Harmony

Smoking eller Jakkesæt/habit?

32 posts in this topic

Så vi snakker noget a la dette her diskobil ? thumbsupsmileyanim.gif

04ba9d53.png

Haha lol! Det bliver ikke lige i den stil ;) Det minder lidt for meget om Sussi og Leo! (er det ikke en eller anden skuespiller? jeg syntes jeg har set ham før.. Er ikke så god til det med navne)

0

Annonce ♥

Det er fra filmen "The Wedding Singer" med Adam Sandler bla ..... var det eneste sted, jeg vidste jeg kunne finde et billede af det grin.gif

0

Flyvevåbnets gallauniform, da han er officer ! :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Selskabsuniform

Han bliver ret mums :loveshower:

0

Vi har valgt at købe et lækkert jakkesæt i sort til manden min så han kan bruge det igen, sommanden i forretningen ságde til os da vi skulle finde ud af hvad han skulle have på så er det bruden man skal se i sit skrud og ikke gommen der skal stjæle opmærksomheden :griner:-

Da viskal have barnedåb samtidig har vi så valgt at køre det hele i blåt for at symbolisere at det er en dreng, så manden har en lækker lys blå skjorte med mørkeblå knapper samt et lækkert slips og bælte...

Og det hele er i lækker kvalitet såhan alligevel føler sig som en million :7himmel:

0

Annonce ♥

Det er fra filmen "The Wedding Singer" med Adam Sandler bla ..... var det eneste sted, jeg vidste jeg kunne finde et billede af det grin.gif

Ja, jeg tænkte nok jeg havde set ham før! :) Han er da bare for dejlig ;) hehe

0

Flyvevåbnets gallauniform, da han er officer ! :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Selskabsuniform

Han bliver ret mums :loveshower:

Nej, hvor er det dog flot!!! Det er mega cool :thumbsupsmileyanim:

0

min mand havde koksgrå jakkesæt med perlemors farvet vest og kravat på.

jakkesæt netop får han kunne bruge det bagefter.. det synes jeg så drøngodt ud-ihvertfald til min mand...

0