savah84

regnskovs tema

16 indlæg i dette emne

jeg går og overvejer regnskovstema. og tænker på lokalet og bordpynt.

bregner

orkideer

palmeblade

sommerfugle

påfuglefjer

men tror at det bliver svært at skaffe f. eks palmeblade.

er der nogen der har forslag til udformningen af bordpynt ovs?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Min far er et "skov-menneske" og til hans 50 års fødselsdag havde han skovtema. Bordkortene var nogle tykke pæne pinde med bark, hvori han havde ridset navnene i. De havde sat små højtalere op på toilettet, som spillede fuglefløjt :biggrin: . Derudover havde de pyntet loftet med en masse bøgetræsgrene. De havde også taget nogle mega stuebirk i krukker og stillet rundt omkring som "fylde", men i særdeleshed ogsa pynt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej det er et vildt fedt tema! :lol: Elsker det frodige og farverige! Palmeblade kan du også få hos blomsterhandleren, de køber det bare hjem fra grøntorvet hvis du du spørger :rolleyes: Synes den kage med dyreprintet er mega sjov, omend de dyr ikke rigtig bor i regnskoven, men hva pokker! Det bestemmer man jo selv :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hehe.. mange tak for alle jeres input. jeg har dog i mellem tiden, ændret mening til at temaet blive antik/vintage. under navnet: et historisk bryllup. men kan være jeg stadig beholder bregnerne og orkideren.. synes det er smukt. men tror at bonderoser og blonder går bedre til det nye tema.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer