Jvkm

Helt ny!

17 indlæg i dette emne

Hej skønne mennesker ;)

Har læst med herinde i en uges tid nu, er helt afhængig allerede :)

Vi skal giftes til August 2012 <3

Er godt igang med planlægningen allerede ;)

Kan i anbefale nogle gode steder i Aalborg må også gerne være lidt udenfor Aalborg, hvor det bare er helt kanont at holde sin fest? og man ikke mindst spiser godt og alle bliver mætte af portionerne?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender heller ikke så meget til Aalborg og omegn (bortset fra Dronninglund Slot hvor I selv skal sørge for mad m.v.) men med hensyn til det her med at blive mæt så kan jeg tale med. :rolleyes: Lige bortset fra visse franske restaurationer så er der næppe nogle som går sultne fra bordet. I givet fald plejer det at være deres egen fejl. Portionsanretning oplever man ellers kun v/forret og dessert. Hovedretten serveres enten af flere omgange eller også vil det være buffet. Dvs. der er det op til folk selv at afgøre hvor meget de spiser.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du siger lidt om hvad du kunne tænke dig, for en type fest, kan jeg godt komme med nogle anbefalinger. Skal det være slot/restaurant/kro/festlokale hvor I selv står for mad?

Hvor skal vielsen foregå? Skal det være tæt herpå? :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er i søde ;) tusind tak et stort tillykke til alle jer også :loveboard:

Vi er til det hele - hehe. Vi har haft alt oppe og vende efterhånden. Hoteller snakkede vi lidt om i starten bla. Hotel hvide hus, men det er vi kommet lidt fra igen, vi vil gerne ud hvor der er idylisk og romantisk og der ikke konstant er trafik rundt om stedet, hvis i kan følge mig ;)

Vi har kigget på flere forskellige slotte og kroer, og har faktisk fundet en rigtig hyggelig og romantisk kro som vi er blevet noget pjattet med ;)

Vi skal giftes i Vejgaard kirke <3 receptionen bliver holdt ikke så langt derfra.

I der kender til Aalborg, hvor syntes i der er nogle perfekte steder henne til at blive fotograferet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender heller ikke så meget til Aalborg og omegn (bortset fra Dronninglund Slot hvor I selv skal sørge for mad m.v.) men med hensyn til det her med at blive mæt så kan jeg tale med. :rolleyes: Lige bortset fra visse franske restaurationer så er der næppe nogle som går sultne fra bordet. I givet fald plejer det at være deres egen fejl. Portionsanretning oplever man ellers kun v/forret og dessert. Hovedretten serveres enten af flere omgange eller også vil det være buffet. Dvs. der er det op til folk selv at afgøre hvor meget de spiser.

Man skal ikke selv sørge for mad på Dronninglund :)

DEt er derimod et meget fint sted med fadservering

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til! :balloons:

Vi holdt bryllup på Sohngaardsholm Slot og det kan SÅ meget anbefales! :thumbsupsmileyanim: Og som ekstra bonus så ligger der jo en smuk park ved siden af hvor man kan få taget billeder ;)

Redigeret af Meggers
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

meggers: vi har også overvejet sohngårdsholm slot, vi kan se derop herfra hvor vi bor... så smukt! og går tur i parken hver dag ;)

Vi har bare hørt at folk ikke bliver mætte og går sultne derfra? er det rigtigt?

og må jeg have lov at spørge hvad i fik at spise og lidt om priserne osv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og tillykke med det kommende bryllup :) Vi skal selv giftes i Aalborg næste år, vi skal holde festen på Scheelsminde, der er rigtig smukt og idyllisk ude og de laver vildt lækkert mad og er nemme at snakke med om at få lavet et helaftensarrangement som passer til ens behov og økonomi :) - Vi vælger også at få taget vores billeder ude i deres dejlige have. Ellers har jeg også hørt godt om Sohngårdsholm slot og store Restrup hovedgård/herregård:) Papegøjehaven, Hotel det hvide hus og hotel Phønix mener jeg, der skal musikken slutte kl. 02, det er lige værd at tænke over. Held og lykke med jagten ;)

Redigeret af minnie83
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer