Guest Høgsted

Ring fra Chanti. Hvad synes I?

14 indlæg i dette emne

hej. hvad er jeres mening om denne ring. Synes den er super flot, men kunne godt tænke mig at høre jeres mening da jeg er lidt i tvivl, da den skal købes på nettet.

Den er 14 karat, med 15 brillantslebne diamanter i wesselton/si. koster 2200 (halv pris)

Redigeret af Høgsted
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har ikke bestilt den endnu men når jeg gør er det første gang jeg bestiller fra chanti og i det hele taget første gang jeg bestiller smykker på nettet. Så er nu også lidt nervøs.. Nå men tror måske ikke den er helt bred nok til gravering, men ved det ikke med sikkerhed. Vi har aftalt at jeg skal have gravering i min alliancering ( forlovelsesring) og så gå med den på samme finger som vielsesringen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har 2 ringe fra Chanti, en i rødguld og en i hvidguld bege med diamanter, som jeg fik at min mand for snart 10 år siden. :loveshower:

Jeg har haft dem på hver enese dag siden. både når jeg laver havearbejde, er i bad og osv. De er stadig smukke og se på :cheerleader3: Hvis de blev pusset på ville de nok blive som nye at se på, men sådan er det jo med alle ringe :)

Smuk ring i øvrigt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer