Sign in to follow this  
Followers 0
MunkVerner

Hvornår gør man det?

5 posts in this topic

Kære med zillaer,

jeg er i den situation at jeg laver alt det kreative selv og er nu nået til indbydelserne... Jeg skal lave to typer indbydelser altså dem hvor gæsterne skal være med hele dagen og aftenen og dem som kun er inviteret til receptionen.. og i den forbindelse kom jeg til at tænke på og man sender begge indbydelser ud på samme tid eller kan man måske vente lidt med dem som "bare" skal med til Receptionen?

0

Annonce ♥

jeg ville personligt sende begge kort ud samtidig, da jeg så er sikker på, at det ikke pludselig smutter i den sidste del af forberedelserne og samtidig har alle fået besked i god tid...

0

Ja, jeg er enig med futte25. Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være en fordel at vente med at sende receptionsindbydelserne ud.

Afsted med dem alle sammen, så slipper du for at tænke mere over det :)

0

Vi skal også sende begge dele ud - og jeg sender dem allesammen samtidig.. Vi har ikke S.U på vores receptions indbydelser, men synes alligevel folk skal have tid til at finde pasning, kørelejlighed osv osv... :)

0

Annonce ♥

Vi sender også vores reception-indbydelser ud sammen med resten, bl.a. for at vide at det er gjort, så man netop ikke glemmer det, men også fordi vores bryllup er i índustrisommerferien .. :biggrin: Vi har ikke S.U. på reception-indbydelserne, men tror alligevel at folk vil sige om de kommer eller ej.. :)

0