Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Høgsted

Ring fra Chanti. Hvad synes I?

14 posts in this topic

hej. hvad er jeres mening om denne ring. Synes den er super flot, men kunne godt tænke mig at høre jeres mening da jeg er lidt i tvivl, da den skal købes på nettet.

Den er 14 karat, med 15 brillantslebne diamanter i wesselton/si. koster 2200 (halv pris)

Edited by Høgsted
0

Annonce ♥

Min svigerinde har en som minder en del om den, og den er bare fin og glimter så flot.

Synes at den ser rigtig fin ud :thumbsupsmileyanim:

0

jeg er helt vild med den, sjovt nok har vi lige besluttet at jeg skal have den som vielsesring da den passer perfekt til min forlovelsesring:)

0

Hihi sjovt miss dior. Bestiller du også på Chanti... Jeg er lidt i tvivl . er lidt bange for hvis der falder sten ud eller noget og den skal sendes ind osv.. svær beslutning.. Tror du den er bred nok til gravering

0

Annonce ♥

Jeg har ikke bestilt den endnu men når jeg gør er det første gang jeg bestiller fra chanti og i det hele taget første gang jeg bestiller smykker på nettet. Så er nu også lidt nervøs.. Nå men tror måske ikke den er helt bred nok til gravering, men ved det ikke med sikkerhed. Vi har aftalt at jeg skal have gravering i min alliancering ( forlovelsesring) og så gå med den på samme finger som vielsesringen...

0

åhh jeg sidder og overvejer og bestille. Håber bare den kan graveres. Men ellers kan man jo altid sende retur.... den er rigtig sød

0

Mon ikke den kan graveres. Hvis du ser den i 360 graders visning på siden er der graveret chanti deri.......

0

jo måske kan det godt, har også lige været inde og kigge den igen. Og som du siger står der allerede Chanti i så mon ikke også der kan graveres noget mere..Det kan vi da håbe på:)

0

Annonce ♥

:) Jo lad os håbe. Tror jeg bestiller en af dagene. hihi så må vi dele erfaringer når vi har fået den :)
0

jep:) jeg glæder mig også til at få den bestilt.. Kigger på den næsten hver dag( er på barsel så er hjemme hele dagen)

0

hiihih. JA jeg har også bare studeret den meget. Ihh hvor kan man bruge lang tid på nettet på alt muligt spændende bryllupshalløj:)

0

Annonce ♥

Jeg har 2 ringe fra Chanti, en i rødguld og en i hvidguld bege med diamanter, som jeg fik at min mand for snart 10 år siden. :loveshower:

Jeg har haft dem på hver enese dag siden. både når jeg laver havearbejde, er i bad og osv. De er stadig smukke og se på :cheerleader3: Hvis de blev pusset på ville de nok blive som nye at se på, men sådan er det jo med alle ringe :)

Smuk ring i øvrigt :thumbsupsmileyanim:

0