MariaSchmidt

Hjemmelavede ægte frimærker

68 posts in this topic

Jeg overvejer at printe dem direkte på kuverten - har nogen forsøgt sig med det?

Fed ide kan slet ikke vente med at komme i gang!!

Kan du sagtens gøre hvis det er en lys kuvert ihvertfald.... dunno mht en mørk

0

Annonce ♥

Amina, - det spurgte jeg ellers om tidligere i tråden.. Men det er vel bare at ringe og spørge :rolleyes:

0

Når PDK skriver at man "skal sætte koden hvor man normalt ville sætte et frimærke", tror jeg altså bare de mener i øverste højre hjørne :) Skrev den gamle PDK sorterings-medarbejder :rolleyes:

0

altså du kan jo prøve at sende en test til dig selv Fønix :) Det er jo kun 8 kr, hehe

- medmindre den self ikke går igennem og du får straf-gebyr på, hehe

Edited by MariaSchmidt
0

Annonce ♥

Amina, - det spurgte jeg ellers om tidligere i tråden.. Men det er vel bare at ringe og spørge :rolleyes:

Når okay. Men det er bare fordi når jeg bestiller den kode, så får jeg en sms tilbage hvor der står: koden skal skrives på følgende måde. og så viser den, den der opdeling jeg skrev tidligere.

Og så siger den selvfølgelig højre hjørne :)

0

Ej hvor sejt og sjovt!! :cheerleader3:

0

Det er bare en FED idé - og ikke kun til bryllup, synes jeg :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Men SKAL koden stå i siden? Må den ikke stå UNDER billedet, feks?

Jeg mener bestemt at koden SKAL stå som den er vist på brevet. Jeg har selv sendt en sms dertil og der står der at koden skal stå som den gør i sms-beskeden, så jeg vil ikke anbefale at lave om på det :rolleyes:

0

Super fedt, det skal da vist lige gemmes i min to do liste..... Ellers er det jo ikke til at huske til næste år :rolleyes:

0

Annonce ♥

OK - tak for svarene.. Tror jeg prøver at sende det som jeg har lavet det; hvad pokker - det er jo en lille investering for at VI kan få svar :wink:

Skal dog arbejde i weekenden, så det bliver først engang i næste uge.

0

Det var da utroligt! Super fedt Maria, tak for idéen og forklaringen!

0

Haha, hvor er det fedt! Den bliver så sandelig også lige tilføjet min DIY-liste :thumbsupsmileyanim: Tak for ideen!

0

Vildt sej idé! :thumbsupsmileyanim:

Skal lige være sikker på, at jeg jeg forstår det rigtigt; Den kode jeg får tilsendt, virke den til et enkelt brev, eller er det den samme kode, som man skal bruge på alle frimærkerne? :biggrin:

0

Annonce ♥

Det er da bare guf for alle os gør det selv brude :loveshower: er rimelig sikker på man ikke kan finde nogle middelalder agtige frimærker så kan godt være man skulle overveje det!!

0

Vildt sej idé! :thumbsupsmileyanim:

Skal lige være sikker på, at jeg jeg forstår det rigtigt; Den kode jeg får tilsendt, virke den til et enkelt brev, eller er det den samme kode, som man skal bruge på alle frimærkerne? :biggrin:

Det er en forskellig kode hver gang :)

0

Jeg forstår det ikke og kan ikke finde rundt herinde. Når i ser dette, kunne det være der var en venlig sjæl eller to der ville forklare mig det over mail : Henrikogchristina@yahoo.dk

Må jeg tage et billede på af os? Må jeg lave det større. Ahh, det ser bare SÅ godt ud.

På forhånd tak.

Knus :)

0

Gå ind og læs denne her guide fra Post Danmark selv : http://www.postdanmark.dk/contentfull.dk?content=/cms/da-dk/privat/produkter_services/mobilservices.htm&menufile=

Herefter læser du guiden herinde på forummet igen og så er jeg sikker på, at du forstår hvad det går ud på :) Sry hvis jeg ikke har forklaret det godt nok

0

Annonce ♥

Så fed ide, men noget at arbejde - men skønt arbejde :-)

Hvordan printer I dem? Er det bare alm papir? Hmm, og sender I bare fx 50 sms'er på en gang og får I også så hurtigt svar?

Glæder mig til at lave dem!!!

0

SUPER FEDT!!

Og vildt fedt med "opskriften" på hvordan og billeder!! Elsker det visuelle - gør det bare så meget nemmere at forstå :)

0

Ej, det er da for sejt. Det kunne da være fedt at få eget frimærke på. Kunne snildt se fordelen ved at printe det direkte på. Mange tak for info :biggrin:

0

Det er korrekt, at koden skal stå som først vist - altså vertikalt (over hinanden), ikke horisontalt. Jeg har brugt det masser af gange og har aldrig haft problemer :)

Et lille OBS! Det er udløbsdato på - ca. 8 dage efter køb, skal frimærket bruges. Så det skal man lige være opmærksom på.

0

Annonce ♥

Det er jo helt vildt alle de ídeer og sager alle I super søde og skønne, kommende brude kommer med :thumbsupsmileyanim:

Bare ikke mig - jeg er total dum dum når det kommer til sådan noget :( OG hvis jeg ikke havde min dejlige storsøster :cheerleader3:

Er jeg ikkehelt sikkert på at jeg selv ville ha lavet både, indbydelser og bordkort, munekort, vinkotr og drinkskort :)

Så lige en kæmpe tak ril min delige søster :heart: love you søs :heart:

Edited by Andrup pigen :))
0

Vi burde lave et fælles brev til post danmark for at få lavet så man kan bestille et hvis antal af samme kode til specielle anledninger som fx. bryllup ;)

0

Ej det var da en sød ide.. Og personlig, det vil jeg overveje :wink::cheerleader3:

:ilovebryllupsklar:

0