjolen passer. Og jeg må sige at jeg er ret spændt, for jeg havde en underlig følelse i maven efter besøget sidste gang. JEg håber hun er noget mindre stresset denne gang!

Men jeg glæder mig til at se kjolen med ærmerne!!!!!

Prøveopsætning

På fredag skal jeg til prøveopsætning af hår og er du sindssyg jeg glæder mig!!!! JEg har selvfølgelig nogle inspirationsbilleder:

post-54048-0-70911800-1337844835.jpg

post-54048-0-96358600-1337844851.jpg

post-54048-0-32908700-1337844865.jpg

Præsten

Jubii præsten er kommet tilbage fra barsel og jeg har fået skrevet lidt med hende. Vi skal nok mødes den 10. juni, men jeg spurgte om hvad hun sagde til en sanger i kirken og den ide var hun helt med på. Derudover spurgte jeg til fotografering og svaret var at ind og udgang må alle tage, men resten af vielsen vil hun helst have at det kun er 1 person som tager uden blitz, så det bliver selvfølgelig fotografen, men skønt at der må fotograferes!

Morgengave

Puha ja nu skal jeg jo snart til at bestemme mig. Jeg har egentlig tænkt på manchetknapper, men jeg ved bare ikke om det kan sidde i hans tøj og om han får det brugt igen. Så nu er jeg måske mere på en slipsenål med gravering af hans initialer. JEg har en veninde ved et smykkefirma, så hun tog en posefuld eksempler med og jeg er nede på 2 af hver slags, men som sagt, så ved jeg ikke om jeg køber manchetknapperne:

post-54048-0-93145900-1337844247.jpg

post-54048-0-43138100-1337844258.jpg

post-54048-0-97703800-1337844268.jpg

post-54048-0-66074200-1337844277.jpg

Disse skal han selvfølgelig have på dagen, så han kan have det på. Derudover vil han morgenen efter få enten gavekort til en helikoptertur eller til en tur på segwaybanen! (Tror det bliver segway det snakker han RIGTIG meget om).

To-do-liste

Ja jeg ved godt at den måske ikke er så lang, men lige nu har jeg sommerfugle i maven, som siger mig at jeg har travlt. MEn her kommer den lige:

Bestil roser og brudeslør til kirken (gøres på søndag)

Fyld favourbokse (skal lige have chokoladen med hjem fra Samsø)

Bestil fyrværkeri (Vi har skrevet mail, men han svarer ikke, så vi ringer i starten af næste uge)

Få udvidet sko (De er udvidet en gang, men skal lige have lidt mere)

Hav møde med præsten (Nok den 10. juni)

Indlever ringe til gravering (Gør jeg samtidig med at jeg køber nål)

Lav bordplan (Efter 1/6)

Lav bordhæfter (Efter 1/6)

Køb morgengave (Ja er jo igang med at bestemme mig)

Lave navnebetydning til de som mangler (Nogle der har meldt til som jeg ikke troede kom)

Sy tyl sammen til lyskæder (Ja nok mit største hængeparti)

Lav bordoversigt (Er i fuld gang)

Låse til øreringe (Samtidig med indlevering af ringe)

Billede i medaljon

Købe rød sodavand

Skrive tale (SHIT!)

Nå det var vist det lige for nu - sommerfuglene flakker altså ekstra hårdt når jeg kigger på min ticker og ser at der står 30 dage og 6 timer!!!!!!!

0

Hahaha... fed reaktion at have fanget på et billede :thumbsupsmileyanim: Ja han ser godt nok undrende ud, men sikke en fed overraskelse at have fundet til ham :biggrin: Håber dte var alletiders at se dem i deres ekstrashow.

Jeg har også selv været i tvivl om langt eller kort slør, men nåede frem til at det korte passede bedre til min kjole samt jeg ville meget hurtigt få "spat" af at have det lange på. Men vil da enormt gerne se dine slør sammen med kjolen :)

Ang. morgengave... det er bare såååå svært at finde det HELT rigtige - synes jeg. Men hvis jeg selv skulle vælge mellem de to ting (manchetknapper og slipsenål), så ville valget helt klart være det første. Synes det er sååå esklusiv og fin en gave. NU ved jeg jo heller ikke, hvor meget din mand går med slips og bruger en nål hertil?!?!

Og du er da meget godt med i planlægningen med 30 dage tilbage... du skulle næsten se min TO-do-liste :o

0