Mallara

Antiklimakset rammer ikke så blødt endda...

18 posts in this topic

Når jeg sidder og læser planlægningstråde herinde, glæder jeg jeg mig virkelig meget på alle de forventningsfulde kommende brudes vegne. Det er dejligt at få lov til at følge med i alle tankerne omkring planlægningen...og samtidig får jeg sådan lidt en øv-følelse; Øv...det kommer jeg ikke til at opleve igen.

Lige siden brylluppet har jeg haft en masse ambivalente følelser omkring brylluppet; Jeg EEEELSKER at være gift og jeg tænker tilbage på vores bryllup som noget at det største jeg nogensinde har oplevet, og så er det netop den der med at det er overstået...næsten 1 års planlægning væk på 16 timer...

Andre der er kede af at de ikke mere skal oprette en planlægningstråd?

For det er nok det jeg savner mest...at drømme om alt det vi gerne ville ha', søge inpiration og ha' hemmeligheder for alle mulige forskellige mennesker :loveboard:

Det må da være et totalt tabu at snakke om at man er ked at at brylluppet er overstået...men nu gør jeg det altså alligevel :wink:

Samtidig med at jeg savner at planlægge og drømme om FESTEN, så er jeg jo også lettet over at dagen netop blev alt hvad vi havde drømt om og jeg ville INTET ændre...

Nå piger...bliver dette en enlig svale eller er der andre der kan være med på vognen?

0

Annonce ♥

Altså jeg elsker jo stadig spændingen ved tyl og har fået mere blod på tanden når det drejer sig om gennemførte fester.

Ville elske at arrangere endnu et bryllup, men sådan bliver det jo ikke. Må leve på andres tråde og andre familiesammenkomster/fester....

0

Altså jeg elsker jo stadig spændingen ved tyl og har fået mere blod på tanden når det drejer sig om gennemførte fester.

Ville elske at arrangere endnu et bryllup, men sådan bliver det jo ikke. Må leve på andres tråde og andre familiesammenkomster/fester....

Det er også lidt specielt med dig Lena, for du formår at få denne bryllupsfølelse ind i din hverdag - sådan ser der i hvert fald ud udefra :) Du sælger smukke kjoler og laver smukke head-pieces til kommende brude, så forventningsglæden får du lidt ind af den vej. Ihh...jeg ville elske at være ligeså kreativ og overskudsagtig som dig, så jeg kunne gøre sådan noget! :)

Jeg tror dog at jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe kommende brude herinde med det jeg nu kan og så håbe på at mit lille bryllupsplanlægger-gen kan blive plejet tilstrækkelig på den måde :)

0

Jeg har også selv en del festkjoler nu.... Jeg orker ikke bryllup konstant og holder lidt pauser.

Jeg elsker at hjælpe og får stadig mange ideer. Vores egen fest var måske en smule anderledes hvis den blev holdt i dag. Men de gode ideer bliver så brugt på min blog eller gemt til andre fester.

Dig er jeg lidt besat af den idé at det skal være muligt St blive fantastisk brud for under 5000,- inkl alt. Og lige netop det er et interessant og spændende "projekt"

0

Annonce ♥

Jeg har også selv en del festkjoler nu.... Jeg orker ikke bryllup konstant og holder lidt pauser.

Jeg elsker at hjælpe og får stadig mange ideer. Vores egen fest var måske en smule anderledes hvis den blev holdt i dag. Men de gode ideer bliver så brugt på min blog eller gemt til andre fester.

Dig er jeg lidt besat af den idé at det skal være muligt St blive fantastisk brud for under 5000,- inkl alt. Og lige netop det er et interessant og spændende "projekt"

Ja det er altså meget cool med de kjoler...

Jeg skal til bryllup næste år, så overvejer da lidt om det skal være "Lena-style" :thumbsupsmileyanim:

Og det er da et fantastisk projekt med "5000-kr-bruden". Det er sådan nogle "små" ting, som jeg godt kunne tænke mig at få ind i min hverdag...fester dagen lang :griner:-

Edited by Mallara
0

Når jeg sidder og læser planlægningstråde herinde, glæder jeg jeg mig virkelig meget på alle de forventningsfulde kommende brudes vegne. Det er dejligt at få lov til at følge med i alle tankerne omkring planlægningen...og samtidig får jeg sådan lidt en øv-følelse; Øv...det kommer jeg ikke til at opleve igen.

Lige siden brylluppet har jeg haft en masse ambivalente følelser omkring brylluppet; Jeg EEEELSKER at være gift og jeg tænker tilbage på vores bryllup som noget at det største jeg nogensinde har oplevet, og så er det netop den der med at det er overstået...næsten 1 års planlægning væk på 16 timer...

Det er betemt ikke tabu, men noget som har været fremme tidligere. Både på den måde som du nævner her men for nogle også som en tomhedsfornemmelse. Fordi det som de har engageret sig i og brændt for gennem en lang planlægning, er overstået på no time.

Apropos Miss Lena er der også rigtig mange brugere som efterfølgende har haft en weddingplanner (eller en brudekjoleforhandler) inde i maven og har luftet planer om det på forum. Noget som er lidt svært på så spinkelt et grundlag og så spinkelt et marked. Hvad Lena og kjolerne angår ville jeg nok sætte odds lidt højere.

0

Slev om jeg stadig er i planlægningen, kan jeg godt følge dig, det må være lidt ligesom når man har fået de unger man skal ha, en følelse og tid som er så fantastisk og spændende og som man aldrig får igen. Så på børne området "lever" jeg lidt igennem andre :blush: Og det samme gør min søster, som blev gift for 1½år siden, med mit bryllup. Da jeg var inde at prøve kjole, var hun også klar til at blive gift igen.

Men der er jo altid et kobberbryllup der skal planlægges, så kunne der måske findes god inspiration til det :biggrin:

0

Uha....den følelse kender jeg ALT for godt. Man føler et helt tomrum, og det gør jeg stadig her lidt over et år efter vores skønne bryllup :rolleyes:

Tænker meget om man skulle have gjort det anderledes...anden kjole, fascinator, helt andre farver....Men samtidig ville jeg ikke have haft en anden oplevelse. Det var fantastisk, og lige i vores ånd. Men tankerne rumsterer alligevel rundt i bæret på en :rolleyes:

Er også lidt træls over at jeg ikke fik prøvet flere kjoler end jeg ghorde. Vi var to steder, og bum var den der bare. Men kan ikke lade være med at tænke at man blevet revet for meget med af wedding-day følelsen, og alligevel skulle have haft is i maven og porøvet noget mere....JA, jeg har MANGE, mange tanler omkring dette :blink: Så kan sætte mig fuldstændig ind i det hele :biggrin:

Ville så gerne gøre det hele igen, det var fantasktisk synes jeg. I stedet er jeg i mit stille sind, begyndt at have lidt tanker omkring fornyelse af løfter :loveshower: Synes bare det er en utrolig smuk måde at gentage ritualet på :heart: Al den kærlighed kan godt bære endnu en omgang. Det blir' nok først til vores kobberbryllup langt ude i fremtiden :oops: Men drømme kan man jo altid :wink:

0

Annonce ♥

Uha ja. Jeg kender det. Jeg eelsker vores bryllup, jeg elsker at være gift med min elskede. Jeg elsker mit look på dagen og ville ikke ændre en eneste ting.

Men jeg savner planlægningen, at drømme om bryllup, at få inspiration herinde, at få feedback, at få tingene til at gå op i en enhed. Det er sådan en fantastisk tid :loveshower:

Suk.

0

Uha ja. Jeg kender det. Jeg eelsker vores bryllup, jeg elsker at være gift med min elskede. Jeg elsker mit look på dagen og ville ikke ændre en eneste ting.

Men jeg savner planlægningen, at drømme om bryllup, at få inspiration herinde, at få feedback, at få tingene til at gå op i en enhed. Det er sådan en fantastisk tid :loveshower:

Suk.

Just what I want to say .... :loveshower:

Suk...

0

Jeg genkender følelsen - omend det ikke lige præcis går på bryllup. Jeg kan ikke forestille mig selv mere lykkelig, end jeg var dén dag, og selvom jeg kunne have fundet på andre ting i dag, så fortryder jeg intet... sådan hører jeg det også fra andre.

Men hvad skal man så???

For mig blev det vist at planlægge bryllupsrejse. Vi havde jo ikke lov at rejse udenlands før to år efter, så jeg brugte lang tid på at søge inspiration og finde ud af mulighederne.

Året efter rejse vi igen i 3 uger til fjene himmelstrøg, og denne gang arrangerede jeg ALT selv. Tre lande og 7 flyvninger. Dét krævede sin planlægningskvinde, så dét blev vist min erstatning for dén del af det.

Men stemningen, der følger med at dele inspiration og forventningens glæde - den er svær at genfinde, når der ikke sidder et væld af skønne kvinder i et forum, hvor man kan dele alt. :cheerleader3:

Dorte.

0

du har helt ret i at der er en smule tomt. Jeg røg også ned i et lille hul efter vores bryllup. Jeg havde jo ikke flere DIY projekter jeg sådan lige kunne gå igang med, og det var rigtig svært. Jeg var tovholder for det meste af det praktiske, plus jeg gik med megen usikkerhed omkring min kjole og om min mand kunne li den osv. Jeg arbejder jo så til dagligt osse m accessories, så jeg besluttede mig for at prøve at lave lidt hårpynt. Under devisen "man får ikke noget for ikke at prøve" og "hvad er det værste der kan ske" har jeg så endelig fået søsat min min egen lille etzy shop. Det tog faktisk mig næsten 6 mdr at komme ovenpå igen efter den nedtur, så det er bestemt ikke ualmindeligt. Gi dig selv lidt rum og noget tid til at finde ind til dig selv igen. Gør nogle gode ting kun for dig. Det var det jeg gjorde og omkring februar "vågnede" jeg op af min døs igen. Jeg kan kun konstatere at det er gudølme træls at man kan få "ammehjerne" af et bryllup, he he he;-)

knus Sanne:-)

0

Annonce ♥

det er lidt sjovt, for jeg var sikker på at jeg ville ende i et eller andet tomrum.... og alle andre var endnu mere sikker på det end mig haha, men det er ikke sket... Jeg nyder ligefrem ikke at planlægge mere og bare slappe af med at se andre gennemgå deres processer og planlægninger og komme med gode råd og tips osv osv... det er rigeligt for mig lige nu, men måske det kommer senere...

dog vil jeg sige at jeg stadig laver kreative ting og har ting i støbeskeen og puha, synes stadig jeg har travlt med mange ting så nok derfor jeg nyder det lige nu.. og så har vi jo ikke helt overstået brylluppet endnu, mangler jo nærmest det vigtigste (i hvert fald i jimmys hovede hahah) nemlig bryllupsrejsen her om en lille uges tid :)

0

Jeg ser det slet ikke som tabu og hører det faktisk fra mange.

Du er helt normal! :lol:

Og selv har jeg det fuldstændigt som du beskriver.

Det går op og ned og veksler mellem at have det fantastisk med at det blev det vildeste, mest perfekte og rigtige bryllup -men også at jeg aldrig skal det igen.

Jeg tror jeg havde det værst ugen efter. Lørdag kl 13 (vi blev gift kl. 14) Det der med at sidde og vide, at hvis det havde været en uge før, så ville jeg være på vej i kjolen osv.

Man har så mange ting i sit liv man gør flere gange, eller kan gentage (dog ofte i en anden form) Fx fester, rejser og oplevelser. Men bryllup... Det er bare EN gang.

Det er selvfølgelig og medårsag til at det så fantastiske.

0

Jeg har det også helt på samme måde! Først var jeg glad for at få tid til andet end bryllup, men efterfølgende har jeg lidt manglet nogle projekter. Og selv om jeg er super glad for vore bryllup(per) og bryllupsrejse, kan jeg alligevel heller ikke lade være med at tænke "var det det?". Er min "STORE dag" allerede overstået, til trods for at jeg endda havde flere dage at nyde det på. Men det er nok bare normalt. Tror lidt at man vil føle sådan uanset hvor perfekt ens bryllup var, så er det stadig en skam at det ikke kan opleves igen.

Måske man bare skulle giftes igen efter 25 år :)

0

Annonce ♥

Jeg tror det bliver et kæmpe tomrum for mig, for det er blevet tilnærmelsesvis en hobby,som jeg har dyrket i over et år. Jeg har jo også lavet en blog og sådan, som jeg godt kunne finde på at fortsætte med efter bryllupet og måske tegne nogle invitationer jeg kan sælge eller noget, men stadig væk :) det er jo ikke det samme som at skulle planlægge sit eget bryllup.

Vi har dog ikke børn endnu så det bliver nok det næste store "projekt", som helt sikkert kommer til at tage noget opmærksomhed :7himmel:

0