Antje1

Jeg fandt BRUDEKJOLEN idag :-)))

28 indlæg i dette emne

Hej alle :cheerleader3:

Jeg var idag i askepot & Valentino i tønder, med min mor, søster og en veninde...En rigtig god kjoleprøvning, jeg havde ejeren Jonna til at hjælpe mig. Hun er virkelig bare kanon, kan klart anbefales :thumbsupsmileyanim: De har startet udsalg derude og jeg fandt da også nogle der var sat ned, men den jeg fandt var en 2012 model. Den havde dog været på til et modeshow, så jeg fik den 3600,- billigere end normalprisen. Da jeg kom hjem googlede jeg navnet og fandt frem til flere hjemmeside hvor den er, men til en HELT anden pris :blink: Nu tænker jeg så om de kjoler er ægte?! Måske i kan hjælpe mig lidt...

De hedder www.discount-dress.com (der står den til US$279.00 Discount-Dress Price - retail value US$946.00)

www.jasminesbridalshop.com (Price: $475.19 )

Derude stod den til 13.100,- ( fik så 3600,- i rabat)

HVIS DU KENDER MIG SÅ SIG VENLIGST IKKE TIL NOGEN HVORDAN DEN SER UD :-)

Redigeret af Antje1
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej når kjoler så så billige er det kopi-kjoler fra Kina og der er ingen garanti for hverken kvaliteten og der er mange herinde der har fået nogle kjoler hjem som slet ikke mindede om billedet, så vær du bare glad for din ægte kjole!! Må vi ikke se billeder :D ???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej når kjoler så så billige er det kopi-kjoler fra Kina og der er ingen garanti for hverken kvaliteten og der er mange herinde der har fået nogle kjoler hjem som slet ikke mindede om billedet, så vær du bare glad for din ægte kjole!! Må vi ikke se billeder :D ???

Nååå det er derfor, jeg holder mig til min ægte La Sposa fra Tønder :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg syns også bare, at du skal holde dig til den ægte vare ..... det er et totalt bet at tage ved at købe på een af de sider der .... for det er med 100% garanti en Kina kjole og sandsynligheden for, at du får een der er i samme stoffer og ligner den, du har prøvet, er ikke så stor igen, hehe.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Flot kjole!!! Jeg var nede i Askepot og Valentino i fredags og købte min kjole der!

Dem på hjemmesiderne er nok ikke originale, det er ikke normalt at originale kjoler i den prisklasse som din kjole ligger i sælges over nettet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer