Christoffersbrud

Anbefaling af band i Aalborg-området

10 indlæg i dette emne

Hej piger!

I er så gode til at google og anbefale, så nu vil jeg forsøge at få et godt råd.

Jeg søger et band eller trio til vores bryllup i Aalborg næste år.

Kravene er at det skal være en mandlig sanger, og prisniveauet er max ca 10.000. Med i den pris skal også være dinnermusik.

Det er lige meget om det er en duo, trio eller band, bare det lyder godt. Det skal gerne være en blanding af pop/rock.

Jeg synes alle dem jeg finder er ældre end mine forældre med en ditto musiksmag :unsure:

Så kan I hjælpe? :bearhug:

Redigeret af Christoffersbrud
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sende en varm anbefaling til Rockafellas, der spillede ved vores bryllup i Aalborg :cheerleader3:

De var SÅ gode både til at give stemning under middagen og at få gang i dansegulvet bagefter! Alt ros til dem fra min side af! :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om dette kunne være noget: Peak Trio

Tak for link, jeg kigger lige på dem!

Du kunne prøve at google one-by-one, :thumbsupsmileyanim: de spiller og synger rigtig godt og prisen ligger under 10.000 kr

Jeg kan ikke finde dem på google... Har du lidt flere oplysninger om dem?

Jeg vil sende en varm anbefaling til Rockafellas, der spillede ved vores bryllup i Aalborg :cheerleader3:

De var SÅ gode både til at give stemning under middagen og at få gang i dansegulvet bagefter! Alt ros til dem fra min side af! :loveboard:

Hvor ligger de henne prismæssigt? :)

Vil gerne anbefale din www.gekkolive.dk

de er super

Tak for link! Har de lydklip?

Jeg vil anbefale "En Romhandlers Farvel", de er vildt gode - De tager både ud som trio og 4 og 5 mandsband, så der er lidt at vælge imellem :)

Tak for link! Har de lydklip noget sted?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sende en varm anbefaling til Rockafellas, der spillede ved vores bryllup i Aalborg :cheerleader3:

De var SÅ gode både til at give stemning under middagen og at få gang i dansegulvet bagefter! Alt ros til dem fra min side af! :loveboard:

Hvor ligger de henne prismæssigt? :)

Vi gav 10.500 for at de var der fra middagen (kan ikke lige huske om det var 17.30 eller 18.30 eller hvornår det var...) til kl. 03. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer