Bridezilla_In_Spe

Hvad får / fik I til natmad?

43 indlæg i dette emne

Jeg ved ikke om dette emne har været her før, men jeg er i lidt af et dilemma.

Selvom der er lang tid til at vi skal giftes, er vi begyndt at tænke i bryllupsmenu, og det eneste vi ikke kan finde ud af er, hvad vi skal have at spise til natmad... For natmad - det skal vi jo have :-)

Vores menu ser indtil videre sådan her ud:

Forret: Tapas

Noget seranoskinke, sorizopølse, cappaccio, lomo og noget fisketapas med lækkert brød til serveret på buffet.

Hovedret: Buffet

Kalvefilet, kalkunfilet & svinekam stegt som vildt

Flødekartofler, ovnkartofler & bagte tomater

bearnaisesovs, vildtsovs og rødvinssovs

flutes og diverse salater (bl.a. broccolisalat)

Dessert: Chokoladefondue

trangia'er (stormkøkkener - vi er begge spejdere) på bordene og diverse udskårede frugter serveret på buffet.

Kaffe og bryllupskage (MÅSKE cupcakes)

Så vi mangler i den grad noget big time inspiration til lækker natmad :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har overvejet pølser - men det kan gommens mor ikke lide... Vi var nemlig til bryllup for et par uger siden, hvor vi fik det og bagefter fortalte hun at det brød hun sig ikke om... Så det vil være lidt dumt, når vi nu ved at hun ikke bryder sig om det...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også booket en pølsevogn, der kommer som overraskelsesting i løbet af natten loveshower.gif - glæder mig helt åndsvagt til at se alle gæsternes ansigter.

Der er dog mange muligheder .... self pølser, enten via pølsevogn eller lav selv hottere osv. Ellers bruger mange et pølsebord med rugbrød - evt også noget lun leverpostej osv. Sandwiches er også en mulighed ....sådan nogen små bagels med ting og sager i. Ellers ja ... suppe ..... æggekage/omelet med flæsk og bacon oven på også en mulighed. Nogle vælger også at bestille pizzaer, som de får bragt ud.

Det er vist kun fantasien, der sætter begrænsningerne her :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har snakket om hjemmelavede burgere.. Bare stille alle tingene frem, og så laver gæsterne selv deres burger som de kunne tænke sig den.. :)

Ellers er jeg også meget til pølsebord..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Haha ved ikke om det er inspiration, men vi skal have hotdogs (har altid været h2bs store ønske, så det skal han da have).

Men lidt andet inspiration kan være:

Aspargessuppe

Sandwich

Biksemad

Ostebord

Pølsebord m rugbrød

:17:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal giftes i januar - så vi har bestilt hjemmelavet karrysuppe med kylling og ris - og 3 slags hjemmebagt brød... :)

Mums.. Jeg elsker karryretter. :metteholm

Det kunne jeg godt tænke mig, også selvom vi skal have et sommerbryllup. Det er trods alt køligt om aftenen/natten.

ellers kunne man også servere frikadeller med kartoffelsalat.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer