Posted September 27, 2011 · Report post Jeg leder efter seler til min søn.. kan ikke rigtigt finde nogle - kun til mænd.. Nogle der kan hjælpe? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2011 (edited) · Report post Hvordan skal de se ud? Har fundet et par stykker Her og Her og Mit link Edited September 27, 2011 by louisevibe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2011 · Report post Har set nogen her: http://www.abrakadabraaalborg.dk/nyheder-efteraar.html eller dvs. i deres fysiske butik, så du kunne jo prøve at mail til dem og se om de stadig har dem. Deres hjemmeside er noget halvhjertet. Ellers vil jer gerne sætte min H2B på sagen, han arbjer i en herretøjsbutik og mange af deres lev. sælger også børnetæj så kunne jo være heldig at de havde sele til børn, hvilken farve skla de være?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2011 · Report post tak for jeres svar Pehrson: jo det må du da meget gerne :D Jeg tænker mørk bordeaux eller hvis der er nogle andre sjove måske med striber.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2011 · Report post tak for jeres svar Pehrson: jo det må du da meget gerne :D Jeg tænker mørk bordeaux eller hvis der er nogle andre sjove måske med striber.. Jeg prøver lige at høre ham.Han ridder ikke lige den dag han sadler men jeg skal nok huske dig ;) Hvor i landet bor du?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2011 · Report post tak for jeres svar Pehrson: jo det må du da meget gerne :D Jeg tænker mørk bordeaux eller hvis der er nogle andre sjove måske med striber.. Jeg prøver lige at høre ham.Han ridder ikke lige den dag han sadler men jeg skal nok huske dig ;) Hvor i landet bor du?? hehe.. okay.. det er i orden.. Jeg bor i Odense. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2011 · Report post Hej igen Min H2B har snakket med deres lev. og de havde ikke børneseler. Men prøv da at holde øje i H&M her til jul, de har før haft seler. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2011 · Report post okay.. tak fordi du huskede mig! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2011 · Report post Jeg købte seler til vores tvillingedrenge i H&M til vores bryllup; da var de 2½ - de var så cute! Thorhauge fotografi 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2011 · Report post Mange tak for dit svar.. tror lige jeg må en tur i H&M.. - Noget andet er, hvor er det skægt at den ene er lyshåret den anden mørkhåret 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites