PernilleMJ

Hår og make

11 posts in this topic

Hejsa :)

Da vi netop er gået i gang med den store bryllupsplanlægning, er vi nu i gang med at lægge et budget :) Jeg vil i den forbindelse høre jer hvad i har fået af priser eller jer der er gift har givet for at få sat jeres hår og lagt make up den store dag? :)

Knus Pernille

0

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvad det koster at få lagt makeup - men jeg giver 600 kr for at få sat mit hår og lige så meget for prøveopsætningen...

0

jeg gav 2.500 inkl prøveopsætnign og makeup!

Prisen afhænger meget af hvem du vælger. er det en kendt stylist eller den lokale frisør du øsnker? prisen afhænger meget af det!

0

Annonce ♥

Jeg har kort hår så det kan man ikke helt regne med priser på... Deri mod har jeg fundet en bryllupspakke som inkludere:

Før dagen - pedi/mani, massage, ansigtbehandling, make up test.

På dagen - fransk lakering på fødder og hænder, make up hjemme hos mig selv.

Det koster 1800 - Det synes jeg ikke er dyrt. Har tænkt mig at ønske gavekort til jul og min fødselsdag så jeg kan "spare" på den post. Det bliver jo ren forkælelse.... :thumbsupsmileyanim::7himmel:

0

Jeg var så heldig at kende en som var ved at uddanne sig til kosmetolog

Så hun gjorde det helt gratis da hun gerne vil have lidt erfaring

ca 14 dage før brylluppet lavede hun en prøve make up og bryllupsfrisure på mig

og jeg var rigtig glad for resultatet

0

Jeg skal af med ca 2000 for prøveopsætning, opsætning på dagen og make up.. inkl gebyr for at køre ud og lave det, så jeg ikke skal ind til byen :cheerleader3:

Jeg syntes det er en fin pris! Den varrierede meget og da jeg ikke kender frisørene i den by hvor jeg skal giftes, så måtte jeg vælge ud fra billeder... Så valgte en stylist der har lavet meget forskelligt !

Men da jeg kiggede priser lå det ca mellem 1500 og 3000... de fleste lå omkring 2000 så det tror jeg passer meget godt :)

0

Jeg skal af med 1100 kr. det er med make-up og prøve på både hår og make-up thumbsupsmileyanim.gif

0

Annonce ♥

Jeg skal cirka give 2000-2500 for brudeopsætning. Jeg regner selv med at lægge min makeup.

0

Jeg var lige oppe ved den lokale frisør og høre idag, hun skal have 500kr for at sætte mit hår. Ved faktisk ikke med prøveopsætning, bad bare om en pris, for vi laver muligvis sådan en hygge-stund med champagne og snacks og så får brudepigerne også sat deres hår og vi må lægge make-up deroppe osv. :17:

0

Jeg har kort hår så det kan man ikke helt regne med priser på... Deri mod har jeg fundet en bryllupspakke som inkludere:

Før dagen - pedi/mani, massage, ansigtbehandling, make up test.

På dagen - fransk lakering på fødder og hænder, make up hjemme hos mig selv.

Det koster 1800 - Det synes jeg ikke er dyrt. Har tænkt mig at ønske gavekort til jul og min fødselsdag så jeg kan "spare" på den post. Det bliver jo ren forkælelse.... :thumbsupsmileyanim::7himmel:

Må jeg spørger hvem det er hos? Er nemlig også fra Randers og på udkig efter priser.. :thanks:

0