clemang71

musiker i kirken

9 indlæg i dette emne

YES vi har fundet en musiker der vil synge og spille guitar i kirken :cheerleader3: Og præsten siger Go for it :loveshower: Jeg skal gå ind til : Isn't She Lovely og vi er igang med at finde endnu en sang, til efter vielsen... Har I nogle gode ideer ? :thumbsupsmileyanim: Det skal helst være en dansk, og gerne en 80' er :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YES vi har fundet en musiker der vil synge og spille guitar i kirken :cheerleader3: Og præsten siger Go for it :loveshower: Jeg skal gå ind til : Isn't She Lovely og vi er igang med at finde endnu en sang, til efter vielsen... Har I nogle gode ideer ? :thumbsupsmileyanim: Det skal helst være en dansk, og gerne en 80' er :rolleyes:

Jeg tænker lige, at Isn't she lovely er en utroligt flot sang, og også en af mine yndlings... Men har I tænkt på, om teksten passer? Så vidt jeg husker, er den skrevet om en nyfødt, der er 1 minut gammel.. Men måske er der et af versene der passer bedre, end det jeg lige husker :blush:

Til efter vielsen vil jeg foreslå "Ud under åben himmel", hvis det skal være en dansk 80-er... Eller Magi i luften :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi blev gift i lørdags og havde valgt at jeg skulle gå ind til "Ramt af en engel" det er en sang som Lene Siel synger, det lød så flot da Anders Gøttsche sang den, jeg kunne høre at flere græd højt :boohoo:

Efter vielsen sang han "Everyting I do, I do it for you" (Bryan Adams) og da min mand og jeg gik ud af kirken sang han "What a wonderful wold". Vi stod faktisk et godt stykke tid alene uden for kirken inden gæsterne begyndte at komme ud, som de sagde "vi havde ikke lyst til at gå ud,så flot lød det"

Og alle vores gæster har sagt til os, at de aldrig har oplevet så flot en cermoni.

Tak Anders :thanks:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magi i luften (Halberg Larsen) ville også være mit umiddelbare bud men den har et meget hurtigt beat - Jeg tænker umiddelbart "Ind til dig igen" (Anne Linnet), "Du er den eneste i verden" (Malurt)(den er så også hurtig) eller Dig og Mig (Dieters Lider) men er også lavet af andre).

Skal det være en rigtig sjæler kunne det være "Ingen anden drøm" (Anne Linnet/Thomas Helmig). Det er dog også i høj grad et spørgsmål om musikeren.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

YES vi har fundet en musiker der vil synge og spille guitar i kirken :cheerleader3: Og præsten siger Go for it :loveshower: Jeg skal gå ind til : Isn't She Lovely og vi er igang med at finde endnu en sang, til efter vielsen... Har I nogle gode ideer ? :thumbsupsmileyanim: Det skal helst være en dansk, og gerne en 80' er :rolleyes:

Jeg tænker lige, at Isn't she lovely er en utroligt flot sang, og også en af mine yndlings... Men har I tænkt på, om teksten passer? Så vidt jeg husker, er den skrevet om en nyfødt, der er 1 minut gammel.. Men måske er der et af versene der passer bedre, end det jeg lige husker :blush:

Til efter vielsen vil jeg foreslå "Ud under åben himmel", hvis det skal være en dansk 80-er... Eller Magi i luften :cheerleader3:

Vi var ikke klar over sangen faktisk handler om en nyfødt , men har nu hørt den igen, hmmmm manden min VIL ha den, mener den sagtens kan gå... :rolleyes: så får han da sin vilje tak for info og ideer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Magi i luften (Halberg Larsen) ville også være mit umiddelbare bud men den har et meget hurtigt beat - Jeg tænker umiddelbart "Ind til dig igen" (Anne Linnet), "Du er den eneste i verden" (Malurt)(den er så også hurtig) eller Dig og Mig (Dieters Lider) men er også lavet af andre).

Skal det være en rigtig sjæler kunne det være "Ingen anden drøm" (Anne Linnet/Thomas Helmig). Det er dog også i høj grad et spørgsmål om musikeren.

Gode forslag må lige tjekke dem op igen :rolleyes: sådan hvor man virkelig lytter og fortolker :cheerleader3::thanks:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aldrig Undvære dig (Danser Med Drenge)

Du Er (News/Søs Fenger)

... se flere her: http://info.eventzonen.dk/solosang-til-bryllup-liste-over-kaerlighedssange

:rolleyes: tak... den side du sender kender jeg ikke, må tjekkes straks :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer