Dorindom

Kørsel ml. kirke og feststed

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg vil sige at det er set før men det har også meget at gøre med hvor folk kommer fra. Hvis det er sådan at de skal køre 50 min. fra kirken til feststedet og skal samme vej tilbage igen når de skal hjem - så er det måske lige i overkanten men omvendt er der vel en grund til at I vælger at gøre det på den måde og det er jeres fest.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved os er der ca. 19 min. og vi har så et stop undervejs nemlig reception der bliver holdt 3 min. i bil fra kirken :)

Men til gengæld er der langt for 80 % af gæsterne, da de enten kommer fra Sjælland eller midt/vest Jylland. Dog er der også mulighed for overnatning, da vi jo vidste afstanden kunne bliver et problem. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mellem kirke og feststed har vi ca. 10 km. Vores gæster kommer fra hele sjælland, 2 af dem kommer fra Jylland og min bedsteveninde kommer fra England. Vi har ikke tænkt specielt meget over hvor langt folk har, men vi har en aftale med mine forældre om at nogle af dem kan overnatte hos dem, og så regner vi med at lave en aftale med det lokale taxi-firma, så gæsterne evt. kan blive kørt til og fra Køge station, da rigtig mange kommer fra København og omegn.. :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tager ca. 30 min. at køre mellem de to steder, du nævner, og det er ikke slemt. Tænker bare, at dem fra sjælland og fyn kommer til at køre meget frem og tilbage, men hvis I vil have den kirke og feststedet i Vissenbjerg, skal I da bare gøre det. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi kommer til at have 75 min mellem kirke og feststed, men holder reception 5 min fra kirken så der er lige et par timers pause der :) Vi har sørget for at der er mulighed for at overnatte på feststedet så folk ikke skal til at køre langt om natten og så snakker vi om at få nogle venner til at køre bus mellem kirke og feststedet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tager ca. 30 min. at køre mellem de to steder, du nævner, og det er ikke slemt. Tænker bare, at dem fra sjælland og fyn kommer til at køre meget frem og tilbage, men hvis I vil have den kirke og feststedet i Vissenbjerg, skal I da bare gøre det. :)

Jeg tror ikke min familie fra sjælland vil have noget imod det. Så må de jo vælge ikke at deltage i vielse og reception i Kolding. :-) Tak for svaret! :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer