louisevibe

Dobbeltklæbende tape

17 indlæg i dette emne

Kære DIY-kvinder :cheerleader3:

Ja, overskriften siger sig selv. Hvor køber I jeres dobbeltklæbende tape? Er helt ny i denne DIY-verden, så aner faktisk overhovedet ikke, hvordan sådan noget skal se ud?

Tænker det er noget vi klipper til, da det skal bruges til vores æsker til invitationer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt mit i panduro hobby. Der er forskellige størrelser i bredden som man kan vælge imellem. Det er bare en stor rulle tape, som du jo selv klipper til :)

Når du ser det, så er det nemt nok - jeg synes det fungere fantastisk!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg ikke forstand på lige den del med æskerne etc. men taler vi om noget hvor man skal kunne skille det ad efterfølgende er velcro faktisk heller ikke så tosset enddag. Bruger det selv til kabler mv. og fordelen er at det kan bruges igen og igen (og at de ting der skal sættes sammen ikke efterfølgende skal renses ved adskilning).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ikke forstand på lige den del med æskerne etc. men taler vi om noget hvor man skal kunne skille det ad efterfølgende er velcro faktisk heller ikke så tosset enddag. Bruger det selv til kabler mv. og fordelen er at det kan bruges igen og igen (og at de ting der skal sættes sammen ikke efterfølgende skal renses ved adskilning).

grin.gif .... jeg overvejer hermed velcro, der er limet fast på alt pappet til at holde skidtet sammen ..... det må da glæde de mandlige modtagere så thumbsupsmileyanim.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg køber det i min lokale hobbyforretning, hvor man får en Kæææmpe rulle for 20,-

Og jeg bruger rigtig meget af det ud over alt det her bryllupshalløj, da jeg er en aktiv scrapper, så jeg har nok brugt de første 200 meter inden jeg kom herind. :griner:-

Ellers kan man også købe i det Kvickly :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer