CHJH

Jane og Christians forårsbryllup 21 April 2012 (3 dage og update)

157 indlæg i dette emne

Hej Allesammen.

Har nu kigget med i lang tid, og har besluttet mig for at prøve med en planlægningstråd, selvom jeg langt fra er ´god til at håndter en computer :rolleyes:

Lidt om os:

Vi hedder Jane og Christian og mødte hinanden via en datingside på nettet.. Jeg er 27 og han er 33. Vi har næsten lige fejret årsdag :iloveyou:

Vi bor desværre ikke i sammen by(endnu), så det kræver lidt planlægning, når vi skal mødes og ses, men det sker heldigvis tit.

Han friede til mig en rigtig flot sommerdag(d 10 Juli) på Himmelbjerget biggrin.gif

Vi var kørt til Ry for at sejle til Himmelbjerget, hvor vi har været mange gange... det er ligesom blevet vores sted. Vi havde tage madpakker med, og da vi kom op på himmelbjerget fandt vi os en plads i skyggen og nød vores mad. Bagefter rykkede vi ud i solen, og jeg havde lige lagt mig, da han bad mig om at sætte mig op igen.. Da jeg satte mig op opdagede jeg din lille røde hjerteæske i hans hånd :a1221: Han sagde han elskede mig, og om jeg ville giftes med ham? Jeg sagde selvfølgelig JA!! Og så fik jeg den flotteste guldring med en lilla sten i(lilla er min ynglingsfarve smile.gif ) Jeg var så super glad, og solen skinnede fra en skyfri himmel... Det var perfekt!

post-52631-0-20170000-1317032257.jpg

Redigeret af CHJH
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt svært at forstå jeg skal giftes.. men på den anden side GLÆDER jeg mig helt vildt..

Vi er ikke særlig kreative, så de helt store gør det selv ting blir det næppe til.. men vi har da efterhånden styr på de store ting.

Dato:

21 April 2012

Kirke:

Skanderup Kirke i Lunderskov kl 13:00

Reception:

Kirkehuset ved siden af kirken- Har fundet 3 søde piger til at hjælpe + evt en ekstra. Jeg ved de har prøvet det mange gange, så det skal nok gå godt.

Festen:

Kryb-i-ly-kro

Bryllupsnatten:

Vi får et gratis værelse på kroen i forbindelse med brylluppet, så det var så nemt

Fotograf:

Har booket Tina LIv, og jeg glæder mig HELT vild! Glæder mig til at møde hende og snakke om vores ønsker.

Ringene:

Vi bruger vores forlovelseringe, som vi købte kort tid efter frieriet

Kørelse fra kirken:

Min storebror har en gammel Amikanerbil, som han gerne vil køre os i

Brudekjoleprøvning:

Jeg skal i Kennedyes og Panayotis d. 15 Oktober(som er vores 13 mdrs dag )GLÆDER mig helt vild!

(Har nu fundet KJOLEN! :loveshower: )

Invitationer:

De er afsendt!!!

Toastmaster:

Min H2Bs lillebror

Hende der skal hjælpe mig på toilet til festen:

Min bedste veninde som blev gift i sommers, hvor jeg også hjalp hende

Videofilmningen til festen:

En god veninde, mangler lige 1 mere

Bryllupskage:

Vil egentlig gerne have en rigtig bryllupskage, men synes de er så dyre. Så har overvejet at lave en bryllupskage af cupcakes, skal bare lige ha prøvet nogle af, og se hvordan det går

Dans:

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få nogle ud og undervise os og gæsterne i noget dans, så leder i øjeblikket på nettet efter noget

Brudebuketten:

Ja, den står min H2B for (selvom han selv synes jeg skal købe den), men jeg ka godt lide tanken om at han har valgt den. så jeg må lede ham på rette vej

Redigeret af CHJH
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til dette vandedannende forum :balloons:

Uuuh Tina Liv skal nok få taget nogle fantastiske billeder af jer er jeg sikker på!

Tak, synes allerede jeg er afhængning :wink:

Ja, har set nogle af hendes billeder herinde.. og de er bare så flotte.. Så hende ville jeg virkelig gerne have som fotograf.. Heldigvis synes min H2B også det så godt ud :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvom jeg ikke selv skal købe min brudebuket,så kan man jo godt kigge :rolleyes:

Min H2B er vist lidt nervøs for om jeg kan li den, så har fundet nogle billeder af buketter jeg synes er flotte...

Behøver vist ikk sige at jeg elsker farven lilla :wink:

post-52631-0-96803600-1317133644.jpg

post-52631-0-39946200-1317133664.jpg

post-52631-0-43420300-1317133677.jpg

post-52631-0-76456200-1317133697.jpg

post-52631-0-77322600-1317133712.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var jeg til fødselsdag hos min storebror i lørdags, og da mig og min H2B kom, holdt hans flotte Amrikanerbil i indkørelsen, så vi lige kunne se den. Den var super fed, og min H2B fik en køretur i den, og havde julelys i øjene da de kom tilbage :biggrin:

Og min bror vil meget gerne køre os til brylluppet, så det er jeg super glad for... :thumbsupsmileyanim:

Vi sidder og snakker lidt bryllup herover bordet, og efter lidt lang tid spørger min nevø på 13: "Skal i giftes?"

Det var så sjovt at han slet ikk lige havde fattet det.. Men teenager har måske nok tankerne et andet sted :blush:

Det var rigtig hyggeligt at snakke bryllup, og høre at de også glæder sig!

Ellers er vi ikke kommet så meget videre, men i november skal vi kigge lidt på invitationer.. for der har vi forhåbentlig lidt mere tid i vores weekender sammen.

Glæder mig til at blive gift med ham, så vi får vores fælles hjem, og ikke skal rejse frem og tilbage.. det er ved at være træls!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har slet ikke fået sagt velkommen til - så det gør jeg nu :)

Virkelig smuk ring, og hvor er det fint, at han har taget højde for, at lilla er din yndlingsfarve :)

Tak for det :)

Ja,den er virkelig smuk.. og så ved jeg da han har hørt efter :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du købt kjole så? hvor mange prøvede du? Kommer der billeder ?

Ja, jeg har købt kjole...Og endda billgere end oprindelig, så kan kun være glad :biggrin:

Jeg var i 2 butikker, tror vel jeg har prøvet en 10 kjoler...

Måske kommer der lidt billeder imorgen, hvis jeg får tid :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer